Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139553 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #200 Gepost op: 19-01-2018, 19:24:48 »
Is er überhaupt iets aan Stine dat heel erg aan een kandidaat doet denken?
Emilio: "Nou we gaan nu naar die winkelstraat enneh...."
Stine corrigeert hem: "Maar het was iets met flaneren hè, een plek waar heel veel  mensen gaan flaneren"
Uiteindelijk gaan ze niet naar de winkelstraat maar naar de boulevard.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #201 Gepost op: 19-01-2018, 19:33:59 »
Er was bij Jean-Marc en Jan een schaakbord te zien, met een witte dame, en drie ontbrekende pionnen.

Verder zag ik op het terras waas Simone en Bella aan het zoeken waren, op de achtergrond een toren.

Het paard kwam (onbedoeld) even voorbij in aflevering 2. Ik zoek nog naar meer schaaksymbolen. Heeft iemand een (duidelijke) aanvulling, hierop?

In aflevering 1 is 2x een taxi / auto te zien waarop het patroon van een schaakbord (zwart/witte of zwart/gele vierkantjes) te zien is.

Ik zou moeten terugkijken waar precies, maar ik herinner het me omdat ik ook dacht: 'hé, weer een schaakbord patroon'.

Edit: de eerste op 0:10, Stine en Emilio vragen daar de weg aan 2 mensen in een auto, hierop is een geel/blauw blokjes patroon zichtbaar.

2e Edit: Op 00:42 stappen Emilio en Stine in een taxi met schaakpatroon.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2018, 19:48:32 door littlemindy »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #202 Gepost op: 19-01-2018, 19:39:29 »
Is er überhaupt iets aan Stine dat heel erg aan een kandidaat doet denken?

Laat aankomen in café in aflevering 1 en daardoor zelf info missen en dus ook niet kunnen delen.
Juist dit vind ik een kandidatenactie. Als Mol is vroeg aankomen de ultieme kans om je medekandidaten op een vroeg stadium te beïnvloeden, een andere richting op te sturen en verwarring te zaaien. Emilio en Stine komen als laatste aan en gaan ook als een van de eersten weg. Ze spelen deze opdracht als echte kandidaten die willen winnen; ieder voor zich.

Kan het een molactie zijn? Ja, dat kan. Alles is mogelijk in WIDM.
Vind ik dit een molactie? Nope, totaal niet, zeker omdat ze vrijwel meteen informatie hadden gedeeld aan Ruben en Olcay.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #203 Gepost op: 19-01-2018, 19:48:26 »
In aflevering 1 is 2x een taxi / auto te zien waarop het patroon van een schaakbord (zwart/witte of zwart/gele vierkantjes) te zien is.

Ik zou moeten terugkijken waar precies, maar ik herinner het me omdat ik ook dacht: 'hé, weer een schaakbord patroon'.

Edit: de eerste op 0:10, Stine en Emilio vragen daar de weg aan 2 mensen in een auto, hierop is een geel/blauw blokjes patroon zichtbaar.


Dat is een buiten Nederland vaker voorkomend herkennings-outfit voor taxi's. Zegt m.i. dus niet zo gek veel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #204 Gepost op: 19-01-2018, 19:49:08 »
Ja dat is zo, het is steeds op een taxi inderdaad.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #205 Gepost op: 19-01-2018, 22:23:56 »
Juist dit vind ik een kandidatenactie. Als Mol is vroeg aankomen de ultieme kans om je medekandidaten op een vroeg stadium te beïnvloeden, een andere richting op te sturen en verwarring te zaaien. Emilio en Stine komen als laatste aan
Dat vond ik nou dus helemaal niet. Stine wil juist vertragen, zodat ze een locatie moeten skippen. Dat doen ze ook want ze vinden alleen de jokers en niet het geld. Juist dat ze zoveel gemiste oproepen vinden wil zeggen dat ze de boog niet te ver moeten overspannen en eerder naar de kluis moeten en bovendien eerder en vaker betaald moeten bellen met Art.

Als je vroeg aankomt heb je toch bijzonder weinig te beinvloeden? Wat moet je dan zeggen? Emilio zit ook nog naast je, en je wilt juist helemaal niet in de gaten lopen als mol in de eerste aflevering. Je hebt er voordeel aan als anderen wel vaag doen aan de telefoon naar elkaar met oplopende frustraties want die gaan elkaar dan verdenken. Moet je vooral niet zelf gaan doen, op die manier verdenkingen op je laden. Erbuiten blijven juist! Off radar zoveel mogelijk, dus juist een superslimme molactie, dit late aankomen! Typisch Stine ::bravo::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #206 Gepost op: 19-01-2018, 23:19:33 »
In aflevering 1 is 2x een taxi / auto te zien waarop het patroon van een schaakbord (zwart/witte of zwart/gele vierkantjes) te zien is.

Ik zou moeten terugkijken waar precies, maar ik herinner het me omdat ik ook dacht: 'hé, weer een schaakbord patroon'.

Edit: de eerste op 0:10, Stine en Emilio vragen daar de weg aan 2 mensen in een auto, hierop is een geel/blauw blokjes patroon zichtbaar.

2e Edit: Op 00:42 stappen Emilio en Stine in een taxi met schaakpatroon.
Er zijn dit jaar veel voertuigen te zien. Auto's, taxi's en shovels e.d.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #207 Gepost op: 19-01-2018, 23:56:23 »
Dat vond ik nou dus helemaal niet. Stine wil juist vertragen, zodat ze een locatie moeten skippen. Dat doen ze ook want ze vinden alleen de jokers en niet het geld. Juist dat ze zoveel gemiste oproepen vinden wil zeggen dat ze de boog niet te ver moeten overspannen en eerder naar de kluis moeten en bovendien eerder en vaker betaald moeten bellen met Art.

Als je vroeg aankomt heb je toch bijzonder weinig te beinvloeden? Wat moet je dan zeggen? Emilio zit ook nog naast je, en je wilt juist helemaal niet in de gaten lopen als mol in de eerste aflevering. Je hebt er voordeel aan als anderen wel vaag doen aan de telefoon naar elkaar met oplopende frustraties want die gaan elkaar dan verdenken. Moet je vooral niet zelf gaan doen, op die manier verdenkingen op je laden. Erbuiten blijven juist! Off radar zoveel mogelijk, dus juist een superslimme molactie, dit late aankomen! Typisch Stine ::bravo::.
Eerder bellen heeft geen zin gehad, want dan loop je het risico dat je net zoals Simone eindigt en dus eigenlijk geen geld uit de pot speelt, en waarom zou je niet kunnen bellen op je locatie? Hebben Simone en Bella ook gedaan. Ja, misschien wat te vroeg, maar als kandidaat weet je toch niet wat Art gaat zeggen dus in principe kan je elk excuus gebruiken om hem in ieder geval de eerste keer (na dat halfuurtje) te bellen. Daarnaast loop je het risico (wat dus ook is gebeurd) dat je beide locaties vindt. Emilio en Stine hebben misschien geen geld gevonden, maar zoals ik al zei hebben ze de opdracht in mijn ogen heel erg selfish gespeeld om er zeker van te zijn dat ze doorgingen naar aflevering 2.

Waarom zou je niet kunnen beïnvloeden? Iedereen is dan pas aan het ontdekken wat de opdracht precies is. Als je ze probeert af te leiden van de aanwijzingen dan ben je ten eerste aan het tijdrekken en ervoor aan het zorgen dat zowel jouw team als het andere duo minder tijd/kans heeft om geld te vinden en dus meteen op zoek gaat naar de kluis, want iedere kandidaat kiest een vrijstelling boven het geld.

Zo zie ik het.
Ik vind Stine gewoon geen Mol.
Misschien ben ik blij verrast als Stine toch de Mol blijkt te zijn met goede molacties, maar momenteel geloof ik er gewoon niet in.   :)
Prima als jij in een tunnel zit, moet je ook zeker blijven doen!
Maar ik blijf bij mijn argument en jij vast bij het jouwe  ::bravo::  
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #208 Gepost op: 20-01-2018, 01:03:06 »
de opdracht in mijn ogen heel erg selfish gespeeld om er zeker van te zijn dat ze doorgingen naar aflevering 2.
Dat hebben ze allemaal gedaan. Je hoort bijv. Olcay op die trap zeggen als ze bij die 1e locatie klaar zijn; de kluis is het allerbelangrijkst, fuck die 2e locatie, en Jan exact hetzelfde, liet alles vallen om maar naar de kluis te gaan.

Als je in het begin dus heel traag doet dan dwingt dat wel tot het overslaan van de geldlocatie (wat Stine goed gestuurd heeft dus) en dwingt het ook tot op het eind het bellen van Art, in nood... dat deden bijv. Jan en Loes ook in hun groepjes... de tijd drong dus dan maar alles uitgeven om bij de kluis te komen... -4500. Groep Simone had helemaal niet voor geld gebeld volgens mij. En groep Olcay voor maar 500 (of omgekeerd) maar pakte wel +2000 dus die vallen al meteen af.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #209 Gepost op: 20-01-2018, 11:45:49 »
Simone had helemaal niet voor geld gebeld volgens mij. En groep Olcay voor maar 500 (of omgekeerd) maar pakte wel +2000 dus die vallen al meteen af.
Dat is een gevaarlijke aanname om meteen kandidaten uit te sluiten omdat ze in aflevering 1 geld pakten of niet aan de negatieve pot bij hebben gedragen. Zie maar Klaas in de Dominicaanse Republiek...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #210 Gepost op: 20-01-2018, 13:03:25 »
Dat lag bij Klaas toch volkomen anders?

Deze eerste opdracht bewijst uit zichzelf al hoe makkelijk het is om GEEN geld te pakken, maar WEL mingeld. Alle groepjes laten dit zien behalve die van Olcay. De andere 4 molden wel.

Ik vind 2000 en -1500 dus 3500 per groepje hele serieuze bedragen, met bovendien praktisch geen kans dat je gespot wordt als mol omdat er maar 1 kandidaat naast je zit en het goed te verkopen is wat je doet aan molwerk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #211 Gepost op: 20-01-2018, 13:20:32 »
Op zich zijn de opdrachten niet te vergelijken, maar dat zijn eigenlijk nooit opdrachten; altijd is er wel iets aan de hand waardoor het net anders is. Echter, ook Klaas was apart van de anderen, en had hier heel makkelijk geen geld kunnen verdienen door een ander antwoord te geven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #212 Gepost op: 20-01-2018, 13:54:27 »
Je mag als mol best wat klein bier binnenhalen, zeker in het begin als je onverdacht wilt overkomen, want dan kan je later goed toeslaan. Maar 3500 euro + minimale verdenk-lading is toch ff andere koek.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #213 Gepost op: 20-01-2018, 14:06:30 »
Hou er wel rekening mee dat het teams van 2 waren. (en dus hebben ze elk de helft verdiend) Daarbij hebben ze dat geld wat ze niet verbeld hadden natuurlijk nooit verdiend. Het is alleen niet uit de pot gegaan... Voor mij toch 2 verschillende dingen. En het kan toch ook zijn dat mocht de mol in hun team hebben gezeten (waar ik overigens niet vanuit ga, gewoon 2 kandidaten) kan die toch via tekens op de hoogte worden gehouden van wat er elders gebeurd. En dus zo een goede beurt maken bij de anderen?

Zo, en dan nu weet OT Stine...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #214 Gepost op: 20-01-2018, 14:36:05 »
Is er überhaupt iets aan Stine dat heel erg aan een kandidaat doet denken?
In aflevering 1 lijkt Stine bij aankomst in het hotel en bij uitleg Art (op tv) heel ontspannen. En ook een tikje verbaasd Art daar op tv te zien. Als mol zou je zo aan het begin van het spel toch rete zenuwachtig zijn?

En hoi allemaal  ::zwaai:: ik ben weer terug! Maar beloof niks over mijn aan- of afwezigheid. Ik mag niet te verslaafd raken want dan zet mijn gezin mij buiten  ;D
Dat dan weer wel

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #215 Gepost op: 20-01-2018, 15:10:53 »
Haar entree daar was nu juist voor mij aanleiding haar beginnen te verdenken. Ze staat te trillen als een rietje! Niks ontspannen. Dat heb ik toen ook meteen in mijn profiel gezet (en staat er nog).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #216 Gepost op: 20-01-2018, 17:26:00 »
Bij het terugkijken van aflevering 2 net zag ik nog dit: vanaf tijdstip 56:10. Art zegt net "..behalve De Mol die hoeft nooit naar huis..." en dan verschijnt toch duidelijk in beeld de tekst "Stine" - te lezen in een schrift.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #217 Gepost op: 20-01-2018, 17:42:37 »
En Emilio dan?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #218 Gepost op: 20-01-2018, 17:45:40 »
Als er Emolio had gestaan dan had ik je geloofd, Heinz ::hypocriet:: ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #219 Gepost op: 20-01-2018, 18:21:30 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!