Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139428 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #300 Gepost op: 24-01-2018, 09:39:20 »
Ik denk dat Stine Olcay verdenkt. Olcay weet dat en geeft Stine de zwarte vrijstelling zodat Stine nog verder in de Olcay tunnel wordt geduwd. Nadat Stine eerlijk(?) is geweest bij de "Kwestie van vertrouwen opdracht" is ze gaan mollen bij de molcast. Misschien is Stine toch niet die goed voorbereide kandidaat die veel mensen denken dat ze is en wijzigt ze hier haar gedrag in de groep. Dat zou logisch zijn na het pijnlijk stilzwijgen na haar voorstel voor het penningmeesterschap.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #301 Gepost op: 24-01-2018, 13:20:46 »
Geen idee of dit al genoemd is, even geen zin om 15 pagina's terug te lezen maar belangrijkste reden om Stine af te schrijven als Mol voor mij is:

-We hebben nog 0 verdenkingen van haar gehoord. In aflevering 1 maakte ze geen test, in aflevering 2 horen we alleen "De Mol hoeft niets te doen, De mol is een stille leider' en in aflevering 3 horen we haar verdenking wéér niet.
Het is voor mij juist een sterke aanleiding haar te verdenken als mol, maar ik heb dat denk ik bij het topic wieverdenktwie gezegd.

Ze hebben altijd maar heel beperkt biechtmateriaal voor de mol, dat is het probleem hier.

Je kunt van te voren wel inschatten dat Emilio en Loes de finale halen maar nu worden het bijv. Jan en Olcay waarvan je het totaal niet dacht, ja en wat dan?

Hier komt de edit pas achter nadat de helft al geschoten is en pas dan komen er biechten die de goede richting op wijzen.

De mol biechten laten afleggen met 9 verdenkingen elke biechtronde weer is gewoon onmogelijk. We hebben zelf eens een fanserie geschoten, dan schipper je er ook mee.

In voorgaande seizoenen heb ik al heel vaak gezien dat er een moeilijke edit was... ze hebben gewoon het materiaal er niet voor, dus je hoort de mol dan maar niet.

Op het eind willen ze het natuurlijk liefst zo hebben dat bijv. Stine op Olcay zit, Olcay op Jan en Jan op Stine. En daar werken ze pas na volgende week naar toe, zo ongeveer. Dan hebben ze ongeveer 3 storylines klaarliggen voor Stine om in te spreken, maar 9 is te veel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #302 Gepost op: 24-01-2018, 13:27:38 »
Ze hebben altijd maar heel beperkt biechtmateriaal voor de mol, dat is het probleem hier.
...

Ze kunnen de mol toch gewoon veel zo niet alle biechten (dus ook die van afl. 1, 2 en 3) achteraf laten inspreken, als al bekend is wie de winnaar en verliezer zijn? Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat ze dat zo doen.

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #303 Gepost op: 24-01-2018, 14:12:57 »
@Lo

Oneens sorry!

ALs je naar alle series van de Mol kijkt hebben de Mollen juist altijd een verdenking, ze gaan juist heel erg op in foute acties van anderen en vergroten dat uit. Mollen spreiden ook want als ze op 1 persoon zitten en die persoon vliegt eruit, komen ze vaak in de picture. 'hoe zit ik er dan nog in'.
Dus nee ben het niet met je eens dat er geen biechtmateriaal (of genoeg) van de Mol is om in te editten.

Een mol wil onverdacht overkomen, heel erg kandidaats. Ze kunnen voor het eerst in 18 jaar een nieuwe strategie kiezen maar een Mol wilt niet opvallen. en als je dan 3 afleveringen geen scherm & verdenking ziet van een kandidaat streep ik die persoon af als Mol.
De Mol moet een groen scherm krijgen zodat hij of zij kan acteren dat hij blij is door te zijn. Ook met test materiaal en biechten vertellen mollen maar al te graag hoe 'dom' of 'raar' een actie was dus ik vind dit allesbehalve wijze op Mollengedrag voor Stine. Juist totaal niet.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #304 Gepost op: 24-01-2018, 14:46:24 »
Alles wijst er meer op dat Stine de winnaar gaat worden. Zo zullen we pas op het laatst weten wie de mol is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #305 Gepost op: 24-01-2018, 15:48:07 »
Ze kunnen de mol toch gewoon veel zo niet alle biechten (dus ook die van afl. 1, 2 en 3) achteraf laten inspreken, als al bekend is wie de winnaar en verliezer zijn? Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat ze dat zo doen.
Nee dat gaat echt niet.

Je kunt dat aan de kleding zien. Ze gaan echt niet steeds de moeite nemen dat allemaal aan en uit te trekken iedere keer haha... het is gewoon wat ze echt die dag, in het spel, aan hadden.

Het is ook veel te naturel om achteraf op te nemen.. het moet geen toneelstukje worden. Zijn ook niet allemaal acteurs dus het zou er erg slecht uit komen te zien als dat maanden later werd opgenomen.

En Ramon, ik kon me toch echt heel veel vage biechten heugen hoor van oud-mollen, dat zit juist voornamelijk altijd aan het begin van de serie. Jon, Susan, eigenlijk bijna allemaal wel.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #306 Gepost op: 24-01-2018, 16:21:53 »
@Lo

Heb even een overzicht gemaakt om mijn beargumentatie voor Stine als NIET Mol duidelijker te maken.
2007: Inge verdacht heel duidelijk Renate in aflevering 1, in aflevering verdacht ze iedereen (wat ik je zei over spreiden) en daarna ging ze over op Nadja, iemand die uiteraard nep molde maar waar Inge als Mol uiteraard gebruik van maakte in haar tests
2008: Dennis sprak zowel in aflevering 1, 2 en 3 al duidelijke verdachtes uit, spreidde wel (iets wat ie geleerd had wat je altijd moest doen, typische kandidatenzin om je niet verdacht te maken)
2009: Jon verdacht in aflevering 1 uitgebreid Hans & Dennis, in aflevering 2 Sebastiaan en in aflevering 3 weer Dennis. Uitgebreide stukjes over waar hij heel erg mooi ingaat op zogenaamde verdachte dingen van mensen die uiteraard niet de Mol bleken.
2010: Kim ging in aflevering 1 heel erg in op het feit dat Hind Tim ipv Frits had gezegd en leunde hiermee ook op nep acties. In aflevering 2 en 3 spreekt ze ook haar verdenking uit, ze spreid.
2011: Patrick noemt 4 verdachten (spreiden) in aflevering 1, en ook in aflevering 3 horen we hem. Alleen in aflevering 2 is hij de enige die niet zijn verdenking uitspreekt, iets wat me eigenlijk nu pas opvalt bij terugkijken. Dat was wel verdacht.
2012: Annemarie benoemt in zowel aflevering 1,2 en 3 duidelijke verdachtes.
2013: Imo voor Kees.
2014: Susan verdenkt Daphne in alfvering 1, in 2 horen we haar alleen zeggen dat ze heeft besloten haar vrijstelling niet in te zetten en in aflevering 3 spreid ze.
2015: Margriet zit in aflevering 1 op Carolina, in aflevering 2 & 3 spreid ze.
2016: Klaas hoor je ook verdachtes uitspreken in alle 3 de afleveringen.
2017: Imo voor Thomas. Je hoort hem in aflevering 1 spreiden en zet zijn vrijstelling in. (kandidaten gedrag) in aflevering 2 en 3 hoor je hem ook zijn verdachtes uitspreken.


t/m aflv 3
2007: Inge zag haar scherm in aflv 1, 3
2008: Dennis zag zijn scherm in aflv 3
2009: Jon zag zijn scherm in aflv 4 (maar dat jaar zagen we uberhaupt amper schermen, in aflv 1 zagen we er maar 2, in aflv 2 zagen er maar 2, in aflevering 3 zagen we er maar 2)
2010: Kim zag haar scherm in aflevering 1, 3
2011: Patrick zag zijn scherm in aflevering 1, 3
2012: Anne Marie zag haar scherm in aflv 2, 3
2013: Kees zag zijn scherm in aflv 3
2014: Susan zag haar scherm in aflv 1 (in 3 had ze een vrijstelling)
2015: Margriet zag haar scherm in alfv 2 en 3
2016: Klaas zag zijn scherm in aflv 1
2017: Thomas zag zijn scherm in aflv 2 en 3.

EDIT: Geen van al deze biechten komen bij mij kort of vaag over. De montage wilt de Mol uit de picture houden en als je als Mol 3 afleveringen geen scherm krijgt te zien en geen 1 x een biecht hoor over verdenkingen vind ik dit spreken voor dat iemand NIET de Mol is.
 :P

Ik ben me ervan bewust dat ook Ruben, Emilio & Olcay nog geen scherm hebben gezien. Loes & Jan hebben hun scherm nu 2 x gezien, Simone 1 x.
Ik weet dat de productie aflevering 2 niet kon voorspellen, dus ook niet qua schermen maar laat dan iedereen zijn scherm zien in aflevering 3 en laat het aankomen op de laatste 2. Ik ga er vanuit dat Art wel weet wie er gaat afvallen dus dit kan beinvloed worden bij het invoeren van de namen op de computer. Heb je wel 1 minuutje extra nodig maar voor mijn part laat je er dan wat materiaal uit van tijdens het ontbijt..
« Laatst bewerkt op: 24-01-2018, 16:29:38 door Rämon »

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #307 Gepost op: 24-01-2018, 18:28:01 »
Jan heeft dus net als Susan zijn vrijstelling niet onmiddellijk gebruikt.

Ik begrijp dat het riskant is omwille van de zwarte vrijstelling, maar als je de test het slechts maakt lig je er uit en dan sta je daar met je ongebruikte vrijstelling. Iemand een idee of dit vaker is gebeurd, een vrijstelling niet onmiddellijk inzetten, behalve door mol Susan in 2014 en Jan nu?

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #308 Gepost op: 24-01-2018, 18:38:34 »
Nee dat gaat echt niet.

Je kunt dat aan de kleding zien. Ze gaan echt niet steeds de moeite nemen dat allemaal aan en uit te trekken iedere keer haha... het is gewoon wat ze echt die dag, in het spel, aan hadden.

Dat gebeurt zeker en vast wel. De meeste verdenkingsbiechten zijn slechts een voice-over, terwijl diegene in beeld de test aan het maken is. Heel makkelijk om achteraf te doen. En het verleden heeft vaak genoeg laten zien dat de mol steevast de finalisten verdacht maakt, lang voordat dat bekend had kunnen zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #309 Gepost op: 25-01-2018, 00:10:46 »
Rämon, in hoeverre is het eigenlijk zo dat er van sommige kandidaten helemaal NIKS te horen was tijdens hun testmaak-fragmentje? Ik kan me dat niet heugen, en nu waren er 3 kandidaten met totale stilte tijdens hun test ??? Zouden die spelers de mol al doorhebben? Net zoals dat de biechts van Hadewych onbruikbaar materiaal waren omdat ze het alleen maar over Anne-Marie had.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #310 Gepost op: 25-01-2018, 00:38:45 »
Ben het met RUN eens.
Vanuit haar achtergrond doorgrondt zij de kandidaten. Het lijkt mij dat zij de poes is die de muizen vangt. Waarschijnlijk finalist/winnaar.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #311 Gepost op: 25-01-2018, 15:27:00 »
In aflevering 1 lopen Emilio en Stine te flaneren op zoek naar geld op de boulevard. Ze hadden tijd zat. Je ziet Stine heen en weer lopen en op het moment dat Emilio langs het geld gaat lopen (en er nog naar kijkt ook) loopt Stine 1 a 2 meter achter Emilio. Zodra ze weet dat Emilio het geld niet heeft opgemerkt en doorloopt is het beeld binnen 2 seconden ook weg en gaat over in Art bellen. 2000 euro niet gevonden. Zo rond minuut 41:21 te zien.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #312 Gepost op: 25-01-2018, 15:46:02 »
In aflevering 1 lopen Emilio en Stine te flaneren op zoek naar geld op de boulevard. Ze hadden tijd zat. Je ziet Stine heen en weer lopen en op het moment dat Emilio langs het geld gaat lopen (en er nog naar kijkt ook) loopt Stine 1 a 2 meter achter Emilio. Zodra ze weet dat Emilio het geld niet heeft opgemerkt en doorloopt is het beeld binnen 2 seconden ook weg en gaat over in Art bellen. 2000 euro niet gevonden. Zo rond minuut 41:21 te zien.
We hebben dat in het locatie-topic proberen uit te zoeken, maar het is niet te zeggen of Emilio de envelop heeft gezien. Er waren meerde blokken met posters (om de 4 stuks een rode poster). Op dat stukje boulevard waren volgens ons 5 mogelijke plekken; 20% kans dat Emilio naar de juiste keek.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #313 Gepost op: 25-01-2018, 15:49:21 »
We hebben dat in het locatie-topic proberen uit te zoeken, maar het is niet te zeggen of Emilio de envelop heeft gezien. Er waren meerde blokken met posters (om de 4 stuks een rode poster). Op dat stukje boulevard waren volgens ons 5 mogelijke plekken; 20% kans dat Emilio naar de juiste keek.

En natuurlijk met name als noch Emilio, noch Stine de mol zijn, zal de regie ons willen doen geloven dat er heel bewust door hen voorbijgelopen is aan de envelop.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #314 Gepost op: 25-01-2018, 16:11:37 »
Jullie missen even het punt dat ik wil maken. Mol Stine gaat pas aan de envelop voorbij nadat ze zeker weet dat Emilio de envelop niet heeft gezien. Als Emilio de envelop ziet moet Stine enthousiast reageren, als Emilio de envelop niet ziet kan ze zoals nu lekker achter Emilio aan lopen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #315 Gepost op: 25-01-2018, 17:43:30 »
Als  Stine de mol is dan had ze volgens mij Emilio naar de winkelstraat laten gaan en hem niet gecorrigeerd.

De boulevard is 26 km lang, ik zou als mol niet dicht bij de enveloppe uit de taxi zijn gestapt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #316 Gepost op: 25-01-2018, 20:41:29 »
De boulevard is 26 km lang, ik zou als mol niet dicht bij de enveloppe uit de taxi zijn gestapt.

Dat is inderdaad nog altijd het opmerkelijke. We weten niet of ze de enveloppe hebben gezien, maar ze hebben in ieder geval net dat stukje gelopen waar ze hing (zijn we zoals BigBoots al zei nagegaan in het locatietopic). Als 1 van de 2 de Mol is, is het er eentje die daar toch het lef getoond heeft de ander mee te laten lopen naar dat stukje terwijl er 26 km aan keuze was.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #317 Gepost op: 25-01-2018, 21:20:10 »
van die 26 km stond maximaal 200 meter op de kaart. Nog een groot stuk maar met weinig verstop mogelijkheden. Stine maakt er trouwens boulevard van. Vreemd de aanwijzing was " op deze 26 km flaneren de inwoners van de stad". Niks over boulevard. Verspreekt Stine zich? Zat ze zo in haar hoofd met "boulevard" dat ze Emilio's winkelstraat effe niet laat doordringen?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #318 Gepost op: 25-01-2018, 21:24:46 »
van die 26 km stond maximaal 200 meter op de kaart. Nog een groot stuk maar met weinig verstop mogelijkheden.

Maar de locaties van geld en jokers hoefden niet op de kaart te staan. In Baku stonden ze beiden op de kaart, in Jerevan en Moskou ook, maar in Kiev en Almaty vielen die 2 locaties van de kaart.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #319 Gepost op: 25-01-2018, 21:33:54 »
Jullie missen even het punt dat ik wil maken. Mol Stine gaat pas aan de envelop voorbij nadat ze zeker weet dat Emilio de envelop niet heeft gezien. Als Emilio de envelop ziet moet Stine enthousiast reageren, als Emilio de envelop niet ziet kan ze zoals nu lekker achter Emilio aan lopen.
Ik heb bij afl. 1 al hierover gepost en woordelijk weergeven wat er gezegd is en hoe het gegaan is. Emilio wilde Stine de verkeerde kant op hebben, Stine wilde naar de boulevard. Emilio zei dat ze daar niet moesten zijn en wilde Stine van de muurtjes weglokken.
Als Stine de MOL zou zijn was ze achter Emilio aan naar de winkelstraat gegaan en zeker niet naar de boulevard, waarvan zij wist (als ze de MOL is) dat die envelop daar was.