Auteur Topic: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart  (gelezen 70383 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2018, 21:35:45 »
Prachtige stunt deze opening! En Ron komt vast terug, anders was dit een te grote loterij.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2018, 21:36:44 »
Als Ron écht écht weg is vind ik het de meest belachelijke executie OOIT in de meest waanzinnige openingsaflevering OOIT.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2018, 21:38:14 »
Wat een fan-tas-tisch begin, zeg. Een heerlijke plottwist. Wel erg sneu voor Ron.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2018, 21:38:28 »
Ja ik kan niet geloven dat Ron echt weg is. Eerste executie is al een beetje loterij, maar dit was echt onmogelijk.

Wel een top-opdracht ::bravo::
De teleurstelling die van Ron zijn gezicht af droop, hij verheugde zich er zo lang op.

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2018, 21:38:52 »
Zit in de leader niet gewoon een beeld van Ron in Tbilisi/Georgië?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2018, 21:40:05 »
Zit in de leader niet gewoon een beeld van Ron in Tbilisi/Georgië?

Kwam er niet heel snel een beeldje voorbij van Ron op de luchthaven van Tbilisi? Even terugkijken.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2018, 21:40:54 »
Kwam er niet heel snel een beeldje voorbij van Ron op de luchthaven van Tbilisi? Even terugkijken.

Er was inderdaad een momentje waar een oudere kale man zat op de luchthaven. (Heel even dacht ik ook aan Ron)
klaar voor de strijd

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2018, 21:41:53 »
Er was inderdaad een momentje waar een oudere kale man zat op de luchthaven. (Heel even dacht ik ook aan Ron)

Ik ben dus niet de enige die dat dacht.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2018, 21:41:54 »
De leader was bij deze aflevering niet te zien. Vermoedelijk dus omdat Ron toch ook in Tbilisi is ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2018, 21:42:03 »
Misschien zag ik het niet goed, maar volgens mij zag ik in de leader
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #50 Gepost op: 6-01-2018, 21:43:22 »
Bij het inleiden van de test zei Art deze keer niet "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis", moeten we even op letten of dat er volgende aflevering wel weer is, anders is het misschien een hint dat de Mol deze aflevering geen test maakte, of juist (als Ron terugkomt volgende week in het theater) dat de Mol deze aflevering wél een rood scherm kreeg
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2018, 21:43:56 »
Wauw, wat een prachtbegin  ::bravo:: ::bravo::

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2018, 21:44:35 »
Bij het inleiden van de test zei Art deze keer niet "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis", moeten we even op letten of dat er volgende aflevering wel weer is, anders is het misschien een hint dat de Mol deze aflevering geen test maakte, of juist (als Ron terugkomt volgende week in het theater) dat de Mol deze aflevering wél een rood scherm kreeg

In het 'afvallen' van de Mol geloof ik nooit zo na het Paul-Thailand-verhaal...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2018, 21:45:46 »
De leader was bij deze aflevering niet te zien. Vermoedelijk dus omdat Ron toch ook in Tbilisi is ;)

Er was wel een leader. Na het moment dat we te weten komen dat ze in vijf landen beginnen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2018, 21:46:43 »
Ik moet zeggen, dit is wel een van de beste opdrachten ooit denk ik. Fantastisch. Zit zo mooi in elkaar, met de "code" van de kluis, de M18, de aanwijzingen op de achterkant. De puzzel met de vijf "ringsleutels" die naar één punt wijzen vond ik geniaal bedacht. Echt zo'n opdracht waarbij de spelers samen ontdekken wat eigenlijk de opdracht is. Heerlijk. En het was ook een prima haalbare opdracht. En met 2 uur een mooie lange opdracht. Ja, ik ben zeer onder de indruk.

Enige minpunt is dat de hele aflevering uit 1 opdracht bestaat. Maar wat een juweel van een opdracht. Een fantastische openingsaflevering.

En inderdaad. Ik denk zelf ook dat Ron nog een kans krijgt. Anders zou het wel ècht héél cru zijn. Ik heb hem echter nog niet kunnen ontdekken in de "Volgende week" beelden (die ook weer veelbelovend zijn).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2018, 21:47:24 »
Echt een geniaal begin dit! Viel echt zowat van de bank toen ik door had dat ze allemaal in verschillende landen zaten. Ik ben inderdaad benieuwd of Ron echt afgevallen is of dat er nog een twist komt.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #56 Gepost op: 6-01-2018, 21:48:06 »
Ik voel me ergens toch wel een beetje gepiepeld dat die hele ‘Wil je nu al weten wie de Mol is?’ Er niet in zat  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #57 Gepost op: 6-01-2018, 21:51:08 »
Ik voel me ergens toch wel een beetje gepiepeld dat die hele ‘Wil je nu al weten wie de Mol is?’ Er niet in zat  ;D

Hierdoor wist je trouwens al dat Jan/Loes al doorgingen...
klaar voor de strijd

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2018, 21:51:24 »
Bij het inleiden van de test zei Art deze keer niet "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis", moeten we even op letten of dat er volgende aflevering wel weer is, anders is het misschien een hint dat de Mol deze aflevering geen test maakte, of juist (als Ron terugkomt volgende week in het theater) dat de Mol deze aflevering wél een rood scherm kreeg

Viel me ook op
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2018, 21:51:59 »
Echt fantastische eerste aflevering, ik slaakte gewoon een gilletje toen bleek dat ze niet allemaal in hetzelfde land waren.!
Wel echt zo zuur voor Ron, echt met hem te doen.... hopelijk toch niet het eind voor hem