Ja iemand anders kwam daarmee. Maar het blijkt wel te kloppen toen ik net checkte.
KD, volgens mij heb jij nog nooit van het fenomeen Google gehoord. Bij WIDM willen ze het toch echt niet zo moeilijk maken dat je helemaal naar alle Kreupelstraten van Nederland moet reizen om achter een hint te komen
. Een Googletje is voldoende. Geen plaatsnamen, alleen de straat en schaken. Dan krijg je een eerlijk resultaat.
Dan kom je direct uit bij studenten die daar schaken. Voltreffers. Bovenaan. Dat is het enige wat moet. In Stine's studententijd schaakte men daar, en blijkens Google nog altijd. Niuno komt met het grote clubschaak werk... ja wij kennen SISSA hoor, onze hoogste teams spelen tegen hun. Maar net zoals Stine zwak schaakt doe ik dat ook... je grijpt veels te hoog. Zij is nooit clubschaker geweest.
Het gaat om jeugdschaak hier, ze heeft eens een keer een toernooitje gespeeld, daarna als studente nog eens een potje in Groningen, dat is alles.... de enige grap is dat zij er een boek over schreef en dat wat WIDM verzint bovenaan Google prijkt. Zal allemaal wel toeval zijn ja, heeeeeeeeeel Yvon Jaspers