Auteur Topic: Molduel: Simone vs. Stine  (gelezen 56236 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #60 Gepost op: 3-02-2018, 13:54:25 »
Dat komt uit een follow-the-money overzicht dat naar eigen tunnelvisie is ingevuld, dus ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
Het heeft helemaal niets met tunnels te maken. Het zijn vier members die het neutraal bijhouden en allemaal komen ze uit op Stine, hoewel allemaal met andere bedragen. Het zou alleen tunnelen zijn als er nu nog een 5e zou verschijnen die dan met pijn en moeite iemand anders zou aanwijzen lijkt mij. Aan de bedragentoewijzing per opdracht valt dus wel af te dingen maar niet aan de uitkomst.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #61 Gepost op: 3-02-2018, 14:00:23 »
Simone heeft als tactiek om heel actief te zijn en veel vragen te stellen aan anderen. Dit kan als kandidaat nuttig zij, maar als mol helpt het om minder mols te lijken en om de aandacht naar de anderen te verleggen.

Ja! Dit doet ze op verschillende momenten maar het moment dat ik dat het verdachtst vind is na opdracht 4.2 als Art gezegd heeft dat de Mol bij iedereen vlak langs kwam. In plaats van haar eigen gedachten te ordenen begint ze meteen vragen te stellen. Als dat is om ervoor te zorgen dat zij zelf niet onderwerp van aandacht wordt lijkt het een geslaagde strategie te zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #62 Gepost op: 3-02-2018, 14:23:05 »
Ja! Dit doet ze op verschillende momenten maar het moment dat ik dat het verdachtst vind is na opdracht 4.2 als Art gezegd heeft dat de Mol bij iedereen vlak langs kwam. In plaats van haar eigen gedachten te ordenen begint ze meteen vragen te stellen. Als dat is om ervoor te zorgen dat zij zelf niet onderwerp van aandacht wordt lijkt het een geslaagde strategie te zijn.

Misschien had ze haar gedachten al geordend. Ik vond het ook verdacht hoor want het zinnetje “Wat moeten we daar nou weer mee”, is vrij apart. Het is namelijk wel duidelijk wat ze er mee moeten, dus het lijkt puur een openingszin te zijn ter afleiding. Als kandidaat kan dit echter ook prima, als ze de mol gezien heeft en dat niet wil laten merken.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #63 Gepost op: 3-02-2018, 14:42:45 »
Ja! Dit doet ze op verschillende momenten maar het moment dat ik dat het verdachtst vind is na opdracht 4.2 als Art gezegd heeft dat de Mol bij iedereen vlak langs kwam. In plaats van haar eigen gedachten te ordenen begint ze meteen vragen te stellen. Als dat is om ervoor te zorgen dat zij zelf niet onderwerp van aandacht wordt lijkt het een geslaagde strategie te zijn.
Deze hele scene kwam bij mij over als de dorpsraadronde van Weerwolven van Wakkerdam. Daar is het als speler ook vaak handig om als eerste of tweede een verdachte te opperen. Hiermee kun je de aandacht op anderen leggen. Om de een of andere reden leg je zo de aandacht niet op jezelf.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #64 Gepost op: 3-02-2018, 16:36:27 »
Ook ik heb een probleem met alle wel/niet juiste aanwijzingen richting Simone en Stine. Helemaal geweldig dit jaar. Het is nu echt puzzelen.
Natuurlijk hebben wij gezocht naar diegene die (verkleed) is langsgelopen. Als het de dame was met de rode paraplu is het waarschijnlijk niet Simone, deze vrouw (als het een vrouw was) is langer dan Simone en het doet niet denken aan Stine. Als het de vrouw was (als het tenminste een vrouw was) met de blonde pruik, zou het misschien Simone kunnen zijn, alhoewel de bouw smaller leek dan die van Simone. Leek ook niet op Stine.
Als het de figuur was met de hoody op het bankje was het zeker geen Stine of Simone, te smal van bouw.
Ik neem toch aan dat de regie ons een glimp van de verklede MOL heeft laten zien. Nou we hebben het wel 10x teruggekeken en verder dan deze 3 figuren zijn wij niet gekomen. Wie heeft een idee hoe Stine of Simone in verband te brengen is met één van deze figuren?

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #65 Gepost op: 3-02-2018, 19:56:12 »
Heerlijk topic dit  ::ok::
javascript:void(0);

Ik houd het nu nog even op Simone maar al die hints naar Stine are killinggg meeeee.
Als het na vanavond nog niet duidelijk is moeten we misschien nog een 'waarom is Simone/Stine niet de mol?' lijstje maken  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #66 Gepost op: 3-02-2018, 20:06:12 »
Ze was dat clowntje, die zie je heel duidelijk bij Emilio NADAT hij heeft gevraagd te willen weten wie de mol is, op afstand verschijnen (staan). Dan 20 seconden later in een waas voorbij gaan (de beweging "vlak langs lopen") en daarna hetzelfde beeld met met het pleintje leeg, dus al voorbij. Je ziet duidelijk de pruik en het gezicht wordt bedekt door een camera... toeval zeker ::) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #67 Gepost op: 3-02-2018, 20:22:13 »
Ik gok exit voor 1 van de hoofdverdachten vandaag ::oink::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #68 Gepost op: 3-02-2018, 21:40:19 »
Dit topic zal nog in ieder geval n weekje alive zijn  ::bravo::

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #69 Gepost op: 3-02-2018, 21:46:41 »
Waar ik vorige week vond dat Simone erg verdacht werd gemaakt vond ik dat deze week dan weer bij Stine.

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #70 Gepost op: 3-02-2018, 22:05:51 »
Ik gok exit voor 1 van de hoofdverdachten vandaag ::oink::

Ik had opeens het idee dat Simone eruit zou gaan. Kreeg behoorlijk de zenuwen omdat ik nog steeds 50/50 zit.
Het had het aan de andere kant wel makkelijker gemaakt met dit duel
Nog maar een keer goed de aflevering bekijken of ik iets zie wat ik nu nog niet heb gezien.

Wat ik wel heb gezien: Stine was opeens losser en actiever en liet meer expressie zien. Maar waarom????
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #71 Gepost op: 3-02-2018, 22:08:46 »
Wat ik wel heb gezien: Stine was opeens losser en actiever en liet meer expressie zien. Maar waarom????


Viel mij ook op ja. Zal ze wel als tip gekregen hebben van productie.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #72 Gepost op: 3-02-2018, 22:11:07 »
Ik vond het zo gespeeld overkomen. De verbazing na haar groene scherm

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #73 Gepost op: 3-02-2018, 22:16:10 »
Heerlijk.... streepte de Mol de Mol weg? Ja dat deed stine....en dan al lachend een verkeerde zin doorgeven. Haha stine had er zin in!!

En bij de Chaos opdracht proberen de boel voor te blijven zodat er amper wat binnen zou komen...

Ja tis nu wel duidelijk... Niets euhh Stine is wat het lijkt
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #74 Gepost op: 3-02-2018, 22:26:23 »
Ik vond het zo gespeeld overkomen. De verbazing na haar groene scherm
Ja vond ik ook! Daarentegen zag ik wel bij Simone bij de test en de executie oprechte spanning. Haar ademhaling versnelde behoorlijk.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #75 Gepost op: 3-02-2018, 22:32:16 »
Stine leek totaal flabbergasted na de exit van Loes. Aangezien ze geen actrice is, lijkt me dat niet gespeeld. Verder zat Loes deels op Stine en zij ligt eruit. Stine daalt op m'n verdachtenlijstje.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #76 Gepost op: 3-02-2018, 22:48:13 »
Stine leek totaal flabbergasted na de exit van Loes. Aangezien ze geen actrice is, lijkt me dat niet gespeeld. Verder zat Loes deels op Stine en zij ligt eruit. Stine daalt op m'n verdachtenlijstje.
Ik vond dit juist ZO gespeeld overkomen... ik zat echt te denken, jij bent duidelijk geen actrice... echt typisch.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #77 Gepost op: 3-02-2018, 22:48:20 »
Stine leek totaal flabbergasted na de exit van Loes. Aangezien ze geen actrice is, lijkt me dat niet gespeeld.
Nogmaals.. de mol weet niet van tevoren wie de afvaller is. Dus voor de mol is het ook n verrassing

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #78 Gepost op: 3-02-2018, 22:55:24 »
Nogmaals.. de mol weet niet van tevoren wie de afvaller is. Dus voor de mol is het ook n verrassing

Dat zeg ik toch ook niet? Ze lijkt oprecht verbaasd dat Loes - een van haar mollen - eruit vliegt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #79 Gepost op: 3-02-2018, 22:55:50 »
Stine leek totaal flabbergasted na de exit van Loes. Aangezien ze geen actrice is, lijkt me dat niet gespeeld. Verder zat Loes deels op Stine en zij ligt eruit. Stine daalt op m'n verdachtenlijstje.

Als Stine (als mol) doorhad dat ze door Loes verdacht werd, dan zou ze juist oprecht verbaasd kunnen zijn dat Loes eruit is.
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan