Nog even geen overdenkingen, maar pfff wat een aflevering.
Die verhuisopdracht was hi-la-risch. Dit is weer zo'n valstrik-opdracht van Art, die de mol met voorkennis natuurlijk al weet. Verder vond ik het lastig te bedenken hoe je daar kunt mollen. Het enige is dat het mij sterk lijkt dat die mensen ècht moesten verhuizen met z'n drieën tegelijk. Zou het echt zo zijn, of hebben ze daarna alle spullen weer teruggereden?
Die hotelopdracht was een beetje rommelig, maar dat was denk ik de bedoeling. Wel slim dat er een lettertype was dat je ondersteboven kon lezen, en dat er overal verwijzingen lagen. Leuk gedaan. Even een niet te moeilijke opdracht is ook wel lekker. Maar wie liet daar nou 500 liggen? Ik dacht Simone. (Maar dat denk ik wel vanuit mijn tunnel, dus tja.)
En de schermenopdracht, was mij niet meteen duidelijk dat ze 10 vragen kregen, ik dacht maar 5. En Simone is toch de mol, dus leuk dat zij naar haar groene scherm mocht kijken, maar ik vond haar reactie wel heel echt overkomen eigenlijk.
En dan in jet volgendeweek-stukje weer een treincoupé vol met dozen, ze hebben er wel wat van gemaakt hoor dit jaar. Ballonnen, meubels, dozen, het kan niet op met de gekke spullen in grote aantallen