Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke  (gelezen 25113 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2018, 19:35:27 »
Olcay deed toch wel heel raar hier en daar hoor. Voor Thriller moet je natuurlijk die handen doen, zoals Jan doet als hij het raadt. Het uitbeelden van Michael Jackson is een verwarrende omweg.
Hebben we dan niets geleerd van Erik van der Hoff?! ::)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #61 Gepost op: 26-02-2018, 19:58:37 »
Hebben we dan niets geleerd van Erik van der Hoff?! ::)

Frits Sissing toch?  ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #62 Gepost op: 26-02-2018, 20:07:09 »
Frits Sissing toch?  ::rofl::
Frits Sissing was legendarisch maar Arjen raadde het uiteindelijk door Eriks fabuleuze zombiemoves ;D
...óf niet!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #63 Gepost op: 26-02-2018, 22:06:49 »
Hadden we al opgemerkt dat Thriller ook even voorbij kwam als quizvraag in de kickoff?
Wat daar allemaal gebeurde lijkt wel waarzeggerij. Voorspellend voor wat er zich dit seizoen allemaal afspeelt...
 ::helderziend::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #64 Gepost op: 26-02-2018, 22:09:59 »
Ik speel wél piano en ik kan je zeggen dat thrillers heel veel voorkomen bij pianospelen.

En ik speel dwarsfluit en daar komen minstens evenveel TRillers voor, maar dat heeft nul komma nada te maken met de thriller waar Michael Jackson over zingt ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2018, 22:11:32 »
En ik speel dwarsfluit en daar komen minstens evenveel TRillers voor, maar dat heeft nul komma nada te maken met de thriller waar Michael Jackson over zingt ;)
Ik denk, mocht het een hint zijn, dat het gaat om de uitspraak en niet hoe het geschreven wordt.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2018, 22:12:55 »
De uitspraak is ook anders tho
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2018, 22:13:04 »
Ik denk, mocht het een hint zijn, dat het gaat om de uitspraak en niet hoe het geschreven wordt.

Ook de uitspraak is anders  ;)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #68 Gepost op: 26-02-2018, 22:19:35 »
Nja, ik ken zat mensen die dit op z'n Nederlands en dus 'triller' uit zullen spreken, maar ik ben sowieso al skeptisch over deze 'hint'.  ;D
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2018, 22:27:41 »
Ik koppel Thriller eerder aan de occulte sfeer rond magere Hein. Bijgeloof en waarzeggerij is Oost Europa zeker niet vreemd. Deel van de gipsy cultuur. Een beetje “EE” (Eastern European) zou je kunnen zeggen...

Zucht...ik zal wel weer voor gek verklaard worden om deze opmerking.  
Even voor de duidelijkheid: ik heb zelf echt niets met dit soort zweverig gedoe. Maar ik zie toch echt een duidelijke rode draad door dit seizoen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2018, 22:42:33 »
Ik koppel Thriller eerder aan de occulte sfeer rond magere Hein. Bijgeloof en waarzeggerij is Oost Europa zeker niet vreemd. Deel van de gipsy cultuur. Een beetje “EE” (Eastern European) zou je kunnen zeggen...

Zucht...ik zal wel weer voor gek verklaard worden om deze opmerking.  
Even voor de duidelijkheid: ik heb zelf echt niets met dit soort zweverig gedoe. Maar ik zie toch echt een duidelijke rode draad door dit seizoen.

Voor gek nee, maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Kleine toelichting hoe je bij magere Hein occult komt?
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 11:57:39 door foxhunter »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2018, 22:52:02 »
Sure. Dit de verzameling Hein hints uit de Ruben tunnel.
Even in handzaam formaat om de lange post. Is geen spoiler.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2018, 22:55:23 door annebeestje »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2018, 23:02:25 »
Sure. Dit de verzameling Hein hints uit de Ruben tunnel.
Even in handzaam formaat om de lange post. Is geen spoiler.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een hele originele verzameling.  Die dode wesp op de letters rom is wesprom een merk killer heals. Maar ik zie de rode draad in je verhaal. Heb weer wat te doen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #73 Gepost op: 27-02-2018, 01:51:42 »
Een thriller is iets héél bekends voor een pianist. Een mol voelt zich op het laatst op een onbewoond eiland.
::rofl:: ::rofl::

Sorry dat is weer heel erg ver gezocht hoor. Zo kan je ze beide ook aan Olcay en Jan koppelen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #74 Gepost op: 27-02-2018, 16:23:53 »
Hadden we al opgemerkt dat Thriller ook even voorbij kwam als quizvraag in de kickoff?
Wat daar allemaal gebeurde lijkt wel waarzeggerij. Voorspellend voor wat er zich dit seizoen allemaal afspeelt...
 ::helderziend::
Dan is het helemáál een hint.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #75 Gepost op: 28-02-2018, 01:03:12 »
Ik koppel Thriller eerder aan de occulte sfeer rond magere Hein. Bijgeloof en waarzeggerij is Oost Europa zeker niet vreemd. Deel van de gipsy cultuur. Een beetje “EE” (Eastern European) zou je kunnen zeggen...

Zucht...ik zal wel weer voor gek verklaard worden om deze opmerking.  
Even voor de duidelijkheid: ik heb zelf echt niets met dit soort zweverig gedoe. Maar ik zie toch echt een duidelijke rode draad door dit seizoen.


Kent iemand misschien een gerenommeerd medium?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #76 Gepost op: 28-02-2018, 07:40:25 »
Bloed zweet en tranen is het favoriete nummer van de vriend van Olcay. I ripped your picture zal dan haar eigen favoriete nummer zijn.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #77 Gepost op: 28-02-2018, 08:27:26 »
Hadden we al opgemerkt dat Thriller ook even voorbij kwam als quizvraag in de kickoff?
Wat daar allemaal gebeurde lijkt wel waarzeggerij. Voorspellend voor wat er zich dit seizoen allemaal afspeelt...
 ::helderziend::
MIsschien toch maar die quiz terugkijken xD
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #78 Gepost op: 1-03-2018, 13:13:34 »
Citaat van: anizeg van widm.nl
  Is het jullie opgevallen dat ze alle vier aan de passagierskant zitten? Olcay en Simone zitten aan de linkerkant met het stuur dus rechts en Jan en Ruben zitten aan de rechterkant in de auto met het stuur links. Dit was mij al eerder opgevallen maar ik kon de link niet leggen. Wie woont er afwisselend in Londen en Amsterdam? Olcay 😀

Gecheckt met de buitenbeelden. De beelden in de auto worden soms gespiegeld dus die zijn niet echt plaatsbepalend. Met de beelden van buiten er bij valt op dat er maar 1 auto is met het stuur rechts. Die van Olcay. Achter het stuur zit ongetwijfeld de camera(man/vrouw). Opvallend!

Heb ook het idee dat bij Jan en Olcay voorkennis aanwezig is, sommige dingen worden (te) makkelijk geraden. Kijk naar Simone en Ruben, daar kost het veel meer moeite.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 13:21:28 door foxhunter »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Car-aoke
« Reactie #79 Gepost op: 1-03-2018, 14:08:04 »
Nog een leuke aan het begin van de Car-aoke opdracht, Olcay die zegt: Ik was meteen heeeeelemaaaal excited, want eindelijk gingen we iets met water doen. Uh? Olcay kon vorig jaar nog niet zwemmen, houdt er helemaal niet van, en wil zeker niet met haar hoofd onder water  ::vergroot::

En dat met die sturen inderdaad raar: Simone en Olcay hebben inderdaad beiden aan de rechterkant het stuur (wellicht beter omdat ze tegenover elkaar zitten in de auto's en op die manier is het makkelijker te doen). Het meest blijft mij toch dat kruis met Jezus aan de spiegel bij, dat prominent bij Olcay hangt.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 14:10:57 door Juuls247 »
Meer L