Auteur Topic: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist  (gelezen 27912 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2018, 21:45:52 »
Ik vond t wel een leuke aflevering. Die tweede opdracht kwam niet helemaal lekker uit de verf, omdat het niet duidelijk was wie waar zat. Dat de vraag nog niet beantwoord is voor de kandidaten, is voor de kandidaten frustrerender dan voor ons. Wij moeten sws wachten tot volgende week.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #21 Gepost op: 3-03-2018, 21:48:24 »
En de twist dat de kandidaten nog niet weten wie de mol is? Ik weet het nog niet. Levert de kijkers weinig op (behalve misschien het spannende gevoel dat niemand behalve de Mol
zelf zeker is?) en voor de finalisten is het killing lijkt me.

Ik vraag me wel af of die finalisten het niet gewoon weten. Achteraf is er toch altijd een party waar alle spanning er even af kan. Zou daar niet wat verteld worden? ;) Uiteindelijk kan je dan nog 9 maanden acteren dat je het niet weet en zaterdag acteer je verbazing.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #22 Gepost op: 3-03-2018, 21:49:05 »
Aangezien de mol live wordt onthuld,
zullen we ook alvast maar zeggen dat het Ruben wordt:
De onthulling neemt dus tijd weg van de laatste uitzending.
Dus weinig molacties, en Ruben heeft te weinig als mol gedaan.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2018, 21:50:53 »
Aangezien de mol live wordt onthuld,
zullen we ook alvast maar zeggen dat het Ruben wordt:
De onthulling neemt dus tijd weg van de laatste uitzending.
Dus weinig molacties, en Ruben heeft te weinig als mol gedaan.

::) ::) ::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2018, 21:51:54 »
Aangezien de mol live wordt onthuld,
zullen we ook alvast maar zeggen dat het Ruben wordt:
De onthulling neemt dus tijd weg van de laatste uitzending.
Dus weinig molacties, en Ruben heeft te weinig als mol gedaan.


Ach, die ontknoping is er standaard. Ik denk niet dat we op die manier al conclusies moeten trekken.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2018, 21:52:35 »
Laten we nog geen conclusies trekken over iets wat nog niet is geweest.
Ik ben ook geen fan vd live ontknoping, maar we kunnen pas weten hoe de mol t gedaan heeft als we alle feiten hebben en dat is pas volgende week om deze tijd.

Edit: wat Hulpmol zegt dus :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2018, 21:54:34 »
Even tussen ons: wat moet dat een suffe afsluiting van je reis zijn als finalist. Ben je er helemaal klaar voor, vlieg je zonder iets van ontknoping terug naar Nederland.

Zat wel regelmatig zelf vol spanning tijdens de aflevering, maar waar was dé zin van Art? Dat ziet u volgende week? ???
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2018, 21:55:56 »
De verdenkingen op de avrotros-site convergeren richting 33-33-33. Ik denk dat ze bij de avrotros enorm gelukkig zijn daarmee. ;)

Even tussen ons: wat moet dat een suffe afsluiting van je reis zijn als finalist. Zat wel regelmatig zelf vol spanning tijdens de aflevering, maar waar was dé zin van Art? Dat ziet u volgende week? ???

Misschien zien we het niet volgende week: Twist, deze 3 kandidaten starten met 7 nieuwe aan seizoen 19. ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2018, 21:56:47 »
Even tussen ons: wat moet dat een suffe afsluiting van je reis zijn als finalist. Ben je er helemaal klaar voor, vlieg je zonder iets van ontknoping terug naar Nederland.

Zat wel regelmatig zelf vol spanning tijdens de aflevering, maar waar was dé zin van Art? Dat ziet u volgende week? ???

Sowieso een super zoutloze finale dit. Gewoon erg jammer  :-\\

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2018, 21:59:54 »
Sowieso een super zoutloze finale dit. Gewoon erg jammer  :-\\
Ik vond het een heerlijke finale om naar te kijken ::bravo:: Misschien niet bijster ingewikkeld, maar wel met een goede finale-alure. Jammer dat niemand voor 'De Mol' koos tijdens de test, vond ik een mooie twist ::ok::

Mooi dat ze terugkwamen in de hotelkamers, maar suf dat ze niet eens voor Art komen te staan en iemand z'n handen in de lucht mag gooien.
...óf niet!

Offline Takkemol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2018, 22:01:04 »
De 3 overgebleven kandidaten hebben inmiddels allemaal zoveel geld de pot ingebracht. Alsof ze de opdracht van de mol compleet uit het oog verloren zijn. Haast onmogelijk hier nog een goede mol uit te halen met dat doel in gedachte.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2018, 22:09:46 »
Sowieso een super zoutloze finale dit. Gewoon erg jammer  :-\\

De finale paste anders wel erg goed bij de rest van dit seizoen. Smakeloos met een laffe mol.

Offline Moritz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #32 Gepost op: 3-03-2018, 22:09:55 »
Ben toch van mening dat er steeds meer focus komt te liggen op de livefinale. Dat vind ik jammer. Er is minder tijd voor molacties en behind-the-scenes, terwijl die tijd wordt gebruikt om te peilen wat onbekende Nederlanders dan wel niet denken. Door nu de uitslag live te doen, doet mij alleen maar vermoeden dat alles alleen nog maar om het live-gebeuren gaat. Verder een topseizoen, met Jan als Mol.  ::bravo:: ::tandpastasmiley::
Mijn molletje: Rémy

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #33 Gepost op: 3-03-2018, 22:11:58 »
Ik heb alle seizoenen van wie is de mol gezien, maar ga zelf nooit echt achter hints of verborgen aanwijzingen aan. Lees er hier wel altijd een hoop wat ik echt erg leuk vind. ;)
Ik heb dan ook nog nooit een aflevering teruggespoeld om iets nog een keer te zien tot vandaag.
Ik meen serieus te horen dat Jan in zijn biecht voor de eerste opdracht zegt:
"....de finale van wie is de mol....nou MOL even winnen"?!?!? Een beetje zoals de "is ego de mol" van Dennis weening.
Het klinkt in ieder geval echt al een rare zin, alsof hij dat woordje mompelt. Een logisch woord daar zou zijn "nog" maar dat zegt hij niet...
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 22:14:00 door Tannie85 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2018, 22:17:24 »
Het zou spannender en leuker zijn als er in afl. 10 nog een opdracht is. En daarna de onthulling ter plaatse. Ben geen fan van dat gedoe in het Vondelpark. Zo'n anti climax. De sfeer van het spel en van het land is dan helemaal weg.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #35 Gepost op: 3-03-2018, 22:19:04 »
Ik vond het een leuke aflevering 9. Niet zo mooi als de treinopdracht met Kees, of dat meer met al die lichtjes, maar ik vond de laatste opdracht met mindfuck geld/mol/test wel cool. En ik zou ook dolgraag eens helemaal in mijn eentje een telescoop bedienen in het donker om de maan te vinden. Volgens mij hebben de kandidaten het super gehad deze laatste aflevering. Net zoals voor hen al vaststaat wie ze verdenken, waardoor niemand meervoor de mol kiest, hebben de meeste molloten zich ook allang in een tunnel ingegraven (al zijn er dit jaar wel heel wat tunnels ingestort). Dus zoveel aanwijzingen verwacht ik in deze aflevering eigenlijk niet.

Een live ontknoping kan ook heel leuk zijn, toch? Hoe komt het dat sommigen dit niet leuk vinden? Ben heel benieuwd! Misschien stel ik mijn mening wel bij, haha.
Sneu voor de kandidaten, maar ik vond het als kijker wel een leuke twist. Het begin dat totaal anders loopt (meerdere landen) en het einde dat niet brengt wat je verwacht.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #36 Gepost op: 3-03-2018, 22:21:15 »
Ik vond het eerst fantastisch dat de mol daar nog niet bekend gemaakt werd. Een leuke twist.

Maar nu denk ik: als ik kandidaat was geweest, had ik dat echt niet oké gevonden  ::rofl::

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #37 Gepost op: 3-03-2018, 22:22:52 »
Ik hoop nog wel op een spannend onthullingsvideo met nieuwe beelden waarin de mol solo naar voren komt. (Of op wat voor manier dan ook)
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #38 Gepost op: 3-03-2018, 22:23:30 »
In ander nieuws,
Dit betekend dat die "spoiler" klopte,
maar dat je er geen conclusies uit kunt trekken.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #39 Gepost op: 3-03-2018, 22:24:13 »
Het lijkt mij ook best leuk hoor die onthulling van de Mol in Amsterdam. Maar de echte toegevoegde waarde zie ik niet. Wel vind ook ik het wat sneu voor de finalisten die het nu niet mooi hebben kunnen afronden in Georgië. Dat kan toch geen fijn gevoel zijn.

Dat het anders gaat dan verwacht is een feit, maar van een twist om de twist ben ik geen voorstander.