Auteur Topic: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist  (gelezen 27899 keer)

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #140 Gepost op: 7-03-2018, 00:34:05 »
Maar toen was Ruben al een finalist.
Dus mij ontgaat de link met het woord finalist.

Ik bedoel (en prima dat je alles in twijfel trekt hoor, vind ik een goede eigenschap) dat dit fragment suggereert dat Ruben (de eerste) finalist is, omdat hij Jan als eerste in beeld heeft.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #141 Gepost op: 7-03-2018, 00:40:16 »
Ik bedoel (en prima dat je alles in twijfel trekt hoor, vind ik een goede eigenschap) dat dit fragment suggereert dat Ruben (de eerste) finalist is, omdat hij Jan als eerste in beeld heeft.
Je hebt het over de telescoop-opdracht toch? Of?

Olcay zegt iig als eerste het woord finalist in afl 9.

En de finalisten zijn finalist geworden tijdens afl 8. Ik zie serieus (niet om te stangen oid) de link niet tussen Art die Ruben feliciteert met als eerste de maan te pakken te hebben en het woord finalist  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2018, 09:47:27 door Whiskers »

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #142 Gepost op: 7-03-2018, 09:09:01 »
Finalist: op 16.45 zegt Art tegen Ruben: "Je bent de eerste die 'm in beeld heeft." Is al eerder opgemerkt, wellicht. Maar hij geeft Ruben ook daadwerkelijk een hand en zegt: "Gefeliciteerd." Opmerkelijk.

Ohh dit had ik in eerste instantie nog niet meegekregen dat die opmerking van Art inderdaad behoorlijk dubbelzinnig kan zijn! Mooi gevonden! :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #143 Gepost op: 7-03-2018, 09:50:04 »
Owh, het wordt gezien als een hint naar Jan als mol? Dat Ruben als eerste Jan in beeld heeft als de mol?

Maar Ruben zit al veel langer op Jan als mol, dus dat zou een beetje een vreemde timimg zijn van Art dan toch?

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #144 Gepost op: 7-03-2018, 23:52:40 »
Ach, lieve molloten, Heinz en VVeerraak en Rick in het bijzonder:

Wij hebben weer volop genoten! Dat vooral.
En die ontknoping, het kan heus geen kwaad het eens weer op een nieuwe manier te proberen, ondanks het feit dat wij het met velen eens zijn dat het in het verleden weleens spannender is geweest, de (1 na) laatste aflevering.
We leven nu eenmaal in het jaar anno 2018. We willen met z'n allen toch vernieuwing.
Wij zijn zeer benieuwd naar de ontknoping!

Wij wensen u veel plezier op zaterdag 10 maart!

Uw aller koningin,
Juliana  ;)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #145 Gepost op: 8-03-2018, 21:58:15 »
mooie aflevering, mooi seizoen, nu obsessie, (droom er zelfs van) voor aankomende zaterdagavond voor de echte grote onthulling.
Ananas

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #146 Gepost op: 10-03-2018, 13:27:48 »
Vanavond gaan we het beleven. Ben zoooo benieuwd! Het is ongemeen spannend dit jaar. Er zijn vele raadsel uit te leggen, welke zouden er besproken worden?
In ieder geval een groot compliment voor allen, de regie, cameramensen, bedenkers, kortom allemaal!
Het zal lastig worden om deze serie, volgend jaar te overtreffen. Misschien alle kandidaten laten starten in een ander werelddeel of ondergronds?
Hahaha
Stel dat de molloten en fans tips zouden mogen geven dan sluit ik mij aan bij diegenen die er voor ijveren "Moltalk" op een andere avond uit te zenden dan WIDM. En dan liever zonder Margriet. De reden daarvan is op dit forum al gemeld. Er gaan veel stemmen op voor Chris als hosts.
Misschien kunnen er ook eens een paar fanatieke molloten uitgenodigd worden om hun mening te geven?

Offline Naam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #147 Gepost op: 10-03-2018, 16:36:24 »
Met veel plezier speur ik elk jaar niet alleen naar de mol, maar ook deze site af. Nu toch maar een account aangemaakt omdat ik iets geks zag uit de laatste aflevering (uit wanhoop ben ik alles tot in de eindeloosheid opnieuw aan het kijken - IK WEET HET NIET!!). Bij de laatste test staat de volgende vraag:

19. Waar bevond zich het team waarin de mol zat tijdens de opdracht 'Tunnelvisie'?
Boven de grond
Onder de grond

Elders op dit forum stond ook al dat dit een gekke vraag was, want de mensen die onder de grond zaten zijn er al uit, maar ik kan die post niet meer vinden. Nu zit ik net te kijken en ik vind de vraag raar geformuleerd. Er staat niet:

Waar bevond de mol zich tijdens de opdracht tunnelvisie?

Dus dacht ik, misschien is dit geen fout en zelfs geen vraag naar waar de mol was. De vraag is of het TEAM van de mol boven of onder de grond was. Dus dacht ik: is één van de kandidaten (Ruben, Jan of Olcay) dan op de een of andere manier deel van het team zonder zelf onder de grond te zitten? Jan doordat hij telefoneert met ze of zo?. Of tijdens een andere opdracht dat Emilio, Stine, Loes + één van de 3 finalisten in een team zitten?

De reden waarom ik het me afvraag is omdat ik ineens zag dat die vraag zo gek geformuleerd is. Waarom zou je dat zo doen?

Aarrgh ik kan er gewoon niet tegen het dit jaar niet te weten!
Kan iemand hier nog iets uithalen? Of hebben jullie dat al gedaan, ik zie door alle topics soms door de bomen het bos niet meer.

(Oh, en ik zal even kijken of ik mij nog officieel moet voorstellen:))

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #148 Gepost op: 10-03-2018, 16:49:41 »
Het is inderdaad raar dat er niet staat Waar bevond de mol zich
Los van het feit dat ze alledrie dus boven zaten

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #149 Gepost op: 10-03-2018, 17:57:18 »
Welkom op het forum Naam, leuk dat je erbij bent!

Inderdaad, die vraagstelling heb ik ook in twijfel getrokken:
Citaat
Alleen Jan zat soort van deels onder de grond vanwege zijn telefoonverbinding met het andere team.

Dus mijn oog viel hierdoor op Jan als verdachte.

Aftellen is begonnen, nu echt bijna!
Meer L

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #150 Gepost op: 11-03-2018, 01:45:26 »


Wedden dat de Mol in een spiegel heeft gekeken tijdens de laatste opdracht?! Dit ziet U volgende week!



Haha, zo gemakkelijk Loebas, maar de Mol had je écht niet!  ::schaam::


*bliksem, weddenschap tegen mijzelve verloren*
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 01:57:59 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 9] - 3 maart: Finalist
« Reactie #151 Gepost op: 11-03-2018, 11:09:05 »
::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.