Ik was ook wel wat ontgoocheld door de punten van Gupp dacht ik. Kregen we plots een 5 voor bediening terwijl ik wel het gevoel had dat de bediening bij ons wel beter was (de rest absoluut niet, daar was Kaaasje opperkoningin in )
Ohjaa, daar wilde ik nog op reageren
Goed dat je het nog even aangeeft, dat heb ik toen bewust niet gedaan omdat ik bang was dat het op één of andere manier van invloed zou zijn, maar nu voeg ik graag mijn (toen al in PM geuite) mening toe. Alvast op voorhand: no hard feelings.
SalsA
- Service 5
- Originaliteit 6
- Gevoel van Salsa de Colombia 8
Ze hebben het bij SalsA leuk aangepakt en ik had aan het begin ook echt het gevoel dat ik een hele moeilijke taak zou hebben aan het kiezen van welke bar ik de leukste zou vinden. Een hoogtepuntje voor mij was in SalsA de tour door de stad. Leuk gedaan en heeft het originaliteitscijfer duidelijk omhoog gekrikt! Ook vond ik de hoeveelheid muziek die er aanwezig was een pluspunt; vooral richting het gevoel van Salsa Colombia. Wat ook een extra pluspunt was, was de Cholada: erg leuk en lekker! Goed nagedacht over de extra hapjes, die niet te duur waren.
Qua originaliteit deden ze wel duidelijk onder aan SalsB en daarom kan ik niet anders dan SalsB tot persoonlijke winnaar uit roepen. Wat ik overigens wel echt jammer vond, was dat Convans zich op een redelijk negatieve manier ging bemoeien met/in SalsB, waardoor het service cijfer een 5 is geworden, sorry. Ook was het jammer dat ze in de avonduren waarop ik online was, niet zelf online leken vaak. Daardoor miste ik de gezelligheid af en toe. Ohja, de prijs/kwaliteitsverhouding vond ik over het algemeen wel vrij hoog, maar ze wisten natuurlijk niet hoeveel wij te besteden hadden, dus tsja.
SalsB
- Service 9
- Originaliteit 10
- Gevoel van Salsa de Colombia 6
Ja wat kan ik zeggen? Ik heb mij (duidelijk) het meest vermaakt in SalsB! Ik vond het zo creatief en origineel dat ze de Opdrachten erbij bedachten en daarbij ook gelijk een widm-experience gaven aan de kijkers, waarbij er ook meteen een samenvatting werd gegeven (en gratis eten/drinken werd uitgedeeld). Was echt een mega pluspunt. Bravo! Ook heel prettig dat ze bijna altijd online leken op de momenten dat ikzelf ook online was: dat is gewoon heel fijn en prettig. De sfeer was altijd goed en ik had het gevoel dat er altijd wat te doen was! Ook de prijzen waren hier in het begin hoog, maar ik merkte hier wel duidelijk dat ze dit doorhadden en langzamerhand sommige prijzen wat naar beneden durfden te doen, wat ik heel prettig vond.
Een minpunt vind ik dat ik persoonlijk minder het Salsa de Colombia gevoel heb ervaren. Het leek alsof ze vooral goed waren in het sfeergedeelte en de Salsa een beetje lieten voor wat het was (een dansavond is leuk, maar iets meer doordacht had ook nog prima gemogen).
Al met al samenvattend: ik vond het vanuit mijn idee dat jij de Mol was, Convans, eigenlijk natuurlijk logisch hoe je handelde; maar vanuit het persoonlijke gevoel wat ik daaraan overhield (en ik wilde dolgraag neutraal beoordelen, zonder het idee te hebben van Mol bij A of B) had ik het gevoel dat ik SalsA niet echt een voldoende kon geven voor de service, dus ook mede door de andere dingen die ik daar al over had geschreven. Maar blijkbaar was ik de enige die daar op die manier over dacht, dus het ligt ongetwijfeld aan mij dat ik het zo las/opvatte/dacht te zien.
In elk geval dus géén persoonlijke aanval op jou, laat dat duidelijk zijn!! En volgens mij mogen jullie jezelf wel wat meer credits geven omtrent het Salsa gevoel, want dat ervaarde ik persoonlijk dus wel meer bij jullie, zoals ook te zien in de punten. Maar ook daar zijn dus de meningen verschillend in dan die van mij.
Waarschijnlijk dat ik verkeerd heb geïnterpreteerd óf de verkeerde gedachten had bij de betreffende beoordelingscriteria...