Een Allstar seizoen of seizoen met mollen hoeven we niet te verwachten in 2020 dus namen als Jennifer Hoffman en Ron boszhard op sites lezen vind ik een beetje raar.
Nadia Moussaid is moslim, en doet dus waarschijnlijk mee aan de Ramadan dit jaar. Lijkt me niet dat ze meedoet aan WIDM, bovendien is ze te horen geweest op de radio.
Iemand als Nathan Rutjes zie ik echt niet in Wie is de Mol. ik google hem even en ik dacht meteen Nee. met dat matje? seriously
Hij scheen niet bij de kampioenswedstrijd te zien en de trainer had daar een reden voor maar het artikel kun je alleen lezen als je geabonneerd op die krant bent..
hij is wel een tijdje van instagram af maar hij lijkt mij echt niet geschikt voor WIDM.
Ik verwacht dit jaar in WIDM
-Dione de Graaff > journaliste, presentatrice
-Toprak Yilciner > actrice
-Leonie ter Braak > presentatrice
-Nienke de La rive Box > presentatrice
-Maike Meijer > Comedienne, actrice
deze 5 dames zijn allemaal stil op social media in de opnameperiode, al heeft Dione geen social media maar haar interview bij Tijd voor Max was erg verdacht.
Tex de Wit leek me inderdaad een goede optie, deze is vrij stil op social.
Verder Lucas van der Meerendonk nog steeds stil.
Nog een paar namen om in de gaten te houden:
Edine Russel (hoofdrecactrice ELLE NL) Laatste post 3 mei.
Tina de Bruijn. Actrice (sinds 12 mei 1 post, op 18 mei en die foto is een jeugdfoto van vroeger, wél reageert ze op comments onder die foto maar dat kan ook door iemand gedaan worden of op een vrije dag tussen de opnames in) Tina post vrij regelmatig op instagram, vaak met pauzes niet langer dan 5 dagen dus ik vind haar stilte vanaf 12 mei vrij verdacht.
Rosa Reuten. Actrice. ook stil vanaf 16 mei al.