Yes, ik denk nu Nicolette kluijver of Kim feenstra bij skelet, Lama nog steeds nul idee.
Bij the masked singer belgie.
Zeemeermin: Ja als dit geen Kathleen is dan eet ik mijn schoen op. Zo mooi dat moment en karen die haar herkent. Zat met kippenvel en emotioneel te kijken.
Duiker: Door sommige hints twijfel ik nu wel tussen stan van samang en giovanni kemper. Golden buzzer kan slaan op stan want die zit in de jury van belgiums got talent en daar hebben ze de golden buzzer.
Maar ook goede tijden en giovanni kemper heeft in gtst gespeeld. En qua stem en beweging denk ik ook gio want die is ook een danser.
Wolf: Ik ga nog dieper de sieg de doncker tunnel in. Heldendaden kan slaan op het ketnet programma helden wat hij presenteert .James cooke of tom waes zou ook kunnen. Vincent banic is het niet, Bij de huis anubis theatershows zong hij nooit dus dan zou hij nu ook niet kunnen zingen.
Aap: Ik blijf bij een tine embrechts of ruth beeckmans die allebei dit goed zouden kunnen spelen.
Koningin: 100 Procent Sandra kim.
Libelle had ik net voor de uitzending goeie hints op twitter gevonden. ik dacht eerst astrid koppens of annelien coorevits,
Otter: Sam bettens ook bijna 100 procent zeker.
Duiveltje: Ja louis talpe zou kunnen