Auteur Topic: The Masked Singer  (gelezen 109558 keer)

Offline Sven.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #320 Gepost op: 6-11-2020, 23:38:55 »
Nou met die hints deze week was het wel echt ontzettend obvious ::) De filmpjes waren vet gemaakt inderdaad maar we moeten ze kennelijk nu al met 900% zekerheid kunnen benoemen ::ohno::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #321 Gepost op: 7-11-2020, 10:00:50 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja, dat is waar, maar ik vond de stem deze week meer op Roué lijken. Vond de stem wat minder dan de weken ervoor.
Het zal Najib wel zijn, in ieder geval geen zanger.

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #322 Gepost op: 7-11-2020, 11:50:38 »
Ja, dat is waar, maar ik vond de stem deze week meer op Roué lijken. Vond de stem wat minder dan de weken ervoor.
Het zal Najib wel zijn, in ieder geval geen zanger.
Nee. Heeft nou werkelijk niemand gelet op die bril van de zebra? En de stand van de "ogen" er op?

Zebra is volgens mij...

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 7-11-2020, 14:22:51 »
Nou met die hints deze week was het wel echt ontzettend obvious ::) De filmpjes waren vet gemaakt inderdaad maar we moeten ze kennelijk nu al met 900% zekerheid kunnen benoemen ::ohno::

Misschien zit ik niet zo goed in mijn bekende Nederlanders, maar ik heb echt nog niet van iedereen duidelijk wie het is. De zebra en Neptunus zijn voor mij 100 % zeker (qua stem en aanwijzingen), maar de panter en vos heb ik echt nog niet zeker. Kan iemand mij uitleggen waarom de namen die hier genoemd worden het 'zeker' moeten zijn?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #324 Gepost op: 7-11-2020, 18:32:13 »
Jaa ik vind ze ook allemaal zeker nu ::jaja::.

De panter had denk ik wel geluk dat ze tegen de vlinder stond en zo in één keer door kon naar de finale, anders was het lastiger geworden. Het is ook vrij duidelijk al dat Neptunes gaat winnen, ondanks dat de vos zeker net zo goed is ::jaja::. Mijn voorspelling is dat de panter vierde gaat worden, de zebra derde, de vos tweede en neptunes eerste.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 7-11-2020, 21:31:22 »
Nee. Heeft nou werkelijk niemand gelet op die bril van de zebra? En de stand van de "ogen" er op?

Zebra is volgens mij...

De bril was me wel opgevallen, maar niet de schele ogen.  Dan is het dus Guido ::rofl::

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #326 Gepost op: 8-11-2020, 10:22:10 »
Kijkcijfers finale VTM: 2.27 miljoen (ongekend hoog voor Vlamse begrippen). En men heeft bevestigd: er komt een tweede seizoen  ::bravo::

Kijkcijfers Nederland halve finale: 2.9 miljoen weer (volgende week finale door de 3 miljoen heen?)

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 13-11-2020, 14:52:53 »
Aangezien wij geen behind the mask hebben, moeten we het met deze 2 dingen doen:

Artikel met een leuk kijkje achter de schermen bij Masked Singer. Over hoe het gemaakt wordt en over hoe de voorbereiding eruit ziet en geheimhouding etc.

En filmpje van de Kameleon

Let op: beiden bevatten spoilers over het spelverloop. Niet klikken als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt bijvoorbeeld.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 13-11-2020, 15:45:53 »
Ik hoop dat vanavond de
wint  ::jaja:: ::bravo:: ::love::

Maar het zal wel
worden
Frankje Lapi

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #329 Gepost op: 13-11-2020, 20:37:28 »
Heeft Vivienne toch nog een keer gemold  ::vergroot::.

Edit:

« Laatst bewerkt op: 13-11-2020, 20:52:47 door Sanmol »

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 13-11-2020, 22:20:34 »
Toffe finale  ::ok::

Weinig verrassingen voor mij wie er in de pakken zaten, maar wel een waardige afsluiting van de reeks (en ik verwacht toch wel morgen kijkcijfers over de 3 miljoen heen).

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 13-11-2020, 22:51:31 »
Hoera ik kan eindelijk in dit topic kijken.  ::bravo::
Kort even er doorheen gebladerd en nu weet ik zeker: ik ben blij dat ik zonder hints op Twitter en hier gekeken heb, zoveel leuker.  Ik had bijv van het Skelet en de Koning echt geen idee .

Finalisten zat ik wel op het juiste spoor. De panter was wel een gok want ik wist niet dat Nicolette van Dam zo goed kon zingen, maar dit was de meest logische naam.

Jan Dulles moet vaker Engels zingen, zeker in het rockgenre, wat een stem. ::bravo::

Zal morgen even wat uitgebreider terugblikken wie ik wel en niet goed had. De Lama had ik iig goed,  het zou beschamend zijn geweest als ik dat niet had geweten. ;D

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 14-11-2020, 08:43:02 »
Die pakken voor de oud en nieuw-uitzending zijn wel geniaal ::rofl::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #333 Gepost op: 14-11-2020, 09:33:39 »
Finale goed gezongen maar zowel qua uitslag als qua deelnemers geen verrassingen.

Optreden van de vos samen met neptunus idd opnemen en uitbrengen, geweldig.

Ik had het idee dat dit jaar de hints zeker de laatste 2-3 weken veel te duidelijk waren en dit jaar waren er meer herkenbare stemmen (oa neptunus).  Maar geweldig seizoen met prachtige kijkcijfers.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 14-11-2020, 09:39:34 »
3.8 bijna 3.9 miljoen kijkers voor de finale  ::oink:: zijn ze widm daarmee zelfs voorbij?

Edit: kostuums voor de Oudejaarsaflevering.

Die oliebol  ::love::
« Laatst bewerkt op: 14-11-2020, 09:53:55 door MollenvangR-Art »

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 14-11-2020, 14:03:26 »
Wat een fantastisch seizoen was het. Terechte uitslag!  ::bravo::

En wat zijn Noortje Herlaar en Jan Dulles ondergewaardeerd. Wat een fantastische stemmen hebben ze. Niet normaal  ::bravo:: ::bravo::

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #336 Gepost op: 14-11-2020, 14:28:02 »
Allereerst wat een fantastisch seizoen en 3,8 miljoen kijkers ::oink:: Voor het laatst hadden ze dit met de eerste Idols finale :o

Ik ben het echter wel oneens met de winnaar, Dit is geen zangwedstrijd. dat de goeie zangers er altijd lang inblijven is logisch maar Neptunus stond vooral stil tussendoor en deed niks speciaals. In tegenstelling tot de andere 3. Zebra was een en al entertaining. en vos kon zingen en swingde ook. dus voor mij waren waren hun beter dan neptunus. Maar voor de rest was het super hoor ::bravo:: En had alles goed ::trots:: Rtl mag me altijd bellen voor een jury plekje.

En het duet van Noortje en Jan was echt ::love::

En dan met oud en nieuw een special met de beste pakken ever bij een masked singer ::oink:: ::love::
De klok,Sneeuwpop,Vuurwerk,Oliebol en champagne. Echt hoe fantastisch kan je een vervelend jaar uit gaan en beginnen, ik kan niet wachten om 31 december
« Laatst bewerkt op: 14-11-2020, 14:30:10 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 14-11-2020, 15:40:06 »
Vandaag finale gekeken en blijkbaar ken ik een hele goede zanger niet  ::oink::

Ergens wel jammer dat de stem toch vaak doorslaggevend is voor de stemmer. Vond Najib het zeker 10x leuker doen.

Dat duet was wel echt super gaaf natuurlijk met 2 zulke goede stemmen.

Ben benieuwd wat ze met oudjaar gaan neerzetten. De kostuums zien er inderdaad mooi en toepasselijk uit :D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 14-11-2020, 16:24:52 »
Vuurvogel (Goed): Met dank aan de jury die de naam noemde en toen viel het kwartje. De stem kwam me bekend voor, maar ik kon het tot dan moment niet plaatsen. Jammer van dat eerste nummer, kwam ze totaal niet uit de verf, anders was ze zeker verder gekomen.
Dinosaurus (Fout): Ook ik was zeker ervan dat het Jurgen Raayman was, wat een superleuke verrassing.
Muis (Fout): Ik had geen idee. Op de hints had ik niet echt gelegd en ik ken Mariska Bauer helemaal niet qua stem (weet wel wie ze is natuurlijk), dus deze had ik nooit geraden.
Koning (Fout): Als ik dit topic zo terug lees ben ik heel blij dat ik niet meepuzzel aan de hints. Door DJ kwam ik in aflevering 1 uit bij Adam Curry. In aflevering 2 stapte ik wel daarvanaf doordat er 'desk' genoemd werd in het filmpje, waardoor ik wel wist dat het iemand uit RTL Boulevard moest zijn.
Skelet (Fout): Als ik hier echt op de hints had gelet had ik het wel geweten, maar nee dus. Geen idee meer wie ik wel hier verdacht eerlijk gezegd.
Yeti (Goed): Die stem was zo duidelijk. Die was één van de twee duidelijkste stemmen om eruit te pikken voor mij (de ander volgt hierna).
Astronaut (Goed): Tenzij je Mattie Valk niet kent (wat natuurlijk kan als je niet Q Music luistert), was er iemand die deze dan fout had?
Aap (Goed): Had haar niet direct, kwam door de jury - ik ben niet heel bekend met de stem van Famke, maar als je het eenmaal weet is het overduidelijk.
Lama (Goed): Ja Joris. ::bravo:: Niet direct op het spoor, maar toen ie Spaans ging zingen wist ik het zeker. Als iemand die ooit een Spaanse serenade heeft gehad op de Molfandag, zou beschamend geweest zijn als ik dit fout had.
Vlinder (Goed): Zaten iets teveel GTST hints in op een gegeven moment, toen werd het wel duidelijk.
Kameleon (Goed): Uiteindelijk wel goed, maar tot de halve finale had ik geen idee. Toen kwam het verhoor en dat gaf het weg, wel jammer. Achteraf denk ik, de stem, hoe had ik het zolang NIET kunnen weten, als je het eenmaal hoort is het wel duidelijk.
Panter (Goed): Dit vond ik wel de moeilijkste - ik heb niks met Zoop dus dat Afrika was volledig langs mij heen gegaan. Ik bleef bij mode hangen, waardoor ik wel Nicolette had opgeschreven, maar ik had niet verwacht dat ze zo goed kon zingen. Ik wist echt geen andere naam meer - dus uiteindelijk wel juist geraden
Zebra (Goed): Wat een geweldig personage. Ik zal al snel op het comedian spoor (iedereen neem ik aan), maar niet op de juiste, totdat ik ergens tegenkwam "IS NAJIB DE ZEBRA". Ja vanaf dat moment hoorde ik het wel. Jammer, aan de andere kant was ik er anders ook wel opgekomen, zeker met de Gabbers en Ziggo Dome hints.
Vos (Goed): Ik dacht in het begin dat het een heel oud iemand was :X. Kwam waarschijnlijk door het pak. Uiteindelijk door alle hints richting musical én bekende man (Barry) op het juiste spoor gekomen.
Neptunus (Goed): Hier nog een Neptunus fan. Eerste wat ik dacht was ook - hé Waylon - maar dat zal wel niet. Toen Waylon was uitgesloten, maar het wel een songfestival deelnemer was, bleef er maar één optie over natuurlijk, en dan herken je ook de stem (ik iig). ::jaja::

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 14-11-2020, 21:19:11 »
Overigens vind ik wel dat de hints vaak wel heeeeeeeeeeeeeeel vergezocht zijn. Als 1 woordje in een zin.