Vuurvogel (Goed): Met dank aan de jury die de naam noemde en toen viel het kwartje. De stem kwam me bekend voor, maar ik kon het tot dan moment niet plaatsen. Jammer van dat eerste nummer, kwam ze totaal niet uit de verf, anders was ze zeker verder gekomen.
Dinosaurus (Fout): Ook ik was zeker ervan dat het Jurgen Raayman was, wat een superleuke verrassing.
Muis (Fout): Ik had geen idee. Op de hints had ik niet echt gelegd en ik ken Mariska Bauer helemaal niet qua stem (weet wel wie ze is natuurlijk), dus deze had ik nooit geraden.
Koning (Fout): Als ik dit topic zo terug lees ben ik heel blij dat ik niet meepuzzel aan de hints. Door DJ kwam ik in aflevering 1 uit bij Adam Curry. In aflevering 2 stapte ik wel daarvanaf doordat er 'desk' genoemd werd in het filmpje, waardoor ik wel wist dat het iemand uit RTL Boulevard moest zijn.
Skelet (Fout): Als ik hier echt op de hints had gelet had ik het wel geweten, maar nee dus. Geen idee meer wie ik wel hier verdacht eerlijk gezegd.
Yeti (Goed): Die stem was zo duidelijk. Die was één van de twee duidelijkste stemmen om eruit te pikken voor mij (de ander volgt hierna).
Astronaut (Goed): Tenzij je Mattie Valk niet kent (wat natuurlijk kan als je niet Q Music luistert), was er iemand die deze dan fout had?
Aap (Goed): Had haar niet direct, kwam door de jury - ik ben niet heel bekend met de stem van Famke, maar als je het eenmaal weet is het overduidelijk.
Lama (Goed): Ja Joris.
Niet direct op het spoor, maar toen ie Spaans ging zingen wist ik het zeker. Als iemand die ooit een Spaanse serenade heeft gehad op de Molfandag, zou beschamend geweest zijn als ik dit fout had.
Vlinder (Goed): Zaten iets teveel GTST hints in op een gegeven moment, toen werd het wel duidelijk.
Kameleon (Goed): Uiteindelijk wel goed, maar tot de halve finale had ik geen idee. Toen kwam het verhoor en dat gaf het weg, wel jammer. Achteraf denk ik, de stem, hoe had ik het zolang NIET kunnen weten, als je het eenmaal hoort is het wel duidelijk.
Panter (Goed): Dit vond ik wel de moeilijkste - ik heb niks met Zoop dus dat Afrika was volledig langs mij heen gegaan. Ik bleef bij mode hangen, waardoor ik wel Nicolette had opgeschreven, maar ik had niet verwacht dat ze zo goed kon zingen. Ik wist echt geen andere naam meer - dus uiteindelijk wel juist geraden
Zebra (Goed): Wat een geweldig personage. Ik zal al snel op het comedian spoor (iedereen neem ik aan), maar niet op de juiste, totdat ik ergens tegenkwam "IS NAJIB DE ZEBRA". Ja vanaf dat moment hoorde ik het wel. Jammer, aan de andere kant was ik er anders ook wel opgekomen, zeker met de Gabbers en Ziggo Dome hints.
Vos (Goed): Ik dacht in het begin dat het een heel oud iemand was :X. Kwam waarschijnlijk door het pak. Uiteindelijk door alle hints richting musical én bekende man (Barry) op het juiste spoor gekomen.
Neptunus (Goed): Hier nog een Neptunus fan. Eerste wat ik dacht was ook - hé Waylon - maar dat zal wel niet. Toen Waylon was uitgesloten, maar het wel een songfestival deelnemer was, bleef er maar één optie over natuurlijk, en dan herken je ook de stem (ik iig).