Ik zal direct maar even mijn antwoorden toelichten, eerder vanmiddag alvast uitgewerkt.
1. "Vier uur op een boot." - Daisy en vraag 1 is eigenlijk altijd een vakantie antwoord. En zo ook dit jaar. Zoek en gij zult vinden.... Instagram (account is openbaar, link staat in mijn profiel dus je kunt zo kijken), 12 juni 2019 ... daar staat het antwoord gewoon letterlijk! Starlight, verbaast me dat je deze fout had.
2. "Precies hetzelfde als vorig jaar." - Niemand goed. Vorig jaar was mijn antwoord "Twijfels, stress en enkele kleine lichamelijke ongemakken", en wat dat betreft was 2019 een kopie van 2018. Twijfels, ik twijfel nog steeds over wat ik verder wil, zeker nu ik de 35 ga aantikken in maart. Stress was ook weer een factor, vooral eind zomer door allerlei problemen waar ik hier inhoudelijk niet op zal ingaan. En ik had een fikse luchtweginfectie eind mei, waar ik flink lang heb gesukkeld (zelfs in Noorwegen was het nog niet over).
3. "Alle meet ups buiten het forum om." - No lies. Forum is leuk, real life is nog leuker!
4. "Nieky, een leraar moet goed zijn met taal." - Schoot me als eerste te binnen. Nu denk ik dat met elke persoon die aan me gekoppeld wordt wel een prima team zou vormen, al heb ik wel een taalkenner nodig, ik ben er voor het fanatisme (het willen winnen).
5. "Een Duits waterballet." - Ik dacht, laat ik géén Songfestival invullen, want dat doet vast iedereen, dacht ik voor de quiz al. Dat had ik aardig goed ingeschat. Dus ben ik (speciaal voor Nieky) voor sport gegaan, één van de gaafste F1 races in jaren, de Grand Prix van Duitsland, dat was door de regen een waterballet (had dit nu toch maar ingevuld Spacy!!)
6. "Mattie & Marieke Of Jan Willem Start Op" - Ik wilde bijna van de week posten dat ik in de Jan-Willem Start Op WIDM pool zit, maar dat heb ik vanwege deze vraag toch maar niet gedaan. Deze was niet onmogelijk als je m'n twitter een beetje hebt gestalkt, want ik deel en like van beide shows wel eens wat. (Als ik had geweten dat zoveel mensen Geen zouden invullen, had ik deze vraag er nooit ingedaan)
7. "Queen - Don't stop me now" - Ik vond het een superleuke vraag, maar ik kon maar geen antwoord verzinnen.
Hier kan ik wel keihard meeschreeuwen, dus dit maar ingevuld. Ik geloof dat ik inmiddels wel wat anders ingevuld zou hebben.
8. "De mixer met één hand aanzetten, terwijl ik met de andere hand de gardes er nog inklik." - Dit heeft op het forum gestaan, heeft op twitter gestaan, deze was niet zo moeilijk.
9. "Twee dansende kerstmannen." - Had ik verwacht dat het niet geraden ging worden, had eigenlijk 14x auto verwacht (dank Swifty!) maar ook dat viel wel mee. Ja ik heb een nieuwe auto gekocht, maar dat vond ik voor mijn begrippen niet bijzonder genoeg. Ik ben geen kerstvierder, maar ik was vorig jaar op de kerstmarkt in Valkenburg en kwam daar in de grote grot een leuk kraampje tegen, met lichtgevende figuurtjes die dansende kerstmannen moesten voorstellen. Vond ze zo grappig dat ik ze gekocht heb (zal even kijken of ik ergens een foto kan opsnorren).
10. "Een droom in een droom. Ik had een nachtmerrie - en daaruit schrok ik wakker, en toen belande ik weer in een nieuwe droom, waarin ik mijn nachtmerrie moest uitleggen." - Opvallend vaak goed geraden (of heb ik er over gepost??) Inhoudelijk weet ik het niet meer, maar dit was best wel een rare en ook enge droom. Dat is me dan wel bijgebleven.
11. "Brood (van 3 dagen guilty pleasure eten word ik gegarandeerd ziek)." - Ik zou best chips, grieks eten oid dergelijks willen invullen, maar ik vrees dat ik na dag 1 boven het toilet hang, want dan ga ik er veel te veel van eten! Dan maar gewoon brood. Dat vult vanzelf, en dan weet ik ook beter wanneer ik moet stoppen.
12. "Een betere balans tussen werk en privé." Enough said! Nieky en ik vaak verwisseld bij deze vraag, verbaast me niet.