7. Wat is jouw favoriete karaoke liedje? HOT POTATO, HOT POTATO!
Ik ben niet van de karaoke. Ik ga niet een normaal muzieknummer meezingen, althans niet openbaar.
Als het dan toch moet, dan wordt het een catchy, hilarisch, weird-shit nummer.
Dat was redelijk goed te raden, aangezien ik de afgelopen jaren af en toe dergelijke nummers heb ingestuurd bij het RN SF, en überhaupt weleens gepost.
I LIKE THE HOTTO DOGU, BECAUSE IT IS NOT A DOGU.
You're welcome!
Stiekem
luister ik die muziek in de praktijk vrijwel nooit, zodat een geheel incorrect beeld kan ontstaan van m'n muzieksmaak, maar voor zulke dingen
insturen vind ik wel humor
En dan met zo'n swingende Snoop Dogu in beeld.. en alle SF-deelnemers die het moeten luisteren
Classic.
JUBILEUM VRAGEN
8. Wat jouw blonde moment van 2019?Zelfs in de finale D*n niet doorzien als mol bij het WidM-weekend.En ik nog klagen tegen de organisatie bij de finaletest dat ik toch vrijwel geen kans had, omdat D*n veel meer over de mol Molduck wist & haar vragenlijst had, dus dat ik het maar supersnel ging proberen te maken
Not my brightest moment
En Wouterv en ik die elkaar verdachten, en daarom het uitstekend vonden om met elkaar een opdracht te doen
Om vervolgens
super-professioneel Lukie's moordmotieven te proberen te achterhalen
Waarbij Wouterv me extra verdacht, omdat het thema Mexico was, en ik deel was van de kookploeg die de avond ervoor Mexicaans hadden gekookt
En D*n was totally in your face, maarja, die verdenk je niet, want zo doet hij gewoon bij zulke spellen. Waarbij in de finale volgens mij iedereen het idee had dat iedereen op dezelfde mol zat.. maar de verdenkingen waren ruim verdeeld, en alom fout.
Waarna in de finale eerst Molduck en Elise eruit vlogen, terwijl Starlight en ik vol op Molduck zaten.
En die piñatas met de uitslagen die D*n en Starlight aanvankelijk niet kapotgeslagen kregen
Ah, man, wat een weekend.. Okee, misschien nog wel leuker dan de spelletjesweek. Berg memorabele momenten.
9. Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht?Kleding.Ik had een vrij minimalistisch jaar, qua dingen kopen.
Behalve dat ik een shitload aan kleren heb gekocht.
Iets van 2 truien, 3 broeken, 1 langemouwenshirt, en 2 kortemouwenshirts. Ofzo. Misschien nog wat vergeten ook.
Dat klinkt voor sommigen vast niet als veel, maar het is vermoedelijk meer dan de 4 jaar ervoor samen.
OVERIG
10. Wat is de meest bijzondere droom die jij ooit gehad hebt?De discussie over wat de beste aanmaaksoep was (Russische of van Honig), tijdens de onderhandelingen over een gestolen diamant.Ik droom hopen, hoewel veel niet zo boeiend & uitgebreid is, en ik het snel weer vergeet. Kon echter niet iets bijzonder bijzonders verzinnen, dus ik ben maar gaan graven in het topic.
Ik wist namelijk dat ik in het verleden hopen in het droomtopic had gepost, en mij kennende zouden daar wel wat creatieve ongewone dromen bijzitten.
De droom is ingekort, maar verder letterlijk overgenomen, dus als het goed is heel makkelijk te vinden met de zoekfunctie.
11. Je mag 3 dagen lang maar 1 ding eten, wat zal dat dan zijn?Salade NiçoiseZoals bekend bij de widm/spelletjes-weekend mensen, doe ik wel aan koken. Overwegend wellicht wat uitgebreider, ongewoner, en met meer groente, dan dat mensen gewend zijn. Ik doe idealiter niet aan pasta met rode saus en een zakje gesneden groente.
Dus dat suggereerde al iets culinairs.
Om het 3 dagen te eten, moet het denk ik automatisch iets hartigs zijn; en om het enigszins interessant te houden moet het gevarieerd zijn: verschillende smaken & idealiter texturen. Moet niet te zwaar zijn, want dan heb je er 's ochtends minder zin in.
Dacht al snel aan maaltijdsalades, maar dat vond ik te breed. Heb een
supergoede maaltijdsalade (met oa aardbeien, bacon, gerookte kip, cherrytomaatjes.. goed spul), maar die heeft geen pakkende titel, en ik kon 'm uberhaupt niet op 't internet terugvinden. Dus dan maar een ander.
12. Wat zou je graag volgend jaar om deze tijd bereikt willen hebben?Een baan hebben & samenwonen.Volgens mij hebben Starlight en ik zelfs dezelfde woordkeuze gebruikt. We zijn echt schattig.
Sinds ik sinds half november klaar met de cursussen (zie vraag 1), ben ik enigszins op zoek gegaan naar vacatures. Hoewel er nog een hoop sociale verplichtingen tussendoor kwamen, en scripties nakijken, dus nog niet volledig in solliciteermodus.
Maar dat is voorzichtig hoopgevend, dat het wel gaat lukken met een baan vinden.
En dan ga ik ongetwijfeld moeten verhuizen.
En samenwonen volgt eigenlijk redelijk automatisch, want daar zijn we wel aan toe.