5. "Een Duits waterballet." - Ik dacht, laat ik géén Songfestival invullen, want dat doet vast iedereen, dacht ik voor de quiz al. Dat had ik aardig goed ingeschat. Dus ben ik (speciaal voor Nieky) voor sport gegaan, één van de gaafste F1 races in jaren, de Grand Prix van Duitsland, dat was door de regen een waterballet (had dit nu toch maar ingevuld Spacy!!)
Grrr, ik dacht dat Duits waterballet een serieus antwoord was!
Jij leek me helemaal niet het type om een beetje naar waterballet te gaan zitten staren, meer Formule 1 en zo...
Mijn antwoorden, met op belerende toon erbij hoe je het had kunnen weten:
1: Van 11m² studentenkamertje naar eigen hofjeswoning!Nieky, Lucy en MV hadden dit goed. Het was te vinden op het forum, maar niet makkelijk, geef ik toe. MV kon dit inderdaad weten, Lucy heb ik het misschien verteld tijdens Ik hou van de Benelux, want het was in die periode, en van Nieky is het gewoon eng.
2: </3 (gebroken hart)Robbie en Starlight hadden dit goed. Alle Storytime-schrijvers onder ons hadden dit kunnen weten, want het was de reden dat ik voor Emilio koos. Sommige mensen gaven mij "Ik krijg hier niets verzonnen", maar zoiets Vlaams zou ik natuurlijk nooit zeggen! Ik zou dan op z'n minst "Ik kan niks verzinnen" hebben gezegd.
3: Zap!Tim, Nieky, LdH en Molduck hadden dit juist. De rest had me ook Zap! gegeven, maar in combinatie met Game night óf The Walking Dead. Beide heel logisch. Mijn favoriete spel in Zap! was trouwens Titanic, iets dat alleen Robbie kon weten, die me trouwens als enige een niet-Zap! antwoord gaf, namelijk: "Winnen!"
4: gig, omdat we dan sowieso winnen.Had niemand goed, maar begrijpelijk.
5: Eurovisie songfestival winnen, duhHans en Lucy hadden dit goed, wat ik heel knap vindt. Voor iedereen die me iets De Mol heeft gegeven: sorry.
Jullie hadden gelijk, jullie kennen me beter dan ik zelf. De Mol vond ik inderdaad persoonlijk een mooier tv-moment dan het Eurovisie, maar tijdens het invullen kwam ik er gewoon niet op. Daarnaast werd door de "duh" mijn uitspraak massaal aan D*N gekoppeld, wat ik me wel voor goed voor kan stellen.
6: GeenTim, Nieky, Frank, D*N en Lucy hadden dit goed. Tja, goeie gok.
7: Roxette - Listen To Your HeartAlleen D*N had dit goed.
Ik snap dat deze lastig was, de meeste nummers die aan mij werden gekoppeld hadden ook zomaar van mij kunnen zijn.
BEHALVE MILEY CYRUS, BRTDM!!!!! 8: Over blond gesproken; denken dat Sarah de mol was.Brtdm, Lucy, Starlight.
Deze leek me eigenlijk vrij makkelijk op te zoeken, maar misschien waren er meer deelnemers in de lijst die op Sarah zaten. Weer twee mensen die mij "Ik kan niet verzonnen krijgen" toeschrijven, waaronder wéér MV! >=(
9: Een vingerhoedje.Frank en Molduck hadden deze goed. Waarom een vingerhoedje? Nou, begin dit jaar had ik er best vaak last van dat ik een elektrische schok kreeg als ik metaal aanraakte. Toen heb ik opgezocht hoe ik dit kon voorkomen, en toen las ik dat het helpt om een vingerhoedje op zak te hebben, dus... vandaar.
10: Ik was op een groot schip dat heel langzaam door de wolken vloog. Op dat schip was iedereen aanwezig die ik ooit had ontmoet in m'n leven. [ … ]Robbie, D*N en Molduck hadden deze goed!
Ik had overigens deze vraag ingestuurd, en het leverde interessante antwoorden op, vond ik.
Veel mensen gaven mij de drol en de kikker, maar die zaten er toch wel finaal naast - ik herinner me elke nacht mijn dromen, maar ze zijn meer introvert. Ik zal dus niet snel dromen over een drol die in een kikker verandert, en overigens al helemáál niet over dat ik aan het bevallen ben, NIEKY!
11: PastaD*N en Molduck weer! Die twee zijn echt goed in mensen gevoelsmatig inschatten volgens mij. Of goed in gokken.
Overigens zouden mijn vrienden IRL het antwoord op deze vraag allemaal metéén weten, ik sta erom bekend dat ik echt dol ben op pasta.
12: Ik ben heel erg van de goede voornemens, alleen houd ik ze liever voor mezelf.Nieky en Starlight hadden deze goed!
En Starlight, je bent wat mij betreft de terechte winnares!
Misschien een keer meedoen als Hunter in Hunted?