7. Wat is jouw favoriete karaoke liedje? ***
Spice Girls - Wannabe
Ik ben zeker geen fan van karaoke, maar als ik wat zou moeten zingen is de keus: een heel mooi liedje (ik noem maar wat: Over de Muur of Für Alle) of een heerlijk fout nummer. Dan zou ik toch gaan voor een echt fout nummer. Ik had 3 nummers in gedachten die ik best mee zou willen en kunnen zingen: Hit me baby van Britney Spears, Barbie Girl van Aqua of Wannabe van de Spice Girls. Ik heb dus gekozen voor de laatste... Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een leuk nummer om te beluisteren...
Toch nog 1 iemand die het juist had! Goed geraden, Molduck! Overigens, Nena en The Muppets had ik wel verwacht als antwoorden bij mij...
8. Wat jouw blonde moment van 2019?
Boodschappen doen bij een supermarkt, om er vervolgens thuis achter te komen dat ik helemaal niet naar de supermarkt moest gaan maar naar de winkel ernaast voor een verjaardagskaart.
Ik vroeg me in de supermarkt al af wat ik ook alweer moest kopen. Ik had werkelijk geen idee meer... Ik dacht even dat ik gek geworden was.Logisch dus als ik een kaart moest kopen in de winkel die ernaast zit. Thuis gekomen bedacht ik het me pas, en dus moest ik de volgende dag na mijn werk weer langs de winkel...
Juist geraden door Tim, Frank, MV. Wat de kluissleutels aangaan, die mij ook werden toebedeeld: ik heb inderdaad vorig jaar een keer de kluissleutels meegekregen, aangezien ik moest sluiten, maar de keer erop lagen ze dus nog gewoon thuis op tafel, en moest ik ze snel weer thuis ophalen...
9. Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht?
Een (officieel?) wapenschild van de Bundesrepublik Deutschland.
Op 30 december 2018 gekocht op mijn werk. Zo wapenschild dat vroeger in West Duitsland bij de grens hing of op belangrijke gebouwen hing.
Tienmaal juist. Leek mij ook wel een weggevertje, ook al heb ik er nooit wat over gepost.
10. Wat is de meest bijzondere droom die jij ooit gehad hebt?
Dat ik samen met een mooie vrouw een van de grootste helden ooit werd nadat wij alle inwoners van een stad van hun ondergang hadden gered.
Dromen onthoud ik nooit zo, maar deze was me wel bijgebleven, zeker ook omdat ik een soortgelijke droom de laatste tijd vaker heb... Ik loop door het winkelgebied van een stad, ontmoet een zeer mooie vrouw, er ontstaat door wat voor reden dan ook een grote brand, wij redden de bevolking, aka helden!
Juist door: Swifty, Tim, D*N, Lucy, MV en Starlight. Meer dan ik van tevoren had gedacht!
11. Je mag 3 dagen lang maar 1 ding eten, wat zal dat dan zijn?
Een BigMac-menu.
Dat kan ik wel 3 dagen eten. Heerlijk! Daarbij heb je in ieder geval ook nog wat frietjes en cola! Dit leek mij een weggevertje, gezien mijn voorliefde voor de Mc...
Robbie, Swifty, Frank, Hans, D*N hadden het juist. Opvallend vaak de nasi bij mij gezet... Dan heb ik toch liever bami. En een salade? Doe maar niet...
12. Wat zou je graag volgend jaar om deze tijd bereikt willen hebben?
Dat mijn vernieuwde ik zich verder heeft ontwikkeld in de ingezette lijn.
Ik zit de laatste paar jaar steeds beter in mijn vel. Mede door een aantal kleine veranderingen. Ik zit minder lang achter de computer, ik heb meer vastigheid qua tijden, ik eet minder veel, ik ben begonnen met meer bruin brood ipv wit brood, ik probeer iedere dag (ook als ik niet moet werken) naar buiten te gaan en minimaal een half uur te lezen, ik zeg vaker 'nee' tegen vragen van anderen, ik schaam mij niet meer voor mijn mening. En dan zijn er vast nog wel wat veranderingen! En hopelijk kan ik deze lijn dit jaar voortzetten!
Lucy had dit als enige goed! Een relatie? Graag, dat lijkt me ook super. Net als de vaste baan...