1. Escape room vakantie
Hier niet over gepost denk ik, maar eind november ben ik naar LA gevlogen om vrienden te bezoeken en 22 escape rooms in 10 dagen te doen. En ja, 100% ontsnapt!
2. Ik krijg er niet meteen eentje verzonnen.
Ik kon er echt geen verzinnen, maar toen ik een paar keer gebroken hart bij mij zag staan, begreep ik wel van waar dat kwam. Heb er veel over gezeurd.
Maar om een of andere reden zag ik het tegen het eind van het jaar niet als dieptepunt.
3. ZAP 2.0
Tja eigenlijk de spellenweek inderdaad, maar ik denk altijd aan het online aspect als ik het woord forum lees. Bij de spelletjesweek denk ik meer als iets superleuks dat ik met vrienden gedaan heb ipv iets dat ik met een forum gedaan heb. Dus tip voor volgende jaren: forummomenten spelen zich in mijn hoofd altijd op het forum af!
4. Lucy, we hebben al ervaring met woordspelletjes.
Wij hebben Letter Jam gespeeld. En ook met Hans, maar met Lucy meer.
5. "Er is nog geen Mol."
De reactie van de kandidaten toen dit werd aangekondigd.
Overigens hoef je bij mij nooit de "Vlaamse" Mol te zetten. Ik gebruik nooit het woord Vlaams. Behalve om bvb het verschil uit te leggen bij taalgebruik tussen Nederlands en Vlaams Nederlands. Volgens gebruikt mij niemand van de Belgen die ik ken het woord op die manier. "Vlaams" lijkt enkel door Nederlanders en extreem-rechtse politieke partijen gebruikt te worden.
6. GEEN
Tja, als je in je quiz de keuze krijgt tussen tig Nederlandse ochtendshows en GEEN is het wel duidelijk welke bij mij hoort I guess.
7. Lady Gaga - Yoü and I
Bij bovengemelde escape room reis heb ik deze ook nog gezongen. Super om mee te kwelen!
8. Wow ik merk dat ik te hard in het heden leef en veel moeite heb met het invullen van deze lijst. Ik kan niets verzonnen krijgen.
Ik merk steeds meer dat ik weinig dingen uit het verleden onthou (en me ook niet al te veel om de toekomst bekommer). Bij het invullen van deze lijst werd me dat heel duidelijk. Maar ook met het nalezen van de voorbije pagina's (oh ja Molduck had me toen met Zap geholpen / Oh ja Nieky had Zap gewonnen.)
Of ik ben gewoon oud.
9. PS4
Dit had (bijna) niemand juist. Jaja naast analoog gamer ben ik ook nog een beetje digitaal gamer!
10. Dat ik naar de WC ging en mijn drol in een kikker veranderde en uit de pot gekropen kwam.
Haha deze werd vaak aan Spacy gelinkt. God weet waarom. Het is ook echt een droom van toen ik 10 was ofzo, maar hij is me altijd bij gebleven en bijzonder genoeg om hier te melden. Al was het maar om te kijken aan wie dit drolverhaal gelinkt ging worden. Nou Spacy dus!
11. Spaghetti Bolognaise
Toch wel één van m'n favo gerechten. Al is het geen slimme keuze, want ik krijg er altijd buikpijn van.
12. Reis naar Nieuw Zeeland
Moet hem nog boeken, maar in november met zo'n groepsreis.
Velen linkten me aan een relatie. Ondanks mijn gezeur begin vorig jaar is dit toch niet iets waar ik keihard naar streef. Als het gebeurt met een leuk iemand: heel fijn. Maar ik ga er niet echt naar op zoek.