Ben net de aflevering aan het terugkijken:
het opzet lijkt me duidelijk: de juiste personen in de hoovercraft. Dit was al vrij snel uitgeplozen door de groep.
Over de wissels: wanneer lijn 2x vertrekt en Leonie doorheeft dat ze fout waren zegt ze dat dit stom is, zeggen zij en Claes dat als Leonie was ingestapt dit ok was. Dus een wissel betekent: iemand moet erin of eruit maar je mag niet 2x dezelfde samenstelling gebruiken.
De lijnen: lijn 1 doet 1 naar 2 naar 3 naar 1.Dit doet die driemaal dus halte 1 is de laatste die die aandoet. De kandidaten hebben denk ik slecht geteld. (vb. Rob dacht dat die bij lijn 1 kon instappen en dat deze nog lijn 2 en 3 zou aandoen, echter doet die elke halte maar 3x)
(hierdoor snap ik de gedachtegang van Leonie minder, ze zei nog dat deze nu naar de haven zou gaan (correct) maar liet zich door Nathan en Claes overtuigen om te blijven).
Dit zijn maar aannames hoor, ik kan er ook vrij hard naast zitten
Het enige waar ik niet over uit ben is het volgende: zouden ze 2250 krijgen in alles of niets of 750 euro per hoovercraft. Als het 2250 euro is, is het al mislukt zodra Mil voorstelt om Rob mee te nemen. Als het 750 is, zijn die van lijn 2 hun acties (alle 3 gaan ze daar de fout in), belangrijk voor het falen.
Jaike spreekt lijn 2 aan over die actie in de nabespreking over het feit dat ze de volledige boot hadden. Dus denk ik dat het 750 euro per boot was.