Is het trouwens niemand opgevallen dat hier herfst staat maar ja er staat ook nog een bewerkpijltje in het plaatje...
Ja, en stockfoto-watermerk en het selectiekader om het tekstvak..
En de 'bijsnijden' lijnen staan er ook nog
De eerste keer dat ik zelf een logo maakte, en boy wat ben ik daar slecht in
.
Marketing technisch maakt het blijkbaar niet veel uit. Hoogste aantal deelnemers ooit zeker?
Er zijn al 2x 36 deelnemers geweest waarvan 1x alle kandidaten de hele tijd in orde waren. Nu gaan we met max. 35 zijn als iedereen op tijd de punten inlevert
Ik heb ondertussen overleg gehad over dat gevalletje met Engels.
Ik heb elk liedje vluchtig gecontroleerd maar dit is aan mijn aandacht ontsnapt. Aangezien ik het anders wel gemeld had en die persoon de kans had gegeven voor iets nieuws te zoeken vind ik niet dat ik het kan diskwalificeren.
(daarnaast is er vorige keer ook iets aan mijn aandacht ontsnapt, en merkte ik dit pas op toen de puntentelling halfweg was. Dat heb ik toen ook gelaten)
Ik had eraan gedacht om die een nieuwe kans te geven om iets te sturen maar dat zou dan niet eerlijk zijn tov. de andere deelnemers en degene die net te laat was. Daarbij wist die persoon ook dat dit niet de bedoeling was
Daarom heb ik besloten om het voor deze keer ook te laten en laat ik het aan jullie over of jullie het punten geven of niet. Daar is iedereen vrij in.
Nota voor mezelf: alles echt dubbel controleren.