Eindelijk alle biechten gelezen. Nog niet geluisterd, sorry Lodewijk
overigens heet je in mijn hoofd Baker als in George Baker. Moet het echt Bakker zijn?
Wat ontzettend leuk om dit terug te lezen, echt de moeite waard
Vermoljoen, wat was je geweldig fanatiek, en zo goed op weg! Ik had je op voorhand geschrapt als Mol-verdachte vanwege jeugdige enthousiasme, maar ik denk nu dat je echt een goeie mol zou zijn geweest, je was ook een heel goeie kandidaat.
LdH, aan het biechten met gifjes! Geweldig!
Robbie, altijd weer die onzekerheid, je hebt het gewoon heel goed gespeeld. Ok, je zat voor een finalist aan de late kant op het juiste spoor, maar juist dat betekent dus dat je het goed gedaan hebt, genoeg gespreid tot je zeker was.
Robin, je hebt een prima rol neergezet. Je bleef langer onverdacht dan Lukie en ik, en dat is verrekte lastig. Het is heel erg jammer dat je aan het einde zo afwezig was. Ik denk dat ik meer online was in de tijd dat mijn ouders Corona hadden, dan jij nu vanwege je grootouders. Ik snap op zich je zorgen om hen heel goed, maar als Mol is het wel een beetje jammer. Je had zo'n zwakke tactiek niet nodig, je was gewoon heel goed subtiel aan het mollen in de eerste 5, 6 afleveringen. Niemand durfde toen nog voluit te gaan op jou. Al met al heb je het echt wel goed gedaan
Chardo, biechtkoning
echt geweldig hoe jij ons meeneemt door het hele spel. Wat heerlijk dat je alle afleveringen hebt meegemaakt, het zou echt zonde zijn geweest als we je biechten op t het laatst hadden moeten winnen. Wauw, wat denk jij alles goed door. Veel wantrouwen, maar dat is alleen maar verstandig.
Ik ben blij dat ik destijds de Mol was, met zulke tegenstanders had ik echt nooit de finale gehaald als kandidaat. Petje af, heel goed gedaan, een heel terechte winnaar