Absoluut D!
Deze aflevering zagen we weer een nieuw personage, namelijk eigenaresse van de kaasspeciaalzaak, Kaaasje. Weet zij misschien meer over de mysteries?
Blijkbaar wordt er niet alleen in de kapsalon geroddeld, maar ook in de kaaswinkel! Dus lijkt het me dat Kaaasje meer weet dan ze misschien wel zou denken. Al ziet ze de combinaties nog niet.
Zal de spanning bij LdHMolletje in huis tot een hoogtepunt gaan leiden?
Natuurlijk! Volgens mij sta ik zo langzamerhand op ontploffen... Ik bedoel: een fantastisch klassiek orkest is toch veel mooier dan zo'n hedendaags zangduootje? Benieuwd wie ik trouwens als aanhang ga meenemen, want ook al zullen we waarschijnlijk niet gaan spelen, ik ga natuurlijk wel naar het feest...
Gaat Vermoljoen zich aan de richtlijnen van zijn tijdelijke, nieuwe, saaie leven houden?
Tuurlijk niet! Die gaat alweer meteen op onderzoek uit.
En gaan Robbieazerty en TimvDons het volhouden in het huis van Mrchipie?
Nee, aangezien er daar niks te beleven valt. Natuurlijk komen ze net naar beneden als het belangrijke gesprek aan de gang is en ze dingen te horen krijgen die eigenlijk niet voor hun oren bedoeld zijn.
Of gaan ze voor onrust zorgen?
Zekers, ze horen bij dat gesprek dingen waar ze lekker hun voordeel mee kunnen gaan doen. Gevalletje afpersing misschien wel!
Maar... gaat de derde date tot wantrouwen leiden? Want...
Nee, Nieky begint twijfels te krijgen bij het geheimzinnige gedoe van Daisy. Zeker als hij het vliegticket naar een heel ver land ziet.