Wat een iconsiche finale
Alleen daar mogen we al trots op zijn D*N!
Hoewel ik natuurlijk heel blij ben met de winst en ik 'm met trots en liefde accepteer, wil ik toch nog even zeggen dat ik 'm ook heel erg aan D*N gegund had! Hij was een enorm sterke tegenstander en een waardevolle bondgenoot voor mij van dag 1 tot nu. Het is allemaal heel raar gelopen, natuurlijk had ik 'm nóg liever in een epische battle gewonnen, maar ik respecteer en begrijp je keuze en je blijft altijd gewoon een beetje mede-eigenaar van de titel, want zonder jou was ik hier ook niet gekomen. Dus dankjewel D*N!
Vermoljoen, Jacco, ik weet dat jullie balen van het einde, en had jullie al even gePM'd, maar ook hier wil ik nog benadrukken dat dat helemaal nergens voor nodig is! Een spel zal nooit perfect verlopen en niemand mag dat ook verwachten. Het plezier dat ik hieraan beleefd heb is er in elk geval niet minder door geweest!
Iedereen was mega fanatiek, het werd hard gespeeld, soms zelfs lekker een beetje smerig. Ik hou ervan. Jullie hebben het echt TOP gedaan. Ik had na m'n laatste spel in 2016 eigenlijk besloten met pensioen te gaan, maar dit concept sprak me vanaf het allereerste moment aan en jullie hebben alle verwachtingen meer dan waar gemaakt. En daar wil ik jullie voor bedanken!
Andere kandidaten en kijkers, het was een feestje! Met oude én nieuwe vrienden
Op naar de volgende!