11.Nigeria: Sorry sorry sorry, ik vond dit echt een leuk nummer maar is met gebroken hart toch net buiten de boot gevallen, sorry sorry sorry vic Het staat wel in mn spotify en verdiend het om hoog te eindigen
12.Ierland: Ja dit is catsy fantastisch en geniaal, ik ga hier lekker op, maar ik weet dat het veel punten gaat krijgen en ik hoop gewoon dat het niet wint, maar super leuk is het wel en ga er goed op (staat in mn dance playlist)
13.Italie: Voelde eerst een beetje basic, maar is een leuk en goed nummer! voelde wel een beetje herhalend na een tijdje, maar zeker niet slecht.
14.Georgie: Ik had deze niet zo hoog verwacht! want de stem kan irritant worden ervaren, maar voor mij niet, echt leuk nummer wel beetje herhalend en vlakjes maar leuk.
15.Hongarije: oeh dit is anders, maar voelde toch alsof ik een loop bekeek, maar goeie inzending! en knappe jongen
16.Brazille: Mmm zat gauw in mn hoofd, maar later wel irritant. was een twijfel geval maar was wel oke.
17.Algerije: Wauw wat een stem! echt fantastisch! Toch werd het minder voor me, maar echt wat een stem
18.Rusland: Ik zag later dat er een clip was gekomen van het nummer! was echt super leuk wel een oke nummer niet super bijzonder maar ook niet slecht.