Los van dat we sowieso niet teveel moeten vergelijken met widm, is het sowieso raar om dat hier te zeggen.
4 van de 10 namen worden gevonden, dus bijna de helft. Dan is in dit geval de opdracht dus exact goed qua moeilijkheidsgraad, want je wil wel dat het lastig is maar niet te lastig.
Het is ook al besproken dat deze opdracht op 2 manieren gespeeld kan worden, dat is dan wel weer een plus.
4 van de 10 is prima score, tevens ook meteen het soort resultaat dat je precies verwacht bij deze opdracht. Het is meer de perceptie dat, omdat het hier wel duidelijk in beeld gebracht wordt, het haalbaar lijkt. Bij widm (sorry, maar moet even.
) wordt de uitleg per se warrig gemaakt waardoor je meteen denkt: "hoe moeilijk is dit wel niet?!" Terwijl de opdracht in essentie hetzelfde is.
Het valt me alleen zo op dat er meteen een soort van heiligdom geschaad wordt zodra je negatief over dit programma begint te praten. (Hierdoor durf je het bijna niet meer te doen, of je gezicht hier te laten zien als je het wilt doen.)
Ik probeer niet meteen te hard van stapel te gaan lopen met een programma waarvan we nog maar de eerste aflevering hebben gezien. Dan kun je je nog wel eens in de vingers snijden, of een cult beginnen over afgevallen kandidaten.
Wat ik al aangaf, het is niet slecht, integendeel zelfs, het had alleen veel beter gekund, maar dat lag dan niet aan de makers en daarom is het heel dubbel in mijn ogen.
Ik wil ook dat ze het beste product dat ze kunnen afleveren natuurlijk.
Alhoewel aflevering 2, gezien de beelden, dit waarschijnlijk helemaal goed gaat maken hoor.