Zoals Heinz zegt, je mag prima kritisch zijn. Maar het is ook wel logisch dat als je dat doet op een fanforum dat je daar dan ook tegenreacties op kan verwachten .
Ook van een moderator, die toch een andere taakopvatting zou moeten hebben? Dat vergelijkingsverbod tussen de Nederlandse en Belgische versie is m.i. namelijk echt een misslag, en sommige mensen duiken er wel heel gretig op wanneer een dergelijke - bijzonder logische - vergelijking wordt gemaakt.
On topic: Ik vond het een heerlijke aflevering, waarbij ik me geen minuut heb verveeld. Bijzonder sterk is - wederom - de cinematografie, waardoor het lijkt alsof je naar een film zit te kijken. En die mooie plaatjes gaan zowaar níet ten koste van de informatievoorziening (anders dan in een zeker ander programma waar dat maar al te vaak het geval is).
De stelling dat opdrachten 2 en 3 niet zo bijzonder waren kan ik niet beamen. Het waren - binnen de geldende beperkingen - juist ontzettend originele manieren om de kandidaten beter te leren kennen. Hoedanook kijk ik reikhalzend uit naar volgende week.