Voorzitter,
Ik vind het heel verdacht dat er ineens allerlei stemmen naar mij lijken te gaan. Ik heb mezelf nog niet kunnen verweren en toch lijkt het sommige kamerleden al een goed idee om op mij te stemmen? Ik zal even wat uitleg geven over de vragen waar Brtdm mee rondloopt.
De reden waarom ik de eerste dagen wat stil was is omdat ik toen net uit Roemenië was teruggekeerd en ik even moest bijkomen van de heftige reis en het vertrek
mijn hoofd was even ergens anders (alhoewel ik me na een paar minuten al wel weer prima voelde) en ik had even geen behoefte aan een spelletje dat draait om verraad.
Maargoed, dan zal ik vanaf nu iets actiever worden. Klopt indd dat ik in vorige edities actiever was, hopelijk dus duidelijk waarom. Mijn vertrek uit Roemenië en de stem op LuchtManiak hingen ook samen, zoals eerder uitgelegd.
In mijn ogen is juist een PutyourHANSup! verdacht die meteen mee lijkt te gaan op de verdenkingen op mij (en op D*N) terwijl er tot dan nog niet eens een goede reden was (behalve soort van inactiviteit) om mij te verdenken. Betoog van Brent vind ik sterk dus die mogelijke verdenking snap ik wel. Echter, dat de heer hillo daar dan ook weer eens in mee gaat, vind ik ook uiterst verdacht.
Mijn stem zou dus gaan naar de heer HansUP of hillo.