De biechten voorafgaand aan de analoge test van Soy en Ranomi aflevering 7.
Soy; Mijn hoofdverdachte, Nabil is eruit. En dat is gewoon een soort mind fuck waar je niet doorheen kan komen.Maar ik ben gaan rekenen, de afgelopen dagen.En dan kom ik toch wel heel erg dicht bij iemand...die ik eigenlijk al die tijd heel erg heb vertrouwd. En dat is Ranomi. Ze is altijd heel erg fanatiek, lief, open. En zich heel erg bewust van alles. Maar dat neemt niet weg dat Jurre...degene die altijd voor zichzelf kiest...ook heel goed de Mol zou kunnen zijn.
Ranomi; Soy is eigenlijk vanaf het begin al wel mijn verdachte. Maar hoe beter ik 'm leer kennen, hoe minder ik hem betrap op mollen.Maar juist misschien het gedrag tussen de opdrachten door.Het feit dat hij geen bondje met me wil. 't Feit dat-ie me niet echt opzoekt.Dat vind ik juist verdacht.
Eerder zei Ranomi: Als Jurre de Mol is, is het natuurlijk...geniaal dat hij een afspraak had met zichzelf.Maar ik denk eigenlijk dat hij iemand anders heeft gezien.
Testbiechten van aflevering 8 van Soy en Ranomi:
Ranomi: Van tevoren had ik zo'n gevoel dat ik...of als een van de eersten eruit zou gaan of heel ver zou komen.En inmiddels ben ik heel ver, ik zit bij de laatste vier.Ja, en dan komt de topsporter toch ook weer naar boven...en die topsporter wil winnen,die wil door.
Soy: Ik was heel blij met één vraag namelijk: Is de Mol de penningmeester ?Toen dacht ik: nou, dit is een hele fijne vraag voor mij...want ja, de Mol is niet de penningmeester. Heb ik in ieder geval één vraag in die test al goed.
Verder geeft Soy aan dat het gokken en raden is en dat de opdrachten te sturen zijn. Ranomi geeft aan dat ze niet precies meer weet wat ze ingevuld heeft.