Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46561 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #740 Gepost op: 3-05-2023, 23:07:30 »
Voor mijn gevoel kijkt hij naar Toos om te zien of Toos nog naar hem kijkt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #741 Gepost op: 3-05-2023, 23:10:42 »
Bij de eliminatie is het sowieso nooit zo dat “niemand meer kijkt”

Er kijken duizenden en duizenden mensen. N beetje opluchting spelen zegt me niet zoveel

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #742 Gepost op: 3-05-2023, 23:17:09 »
Gilles kijkt met glunderende ogen naar Lancelot. 'Wat hebben we weer een fantastische mol', denkt hij.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #743 Gepost op: 3-05-2023, 23:18:54 »
Nu Ruben het niet is, ga ik voor Lancelot.

De 5.000 is wel een dingetje.

Maar Comfort? Nee, daar zie ik het niet in.

Toos is uberkandidaat. De Jan van dit seizoen? Mwah, het kan, maar ik zou erg verbaasd zijn.

Lancelot dus.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #744 Gepost op: 4-05-2023, 09:28:29 »
Bij de eliminatie is het sowieso nooit zo dat “niemand meer kijkt”

Er kijken duizenden en duizenden mensen. N beetje opluchting spelen zegt me niet zoveel

Voor mijn gevoel kijkt hij naar Toos om te zien of Toos nog naar hem kijkt.

Gilles kijkt met glunderende ogen naar Lancelot. 'Wat hebben we weer een fantastische mol', denkt hij.

Maar dus niet naar Comfort.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #745 Gepost op: 4-05-2023, 09:48:57 »
Ik ga nog steeds voor Comfort. Het initiëren van de rode knop opdracht blijft een typische productie-assistent-actie. Anders was die opdracht een flop en dus al voorbij voor die was begonnen. Het rode scherm bracht me aan het twijfelen, maarja... het kan toch.

Ik zie hier nergens een Comfort die hier iets initieert. Toos drukt als eerste op de knop (ik ga het testen hè) en bij de powernap is het Lancelot die als eerste naar het bed kijkt en opstaat (pas daarna staat Commy op). Dat Commy de envelop dan pakt en het voorleest is voor mij geen initiëren.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #746 Gepost op: 4-05-2023, 09:50:49 »
Comfort drukt als tweede op de knop. Zodat niet de eerste minuut helemaal afloopt en Toos en Lieselot meteen naar de kamer mochten.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #747 Gepost op: 4-05-2023, 09:58:27 »
Comfort drukt als tweede op de knop. Zodat niet de eerste minuut helemaal afloopt en Toos en Lieselot meteen naar de kamer mochten.

Maar dat vind ik geen initiëren. Alle 3 de andere kamers kregen het bericht dat er een andere kamerdeur open zou gaan. Dan trigger je bij die andere 3 kamers ook het drukken op de knoppen en hebben alle kamers binnen no-time door wat er aan de hand is.
Nee, ik blijf erbij dat Commy hier niets initieert.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #748 Gepost op: 4-05-2023, 10:02:23 »
Ze initieert hier zeker wel. Maar al op 31 seconden. Ze zit met Lance. We weten niet wat hij had gedaan als er meer seconden waren verstreken.
Het zegt me vrij weinig vanwege de 31 sec

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #749 Gepost op: 4-05-2023, 10:10:13 »
Wat het wel zegt, is dat ze het spelletje ontzettend snel door had. En daar ook snel mee op de proppen kwam. Langer wachten kan, maar gaat de ander met je mee? Je loopt het risico op discussie tot voorbij de minuut.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #750 Gepost op: 4-05-2023, 10:38:15 »
Dat ze zo snel drukt is eerder kandidaats. Ik zou als mol afwachten tot de kandidaten zouden drukken en dan op 10 a 15 sec misschien zelf.

Maar het zegt me weinig eigenlijk.. vind Toos in deze opdracht t meest verdacht

Offline Evake

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #751 Gepost op: 4-05-2023, 11:19:52 »
In deze opdracht lijkt Toos verdacht, maar zoals hij zelf aangeeft: hij krijgt Lieselot niet overtuigd om een vrijstelling te nemen. Als mol kan je beter Leila en Ruben laten gaan, Leila neemt leidende rol en Ruben zou volgen om dan 2 vrijstellingen te nemen. Lancelot lijkt het me trouwens eerder door te hebben dan Comfort, maar zoals vaker lijkt houdt hij zich stil om niet teveel te verklappen. Discussie tussen hen ging er niet komen, Lancelot stond klaar om deur open te doen na eerste minuut. Heb eerder de indruk, zoals vaker, dat Lancelot de leiding neemt, wat een goed mol maakt volgens Anke (café de mol). En Lancelot ging er toen nog zeker vanuit dat iedereen vrijstellingen zou nemen. Hij maakt het trouwens nog af door wat later Toos te beschuldigen om hem verdacht te maken. Goede mol  8)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #752 Gepost op: 4-05-2023, 11:36:53 »
Dat ze zo snel drukt is eerder kandidaats. Ik zou als mol afwachten tot de kandidaten zouden drukken en dan op 10 a 15 sec misschien zelf.

Maar het zegt me weinig eigenlijk.. vind Toos in deze opdracht t meest verdacht
Helemaal eens, Toos wist blijkbaar snel dat hij weinig moest drukken om in kamer 110 te komen en pakte geen vrijstelling ... toch wel onlogisch voor een kandidaat (al werd wel gezegd dat kiezen voor een vrijstelling risico inhoudt). Of was hij zeker van zijn mol en wilde hij zich verdacht maken?
Alleen op basis van deze opdracht en die in de bunker (waar Toos de beste molpositie had en blijkbaar een verkeerde code ingaf) zou ik hem als mol kiezen. Maar er zijn veel meer opdrachten waar ik hem weinig mols of onmols vind.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #753 Gepost op: 4-05-2023, 19:14:10 »
Mijn gedachten gaan steeds heen en weer maar ik ga voor Comfort. Maar ik vind het echt heel moeilijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #754 Gepost op: 4-05-2023, 19:34:50 »
Nu ingevuld:

Mol: Toos
Winnaar: Comfort
Verliezer: Lancelot

Gevoeletje

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #755 Gepost op: 4-05-2023, 19:47:10 »
Nu ingevuld:

Mol: Toos
Winnaar: Comfort
Verliezer: Lancelot

Gevoeletje

Ook mijn lijstje.
Zeker? Absoluut niet, maar wel het meest logische voor mij.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #756 Gepost op: 4-05-2023, 21:13:11 »
Vlaanderen is wel héél verdeeld ::oink::

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #757 Gepost op: 4-05-2023, 22:12:49 »
Ze initieert hier zeker wel. Maar al op 31 seconden. Ze zit met Lance. We weten niet wat hij had gedaan als er meer seconden waren verstreken.
Het zegt me vrij weinig vanwege de 31 sec

Ach, laat ik me dan maar gewonnen geven, maar om het productieassistentwerk te noemen gaat me nog steeds (veel) te ver, want dat zou betekenen dat geen enkele kandidaat zou bedenken om op de rode knop te drukken en dat gaat er bij mij niet in. Ik zou er ook snel op geramd hebben met zo'n mededeling en daarna nog vaak ook vrees ik, mocht ik een kandidaat zijn  ::rofl::
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #758 Gepost op: 4-05-2023, 22:35:06 »
Ze initieert hier zeker wel.
Zelfs dat weten we niet. We zien dat Lancelot al op bed ligt, Comfort zit er naast in een iets actievere houding. Ze komt pas in beeld als ze al naar de knop rent. Voor hetzelfde geld is het Lancelot die zegt 'druk ook eens op die knop'. Dat zou wel heel lui assistentenwerk zijn, maar ik verwacht überhaupt geen assistentenrol voor de mol deze keer.

Verder merk ik dat ik deze week vooral Comfort-verdenkingen aan het ontkrachten ben, ik gok omdat ik gewoon niet wil dat ze de mol is. Dat ligt wel bijna helemaal aan dat rode scherm. Het verhaal van Comfort als mol is verder sterk, maar dan wel juist omdat ze in veel opzichten zo kandidaats is. Te mooi om waar te zijn?
...óf niet!

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #759 Gepost op: 5-05-2023, 01:02:53 »
Mijn laatste puntjesstand..
1 Lancelot 140

2 Comfort 113

3 Toos 105

Lancelot is de mol.
'Ook een fijne dag verder...’