Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46562 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #760 Gepost op: 5-05-2023, 07:28:40 »
Mijn laatste puntjesstand..
1 Lancelot 140

2 Comfort 113

3 Toos 105

Lancelot is de mol.
Definitief Toos.
Niet veel vertrouwen in je eigen puntensysteem? ;)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #761 Gepost op: 5-05-2023, 09:19:21 »
Sorry, laatste post hoorde in wie de mol niet is topic.. ::schaam::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #762 Gepost op: 5-05-2023, 13:03:45 »
Zoals waarschijnlijk de meesten hier zat ik de afgelopen jaren meestal goed en een enkele keer vol overtuiging fout.  Ik had gehoopt dat die overtuiging ergens deze week weer zou opdoemen, maar helaas… ik twijfel nog steeds en schrijf niemand af. Zowel Toos, Comfort en Lancelot hebben allemaal een keer veel kandidaat-punten gescoord. Wie weet brengt deze verregende vrije dag nog wat inspiratie.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #763 Gepost op: 5-05-2023, 13:13:52 »
Ik ben- na een korte afslag- terug bij Commy ::ok::.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #764 Gepost op: 5-05-2023, 15:22:46 »
Comfort drukt als tweede op de knop. Zodat niet de eerste minuut helemaal afloopt en Toos en Lieselot meteen naar de kamer mochten.
Ja precies, als Comfort dit niet had gedaan was de opdracht al afgelopen voor die überhaupt was begonnen. Doordat zij drukte hadden andere deelnemers door dat je steeds door te drukken de tijd opnieuw kon laten lopen en dat triggerde de hele "strijd" en dus minder kans op geld.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #765 Gepost op: 5-05-2023, 15:27:05 »
Ja en als Toos langzamer dan 20 mph gereden had in de bus, was die opdracht ook afgelopen voordat hij begon.

En als Lancelot dichtgeklapt was voor de klas, was ook die opdracht afgelopen voordat hij gestart was.

En waarschijnlijk zijn er zo nog wel wat zaken op te noemen.

Ik heb niet het idee dat het programma het nodig vindt om de mol de opdracht te laten starten. Dat komt echt vanzelf wel goed. En zo niet dan weten ze er ter plekke wel een draai aan te geven.

Want waarom zou een kandidaat wel als eerste drukken, maar denken alle andere kandidaten dat ze vooral niet moeten drukken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #766 Gepost op: 5-05-2023, 19:18:41 »
Vlaanderen is wel héél verdeeld ::oink::


Waarschijnlijk hebben ze daarom nog even De Hoed erin gegooid als hint. Die zal nu wel de doorslag gaan geven. Maar als je het tot op dit punt bekijkt, hebben ze het heel spannend gemaakt dit seizoen dus knap gedaan ::ok:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #767 Gepost op: 5-05-2023, 19:25:47 »
Kan het mooier? Zelfs het resultaat van de stemming in Vlaanderen is een ode aan de editie van De Mol in de Verdeelde Staten van Amerika. That's how you make America great again.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #768 Gepost op: 5-05-2023, 19:40:34 »
Kan het mooier? Zelfs het resultaat van de stemming in Vlaanderen is een ode aan de editie van De Mol in de Verdeelde Staten van Amerika. That's how you make America great again.
Je weet dat Donald Trump model stond voor Biff Tannen uit ‘back to the future’ en dat de heer Tannen als hij wat ouder is precies lijkt op een zekere kandidaat? En dan met behulp van een sports almanac de uitslagen van wedstrijden in een andere tijd ‘voorspelt’. Die had hij in de klas wel kunnen gebruiken. Biff Tannen is trouwens op youtube te vinden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #769 Gepost op: 5-05-2023, 19:53:05 »
Waarschijnlijk hebben ze daarom nog even De Hoed erin gegooid als hint. Die zal nu wel de doorslag gaan geven. Maar als je het tot op dit punt bekijkt, hebben ze het heel spannend gemaakt dit seizoen dus knap gedaan ::ok:: ::jaja::
Lancelot is de enige die een M maakt met zijn vingers.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #770 Gepost op: 5-05-2023, 23:11:57 »
Citaat van: yfpyfke link=topic=73117.msg2529513#msg2529513 date=168329322 5
Ik heb niet het idee dat het programma het nodig vindt om de mol de opdracht te laten starten. Dat komt echt vanzelf wel goed. En zo niet dan weten ze er ter plekke wel een draai aan te geven.
Mee eens, maar ik vond dat Comfort het idee achter die knop wel heel erg snel door had

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #771 Gepost op: 5-05-2023, 23:18:20 »
Naast de mogelijkheid dat ze dat wist omdat ze de Mol is, is er nog een mogelijkheid: zeer slimme kandidate die snel van begrip is.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #772 Gepost op: 5-05-2023, 23:54:34 »
In beide gevallen zou ze een uitstekende mol kunnen zijn

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #773 Gepost op: 6-05-2023, 00:09:50 »
Na het afvallen van Thomas verdenk ik Comfort het meest. En dat doe ik nog steeds.  ::jaja::
Maar het blijft lastig en ik twijfel; ik houd er rekening mee dat het toch nog Lancelot is.
Mocht Toos de mol zijn, dan val ik achterover.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #774 Gepost op: 6-05-2023, 00:14:05 »
Nu ingevuld:

Mol: Toos
Winnaar: Comfort
Verliezer: Lancelot


Idem.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #775 Gepost op: 6-05-2023, 00:29:12 »
Ik ben inmiddels weer geswitched.. voor de 9e keer deze wk  ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #776 Gepost op: 6-05-2023, 11:37:47 »
Sinds aflevering twee Comfort. Met onderweg genoeg twijfel, maar nooit genoeg om een ander nou hoger op de molladder te zetten. Thomas kwam nog het meest in de buurt, maar zakte in aflevering 5 al weg.
Lancelot is een slimme kandidaat, Toos een geluksvogel, hij heeft goed gegokt.
Ik zie geen reden voor twijfel.
Commy is manipulerend, sturend, beheerst, gedoseerd bezig geweest en heeft een paar kunststukjes verricht. Vooral het gedoseerd mollen kan ik waarderen. Fijntjes aan de touwtjes trekken, beetje meewerken en dan weer tegenwerken.
Ook vaak vriendelijk en attent in beeld. Veel inzet getoond als mol, geacteerd waar nodig en is daar ver in gegaan.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #777 Gepost op: 6-05-2023, 13:02:05 »
Tijd om kleur te bekennen. Toos, geloof ik echt niet dat het is. Ik vind hem gewoon een leuke kandidaat, maar ik zie totaal geen Mol in hem. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk ::rofl::

Voor de andere 2 ligt het anders. Lancelot heb ik nooit verdacht. Comfort was mijn eerste verdachte. Ik zat direct na aflevering 1 in de Comfort tunnel. Beiden heb ik afgestreept op basis van 1 opdracht. Om tot een keuze te komen, heb ik die opdrachten doorgestreept en ben ik naar de rest gaan kijken. Lang leve het topic van een Mol duel. Maar ze doen amper voor elkaar onder.

Uiteindelijk ga ik toch voor wat mijn eerste gevoel was. En dat is dus Comfort.
Ik zou haar een prima Mol vinden. Ik vind het alleen jammer dat als de makers haar het rode schem gegeven hebben. Niet zoveer vanwege het rode scherm zelf, maar dat dan kandidaten onder een soort van valse voorwenselen een gunstig rood scherm konden verdienen, terwijl ze die richting de Mol zou gaan. Ook al vult de Mol de test gewoon in, de Mol weet precies wat de juiste antwoorden zijn, en wat dan dus juist NIET in te vullen. Dus die zal dan altijd de test als slechtste maken.
Maar dat kan ik Comfort niet kwalijk nemen.

Maar als het toch Lancelot is, zou ik niet verbaasd zijn. Dan moet ie onder de druk van Lieselot (en de groep) zijn bezweken voor die 5000 euro.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #778 Gepost op: 6-05-2023, 13:23:00 »
Lancelot, het kan niet anders (ik heb ze alle 3 nog eens overwogen).

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #779 Gepost op: 6-05-2023, 14:43:32 »
Sinds aflevering 1 Commy.

Mede door de montage bij de slackline. Commy zei dat ze werd geforceerd om als laatste te gaan. , maar ze deed juist alles om wel als laatste te gaan (turnverleden etc.)

Dat ze te klein was, was onzin, ze kon er makkelijk bij.