Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46601 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 22-03-2023, 21:05:05 »
Leïla is de minst verdachte in de poll ::oink:: Toch is zij denk ik mijn hoofdverdachte.

Ze staat bij mij niet helemaal bovenaan op de verdachtenlijst (misschien verandert dat  ;D), maar ik denk dat ze een goede mol kan zijn. Ik vind haar wel verdacht in ieder geval.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #81 Gepost op: 23-03-2023, 09:20:52 »
Voorlopig:

1. Thomas
2. Leïla
3. Toos
4. Conny

Herstel:

1. Comfort
2. Thomas

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #82 Gepost op: 23-03-2023, 09:28:24 »
Meest in het oog springende kandidaten zijn Ruben, Lancelot en Conny.
Conny manoeuvreert zich steeds in posities waar gemold kan worden en lijkt dit ook te doen. Ruben en Lancelot zitten ook op molposities maar ik heb het gevoel dat vooral Lancelot  verdacht in beeld gebracht wordt.

Thomas en Comfort nog maar even in de gaten houden evenals Lieselot. Vreemde molpositie zo buiten de groep maar je weet maar nooit. Eerst aflevering 2 maar afwachten voordat ik haar doorstreep.

Vooralsnog geen mol: Leila, Samya en Toos.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #83 Gepost op: 23-03-2023, 15:15:07 »
Ze staat bij mij niet helemaal bovenaan op de verdachtenlijst
Het is wel een typische Belgische mol..... onopvallend, op de achtergrond.

Je moet niet die meest in het oog springende kandidaten hebben, dus naar Marimol vallen Ruben, Lancelot en Conny af. Thomas, Toos en Lieselotte had ik ook al gestreept. Comfort had ik even halverwege aan gedacht maar komt me bijzonder kandidaats over.

Ik houd dus eigenlijk alleen Samya over, maar ik was Leila helemaal vergeten in mijn eerdere analoses. Ik ben wel een echte tunnelaar dus ik zet in de app en pool alles in op Samya, maar de mol eindigt dit jaar in elk geval op een

a
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #84 Gepost op: 23-03-2023, 16:16:21 »
Thomas of Samya dacht ik aan, maar vooral Comfort begin ik nu aan te denken. Viel niet echt op (wat de mol vaak ook niet doet bij een eerste aflevering) terwijl er wel veel geld verdween, moest het varkentje eraf halen maar deed dat heel sukkelig, en blijft een beetje onder de radar, waar de makers vaak voor kiezen als mol de laatste seizoenen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #85 Gepost op: 23-03-2023, 20:49:22 »
Ik ben eruit  ::rofl::
Ruben is de mol....hij is mijn hoofdverdachte nu, vanwege zijn posities maar vooral om zijn lichaamstaal.
Ruben reageert secundair, wacht af, oppert soms iets en gaat vervolgens  met foute beslissingen van de ander mee. Heel nadenkend soms, even krabbelen in zijn nek, onrustig kijkend alsof hij zich nog geen houding weet te geven. Hij mengt zich (nog) niet goed in de groep. Het kan zijn dat dat gewoon zijn introverte persoonlijkheid is maar in combinatie met het molgedrag maakt dat hij nu bovenaan mijn lijstje staat.

ik zie door de hele aflevering meerdere voorbeelden maar heel opvallend is het bij het bevrijden van Lieselot op het einde als de sleutel gevonden is. Eerst is hij akkoord met de rest om haar maar te gaan halen ("anders hebben we niks, we gaan ervoor") maar als Samya ineens fel wordt en niet wil gaan draait hij om en protesteert ook ineens. Het lukt hem echter niet om Lancelot te pareren en hij draait dan weer mee om wel te bevrijden maar geen informatie te geven.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2023, 21:03:34 door Marimol »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #86 Gepost op: 23-03-2023, 21:01:26 »
Ik heb op Comfort gestemd, zij of Samya denk ik.
Bij beide zegt mijn gevoel dit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #87 Gepost op: 23-03-2023, 23:49:09 »
Volgens het Instagram account van de mol zijn dit de verdenkingen van Vlaanderen via de website:

Leïla 5,9%
Lieselot 6,0%
Thomas 7,6%
Toos 8,4%
Samya 9%
Conny 9,2%
Comfort 9,5%
Ruben 21,7%
Lancelot 22,7%

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #88 Gepost op: 23-03-2023, 23:52:57 »
Het is wel een typische Belgische mol..... onopvallend, op de achtergrond.

Dat is waar, ik sluit Leila echt niet uit. Wie weet beland ik in de tunnel.  ;D
Samya kan wat mij betreft ook heel goed.
Voor nu ligt het open: te vroeg tunnelen is niet altijd wijs (weet ik uit ervaring)  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #89 Gepost op: 24-03-2023, 09:05:10 »
Gister de pool op Leïla ingevuld, vanwege:

- haar lichaamstaal bij de eliminatie
- Lo's opmerking dat de Belgische Mol op de achtergrond opereert. Samya viel juist enorm op omdat ze vol tegen de groep inging. Het was ook nog eens zinloos, zoals Belgian Mol al aangaf. De kudde had al beslist 🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Ik ga ervan uit dat de Mol dat aanvoelt. Sociaal sterk èn voorzichtig is. Daarnaast was het bedrag te laag voor zo'n last-ditch effort.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2023, 19:40:07 door Amethyst »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #90 Gepost op: 24-03-2023, 09:18:38 »
Gister de pool op Leïla ingevuld, vanwege:

- haar lichaamstaal bij de eliminatie
- Lo's opmerking dat de Belgische Mol op de achtergrond opereert. Samya viel juist enorm op omdat ze vol tegen de groep inging. Het was ook nog eens zinloos, zoals Belgian Mol al aangaf. De kudde had al beslist 🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Ik ga ervan uit dat de Mol dat aanvoelt. Sociaal sterk èn voorzichtig is. Daarnaast was het bedrag te laag voor zo'n last-ditch effort.

Dankjewel dat je ons gebruikt als referentie ::bravo::. Jij bent ook een topmolloot ::vergroot:: :) ;D

Het enige wat me dwarszit bij Leïlla is: waarom die telefoon nemen als eerste?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #91 Gepost op: 24-03-2023, 10:24:03 »
Het enige wat me dwarszit bij Leïla is: waarom die telefoon nemen als eerste?
Was het  haar eigen 'gecomputeriseerde' stem, die ze even wilde afvangen? En daarna met 'geeft mij stress' makkelijk doorgeven.

Ik kom ook uit bij Leïla. Haar koppeling aan Lieselot met de hint rond de rode telefoon is ver voorbij het stadium 'verdachtmaking', het is eerder een koppeling tussen Lieselot en de mol die vrijstellingen en consequenties uitdeelt.
Maar Lancelot, Thomas, Conny en Ruben nog op tweede plan. De rest laat ik even los.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #92 Gepost op: 24-03-2023, 12:51:20 »
Conny nu op 1 bij mij.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #93 Gepost op: 24-03-2023, 14:02:54 »
Was het  haar eigen 'gecomputeriseerde' stem, die ze even wilde afvangen? En daarna met 'geeft mij stress' makkelijk doorgeven.


Excuses, ik bedoelde de portofoon in opdracht 1.

Online vloeistof

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #94 Gepost op: 24-03-2023, 14:29:31 »
Samya

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #95 Gepost op: 25-03-2023, 07:48:11 »
Ik duidde eerst Thomas aan na afl 1 maar de twijfels groeiden wat in de loop van de week moet ik bekennen. Ik denk dat ik hem toch te nonchalant in het spel vind zitten voor een mol.
Wie dan wel?
Ik ga voor Toos, omwille van het wat bizarre en zeker sturende gedrag om Comfort op plaats 4 te krijgen bij Walk The Line. Zichzelf en Ruben (groot) in vraag stellen, en dan snel ingaan op Comfort “ik eerste en jij dan laatste?”.
Ook in de verdenkingen wordt hij uit de wind gehouden, tot drie keer toe o.m. Conny die de mol en Toos apart telt om op 12,5% op door te gaan te komen.
Hij komt ook bedachtzaam over, meer dan je op het eerste gezicht van hem zou verwachten. Alsof hij iets meer weet, komt op me over als een soort façade.

1. Toos 2. Thomas
« Laatst bewerkt op: 25-03-2023, 16:07:06 door Molekule »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #96 Gepost op: 25-03-2023, 16:24:35 »
Ik ben wel een echte tunnelaar dus ik zet in de app en pool alles in op Samya

Welke app?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #97 Gepost op: 25-03-2023, 16:27:57 »
Welke app?

Ze is een zo echte tunnelaar dat ze zelf een app heeft ontwikkeld om daar haar punten mee in te zetten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #98 Gepost op: 25-03-2023, 16:48:36 »
Lo is geen “ze” voor zover ik weet  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #99 Gepost op: 25-03-2023, 20:16:43 »
Ze is een zo echte tunnelaar dat ze zelf een app heeft ontwikkeld om daar haar punten mee in te zetten.


Zou me niks verbazen als Lo zichzelf dan sowieso elke keer het maximale aantal punten toekent.    :P

Maar goed, volgens mij is er helemaal geen app en zegt die opmerking dus weer veel over de geloofwaardigheid...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!