Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46594 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #120 Gepost op: 27-03-2023, 17:58:09 »
Thomas - Comfort
        Lancelot

Lancelot acht ik nog mogelijk maar zeer waarschijnlijk een wat aparte kandidaat zoals een Philip of Yens.
(en dat is niet verkeerd bedoeld!)

Maar zou het vooral hilarisch vinden mocht Lieselot het zijn.  ;D

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #121 Gepost op: 27-03-2023, 18:33:25 »
Ik had na aflevering 1 Ruben bovenaan mijn lijst, samen met Comfort.
Na aflevering 2 zakt Ruben en Comfort naar plaats 2 & 3 en komt Thomas op plaats 1 te staan.

Thomas draagt weinig bij aan het slagen van opdrachten, werkte in aflevering 2 zelfs een paar keer tegen. Ook bij het Linedancen ging hij als eerste de mist in bij de laatste dans.
Maar vooral: hij lijkt altijd superhard te supporteren. Bij de loopproef was hij dolenthousiast toen Conny en Comfort het haalden. Daarmee kom je natuurlijk sympathiek over. Ook bij het bevrijden van Lieselot ging hij mee met Toos om haar te bevrijden. Terwijl het toen toch al beslist was om haar te bevrijden en Toos dat best alleen kon doen. Wil hij hier de verdenking van zich afschudden? Lieselot ziet namelijk Toos en Thomas als haar verlosser. Ook de anderen van de groep zien Thomas als de man die voor het geld ging door Lieselot te bevrijden, ondanks dat hij er in het begin tegen was om haar te bevrijden. Het lijkt erop dat hij zijn wagonnetje aanpikt wanneer iets toch al beslecht is in de groep.

Dus verdenkingen

1) Thomas
2) Ruben
3) Comfort
I was blind but now I can see

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #122 Gepost op: 27-03-2023, 18:45:41 »
Goede observatie, mooi verwoord.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #123 Gepost op: 27-03-2023, 18:51:28 »
Thomas aangeklikt. Blijf ik in de pool ook maar op.
Maar blijf open voor andere opties. Nog niet in n tunnel

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #124 Gepost op: 27-03-2023, 18:53:23 »
Ik ga denk ik toch voor Toos.
Switch nr. 4 dit seizoen.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #125 Gepost op: 27-03-2023, 19:06:26 »
Ik vind het nog lastig tot nu toe (gelukkig maar!), al helpt Samya's exit me denk ik wel wat verder. Ik heb iedereen eigenlijk al eens onverdacht gevonden in 2 afleveringen, zit er wel echt een Mol tussen? ;D

Ik zoek de Mol nu vooral in het viertal Thomas, Comfort, Ruben en Leïla - zij lijken me vooralsnog de meest voor de hand liggende opties. Thomas en Comfort vind ik gevoelsmatig wel een stuk verdachter dan Ruben en Leïla.

Met Conny en Lancelot houd ik ook nog rekening op basis van de feiten, maar als Conny het is trap ik nu al volledig in haar acteerwerk. Meestal is het gewoon niet zo als het te mooi lijkt om waar te zijn, maar omdat ik geen andere sterke verdachten heb schrijf ik haar en Lancelot nog niet af.

Toos was deze aflevering een stuk verdachter inderdaad maar er zal een groter optelsommetje van mogelijke Molacties voor nodig zijn om hem hoger op mijn lijstje te zetten. Lieselot verwacht ik echt niet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #126 Gepost op: 27-03-2023, 21:56:28 »
ben zo verbaasd over de vele verdenkingen op thomas! vind hem erg passief, weinig in beeld?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #127 Gepost op: 28-03-2023, 10:06:06 »
Ik concentreer mij op het trio Ruben-Lancelot-Conny omdat zij voor de zandloper kozen waarmee gemakkelijk gemold kan worden en omdat ze veel aardappelen wegschoten en ook de geschilde van Lieselot en Samya om pas na zo'n 7 minuten raak te schieten.
Voor Thomas hou ik nog een optie over, in de overige geloof ik niet echt.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2023, 22:30:38 door Luc »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #128 Gepost op: 28-03-2023, 10:26:09 »
Ik had Leila als schot voor de boeg. Maar Comfort weet zich in de strijd te gooien. Net als Ruben in aflevering 1. Misschien minder aanwezig in aflevering 2, maar enfin tussen die drie twijfel ik.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #129 Gepost op: 28-03-2023, 17:49:40 »
Comfort of Conny  ;D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #130 Gepost op: 28-03-2023, 19:30:25 »
Blijf nog bij Ruben. Liep quasi de gevallen kroonluchter voorbij, greep in bij het gereedschap goedleggen toen het kennelijk te lang ging duren. Was (onhandig) bij ieder vangnet betrokken. Hij leek het niet erg te vinden dat hij de trage autorit verloor. Leek als enige erg te schrikken toen de lamp achter de groep viel. Het ging mis bij de push ups. Het duurde erg lang voordat het eerste bord bij het aardappelschieten geraakt was.

Conny blijft ook op mijn radar en Thomas is nog steeds iemand om in de gaten te houden.

Lancelot wordt ook deze week verdacht in beeld gebracht en daar komt Leïla deze aflevering bij. Het leek wel of ze aan het nepmollen was.

Lieselot, Comfort geen mol en Toos (hoewel verdachter deze aflevering) ook niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #131 Gepost op: 28-03-2023, 22:05:02 »
Net de uitzending gezien..... ingestort tunneltje maar LeilA blijft overeind. De sportieve vrouw kon niet eens Conny bijbenen en bleef als enige achter in de renwedstrijd.

Gister de pool op Leïla ingevuld, vanwege:

- haar lichaamstaal bij de eliminatie
- Lo's opmerking dat de Belgische Mol op de achtergrond opereert. Samya viel juist enorm op omdat ze vol tegen de groep inging. Het was ook nog eens zinloos, zoals Belgian Mol al aangaf.
Ik zie het helemaal niet in Commy en Conny. Thomas is op zich die onopvallende kandidaat die dan de mol kan zijn al blijf ik het vreemd vinden dat hij de klok van de wand haalde om Lieselotte te bevrijden en dus geld te verdienen. Maar wat betreft op de achtergrond opereren doet hij het duidelijk goed samen met Leila.

zelf een app heeft ontwikkeld
Eerlijk gezegd dacht ik dat het grapje overduidelijk was omdat er geen app NOCH pool -is- maar nu blijkt er toch een pool te zijn??  ::rofl:: Nooit geweten, maar voor de record: ik doe er niet aan mee ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #132 Gepost op: 28-03-2023, 22:45:25 »
Conny, Leïla, Thomas, Comfort of Ruben, denk ik. Nog niet echt een tunnel dus.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #133 Gepost op: 28-03-2023, 23:59:19 »
Voor nu:
Ruben
Leïla (puur op gevoel, ik vond haar veel uitbundiger in haar kennismakingsfilmpje en vond haar ook steengoed liegen bij het ‘traag rijden’, al heeft ze ook al veel onmolse acties op haar naam staan zoals het tellen van de klokslagen)
Thomas (nog erg op de achtergrond, maar nog niet op een onmolse actie kunnen betrappen)

Niet:
Lancelot
Lieselot
« Laatst bewerkt op: 29-03-2023, 00:11:07 door Eva88ab »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #134 Gepost op: 29-03-2023, 15:00:28 »
ben zo verbaasd over de vele verdenkingen op thomas! vind hem erg passief, weinig in beeld?
Juist daarom is hij zo verdacht..... de typische Belgische mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #135 Gepost op: 29-03-2023, 15:50:50 »
Conny zou wel de mol kunnen zijn, maar is voor mijn gevoel heel erg in de picture.

Ik zou zeggen Leila 1, Conny 2, Comfort 3, Thomas 4 . Maar ik heb eigenlijk geen idee.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #136 Gepost op: 29-03-2023, 18:28:50 »
Ik concentreer mij op het trio Ruben-Lancelot-Conny omdat zij voor de zandloper kozen waarmee gemakkelijk gemold kan worden en omdat ze veel aardappelen wegschoten en ook de geschilde van Lieselot en Samya om pas na zo'n 7 minuten raak te schieten.
Voor Thomas hou ik nog een optie over, in de overigen geloof ik niet echt.

Eens, alleen dan wat mij betreft in de volgorde:
1. Lancelot
2. Ruben
3. Conny
4. Thomas.

Lancelot staat het vaakst op de beste plaats (dansen, sporten, trein, wandelen in de sneeuw met zandloper), Ruben en Conny ook vaak. Thomas , daar hebben we nog weinig van gezien maar die stond bij de duurste dans.
Graven, graven, graven...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #137 Gepost op: 29-03-2023, 18:44:20 »
Na de bootcamp kan je niet om Lieselot heen als molkandidaat. Ze stond op verreweg de beste positie.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #138 Gepost op: 29-03-2023, 18:47:53 »
In aflevering 1 had Lieselot voor mij de beste molpositie en dat is in aflevering 2 niet minder geworden. Dus ik blijf bij Lies-a-lot.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #139 Gepost op: 29-03-2023, 20:33:16 »
Onbegrijpelijk dat sommigen nog op Lieselot tunnelen nadat ze een ganse aflevering afwezig was (zoals ik eerder het onbegrijpelijk vond dat sommigen nog op Daniël tunnelden). En ik denk dat Matteo op haar heeft gestemd.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2023, 21:13:13 door Luc »