Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 43079 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #720 Gepost op: 7-05-2023, 22:58:22 »
Ik was na aflevering 2 afgehaakt, haha ik kon het toch weer niet volhouden. Maar ik weet dat mijn eerste gedachte in aflevering 1 was dat Comfort waarschijnlijk de mol moest zijn. Waarom ja door de tweede opdracht met over de touw lopen en die varkentje moesten vullen. Ik vond dat zo verdacht toen.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #721 Gepost op: 7-05-2023, 23:02:57 »
Gefeliciteerd aan alle Comfort verdenkers. Petje af  ::oink::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #722 Gepost op: 7-05-2023, 23:31:12 »
Voorspelbaar, dat zelfgenoegzame geglunder van al die mensen die zo gretig hun blote bips afvegen met het spelconcept. ::)
Gelukkig wordt het spelconcept niet bepaald door molloten op dit forum maar door de makers en door de makers alleen. Iemand die dit spelconcept niet bevalt staat het helemaal vrij om niet (meer) te kijken.
De Mol is geen programma van heilige huisjes die moeten worden beschermd, maar een programma dat soms best mag schuren. Wat het belangrijkst is, geen kandidaten afschrijven als mol, heeft ook het meest gewogen.

Ik heb genoten van dit seizoen en vond de mol een van de beste die ik heb gezien. De molacties die we aan het einde van de finale zagen waren absoluut top en volgens mij hebben we nog lang niet alles gezien. Ik verwacht, nee ik weet 100% zeker, dat we volgende week nog wel wat kaarten omgedraaid zien worden waar geen kleine bedragen op stonden.

Gezien de 6 uit 20 score bij het rode scherm zou het mij niet verbazen dat we hier één van de scenario's die ik op dit forum heb gepost terug gaan zien.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2023, 23:37:14 door MartinJ »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #723 Gepost op: 7-05-2023, 23:36:29 »
Ah MartinJ, jij was er snel bij met Commy he.

Ik weet nog in het begin dat ik haar TE goed de Productieassistent vond spelen. Ik had die opdracht geanalyseerd dat ze Lieselot moesten bevrijden en Commy was het die de klok van de wand haalde. Ik vond dat allemaal te overduidelijk, maar nu blijkt dat ze toch ook hier geleid heeft naar de oplossing van het raadsel "in de tijd". Zoals vervolgens in alle volgende afleveringen ze ook de Productieassistent was. Gilles zal erg blij met haar zijn geweest ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #724 Gepost op: 7-05-2023, 23:42:01 »
Ja. Bij die klok had ze het snel door en bij andere opdrachten viel mij dat ook op. Bijvoorbeeld bij de rode knop.
Op het moment dat ze zo snel Lucky Luke vond was het voor mij ook wel duidelijk. Toen was ik er nog niet van bewust dat niet alleen Luke wel erg Lucky was maar ook ons molletje!
« Laatst bewerkt op: 7-05-2023, 23:45:24 door MartinJ »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #725 Gepost op: 7-05-2023, 23:48:39 »
Dank dat er toch enkele mij steunen.
Zeker nato!

Ik vond het ook verder een fantastisch seizoen.

En of ze nu goed gemold heeft kan je subjectief vinden. Er hebben meerdere kandidaten meer dingen fout gedaan en geld uit de pot gehaald. Dat kan niemand ontkennen. En dat vind ik heel ontgoocheld. Als echte fan doet dit gewoon een beetje pijn na zo een verder fantastisch seizoen.

In het verleden al veel fout gezeten, en als de mol goed was, Merel, Pieter, Elisabeth gaf ik het gewoon toe. Dit heeft niks te maken met goed of fout zitten, maar met de geest van het programma.


Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #726 Gepost op: 7-05-2023, 23:51:09 »
Proficiat aan alle Comfort-verdenkers!.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #727 Gepost op: 7-05-2023, 23:51:33 »
Ik weet dat het bij Belgian Mol is alsof je tegen een muur praat maar ga het toch doen, het zou toch bij elke Mol van de drie overgebleven kandidaten in jouw ogen zijn dat er meerdere kandidaten gemold hebben? Waarom dat Comfort zo persoonlijk aanrekenen?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #728 Gepost op: 7-05-2023, 23:53:24 »
Ik weet dat het bij Belgian Mol is alsof je tegen een muur praat maar ga het toch doen, het zou toch bij elke Mol van de drie overgebleven kandidaten in jouw ogen zijn dat er meerdere kandidaten gemold hebben? Waarom dat Comfort zo persoonlijk aanrekenen?

Lancelot was al niet top met de bunker, maar verder ok. Toos had ook te veel goed gedaan. Maar dzt waren dan ook kandidaten. En dan sprak ik over Thomas en Ruben.

Comfort is heel jammer. Zeker met het rode scherm erbij.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 00:10:15 door Belgian Mol »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #729 Gepost op: 7-05-2023, 23:55:37 »
Onvergeeflijk nog wel
Ik laat het hierbij
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #730 Gepost op: 7-05-2023, 23:59:08 »
Ik wil jullie even herinneren aan de tweede post van dit topic ::trots::
Ja jij hebt het heel goed gedaan..... goed aangevoeld zo vroeg.

Toch is ze door zovelen niet gevonden...... we moeten beter kijken naar voorkenniszaakjes volgend jaar ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #731 Gepost op: 7-05-2023, 23:59:43 »
En dan hebben we nog niet eens alle acties gezien.

Je hebt blijkbaar een heel andere kijk op het programma dan mij, want ik denk dat er oprecht veel mensen in de Commy-tunnel zaten omdat ze het meest molde van iedereen.

Ik vond bijvoorbeeld Ruben zo kandidaats en echt veel dingen goed doen (en eerder onbewust foute maken). Maar dan zou jij wss Ruben een fantastische mol gevonden hebben omdat hij steeds molde.

Ik hoop dat je toch wat kan genieten van de molacties die ze volgende week gaan tonen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #732 Gepost op: 8-05-2023, 00:01:37 »

Ik vond bijvoorbeeld Ruben zo kandidaats

Echt.. hier vaak gepost dat ik nergens zeker van was behalve dat Ruben kandidaat was. Helder vanaf afl 1.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #733 Gepost op: 8-05-2023, 00:11:12 »
Het werd voor mij redelijk duidelijk toen ze de testresultaten van de mol met de DeLorean lieten zien.

Toch wilde ik er niet aan, omdat het rode scherm, hoeveel er ook over gezegd is, toch een lichte vorm van invloed is van de makers. Iets waarvan ik (en met mij velen.) niet snel heel positief op kijken.

Verder waren het alledrie niet echt mollen, maar goed er blijft er altijd eentje tussenzitten.
Ik zat bij de laatste test echt met een driehoeksverhouding die blijkbaar bleek te kloppen...

Veel gaat afhangen van volgende week, alles wat we niet hebben gezien, maar tot dusver, een magere maar presterende mol.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #734 Gepost op: 8-05-2023, 00:12:16 »
Echt.. hier vaak gepost dat ik nergens zeker van was behalve dat Ruben kandidaat was. Helder vanaf afl 1.

Goed en wel, maar in FTM staat Commy er toch fel achter. Ruben alles fout laten doen, is dan de molactie? Lennert liet philip toch ook niet alles fout doen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #735 Gepost op: 8-05-2023, 00:13:54 »
Goed en wel, maar in FTM staat Commy er toch fel achter. Ruben alles fout laten doen, is dan de molactie? Lennert liet philip toch ook niet alles fout doen.

Maar Ruben heeft echt niet alles fout gedaan?

Ik heb niet alle FTM gevolgd, maar Commy staat daar toch echt wel redelijk onderaan?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #736 Gepost op: 8-05-2023, 00:29:24 »
 ::bravo::

Heel toffe Mol, benieuwd naar de molacties volgende week :D De montage was alvast veelbelovend, Commy lijkt er veel plezier in te hebben gehad ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #737 Gepost op: 8-05-2023, 00:33:40 »
Gefeliciteerd #ComfortZone ::bravo:: Persoonlijk vind ik haar een hele leuke mol, genoten van de onthulling in Kinepolis  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #738 Gepost op: 8-05-2023, 00:41:23 »
Ik vind het rode scherm ook echt op het randje hoor.
Maar los van dat rode scherm, was er daarna ook echt genoeg te zien om ons als twijfelende kijkers alsnog te laten inzien dat Commy de mol is.
- Al haar mondbewegingen (lachen) consistent en vol in beeld bij de kaartopdracht.
- duidelijke hints op het laatst: de zwarte cowboyhoed, “mol” te lezen in  de titel Crazy Colt Commy…
- Giles die hier persoonlijk op het forum komt vertellen dat het rode scherm voor de mol echt wel kan. 

Ben heel benieuwd naar de molacties volgende week! Dan pas maak ik de balans op.



« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 08:31:12 door Heinz, Reden: verwijzing naar beledigende term verwijderd »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #739 Gepost op: 8-05-2023, 00:42:11 »
Persoonlijke aanvallen zullen worden verwijderd, probeer het gezellig te houden ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human