Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 43054 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #740 Gepost op: 8-05-2023, 00:43:25 »
Ben heel benieuwd naar haar acties, op naar volgende week! :)

Wat een acteerwerk, wat een fantastische Mol! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 09:49:26 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #741 Gepost op: 8-05-2023, 01:15:10 »
Je kan zeggen wat je wil, het “gemol” bij de busopdracht vond ik echt geniaal als mol ::bravo::. Je weet dat iedereen op je zit en dat je dan dit durft, geweldig hoor.

Ook het bluffen waar iedereen bijzit, twee eitjes kapot maken. Zeer gedurfde mol.

Menig roemen haar acteerwerk, maar hier viel ze bij mij juist door de mand, mede geholpen door de montage.

Kan niet wachten op de laatste aflevering! ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #742 Gepost op: 8-05-2023, 01:29:39 »
Vaak dacht ik: als Comfort het inderdaad is, dan is zus en zo misschien te mooi om waar te zijn. Maar nee dus, ze is écht die fantastische Mol. Geweldig gedaan. Ik kijk enorm uit naar de slotaflevering. ::bravo::

Wel gemeen dat rode scherm. Anders had ik vanaf aflevering 2 goed gezeten. Nu na het rode scherm een kleine detour via Thomas gemaakt en toch weer bij Comfort uitgekomen. :D

(En heerlijk om dit topic nog eens terug te lezen. ;D)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 01:54:11 door Heinz »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #743 Gepost op: 8-05-2023, 01:34:30 »
En blijkbaar heeft ze dat rode scherm dus echt helemaal zelf moeten verdienen zonder te weten of 6/20 inderdaad de slechtste score zou zijn :o
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Paarseorka

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #744 Gepost op: 8-05-2023, 07:13:14 »
We zetten de streak door. #Uma #Comfort.
Marit Daphne Sigrid Bella Robèrt Lakshmi Laetitia Jip

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #745 Gepost op: 8-05-2023, 07:58:51 »
Je kan zeggen wat je wil, het “gemol” bij de busopdracht vond ik echt geniaal als mol ::bravo::. Je


Extreem risicovol, hed was bijna mislukt. Waarom zo een risico als iedereen je toch al afleveringen lang doorheeft.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #746 Gepost op: 8-05-2023, 08:14:25 »
Persoonlijke aanvallen en andere onaangename typeringen zijn verwijderd en zullen blijven worden verwijderd. Als het niet vanzelf wat vriendelijker en relativerender kan dan zullen wij moderators strenger moeten ingrijpen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #747 Gepost op: 8-05-2023, 08:41:17 »
Er komen af en toe dingen voorbij die verband kunnen houden met gynaecologie: de babyfoto's - heel toevallig dat ze een rood scherm kreeg en daarna vragen over babyfoto's -, zoals eerder is genoemd, de maan met een klok en laatste aflevering werd weer de maan getoond, het faken - weer heel toevallig dat Comfort dat doet -, en zelfs Bingo, als een kind verwekt wordt is dat Bingo. (Waarom zou je anders Bingo laten doen in Amerika?) En dan de foto's van haar eigen kind, heel nadrukkelijk kwam dat naar voren in de laatste aflevering.

Precies, ik zat te denken wat nog meer! Roze, de kleur van een meisje bij de geboorte, en ze heeft zelf een dochtertje. Rodeo, met de lasso iemand vangen: iemand versieren! Kwamen er geen luiers voorbij in de supermarkt? Liedjes over liefde en liefdesverdriet.
('Precies' ging over de vele eitjes die te zien waren. )
Is hier al over gesproken of kan dit volgende week komen?
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 08:45:02 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #748 Gepost op: 8-05-2023, 08:42:44 »
Hints komen in de slotuitzending aan bod.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #749 Gepost op: 8-05-2023, 08:45:21 »
 ::bravo::

Een fijne mol.
Ik had wat tijd nodig om in de juiste tunnel te geraken maar na het afvallen van Thomas was er geen weg meer terug...

En wat het rode scherm betreft : Toos en Lancelot zagen het zélf als een opportuniteit voor de mol en zouden zélf voor die positie gekozen hebben. En het was ook niet op voorhand zeker dat Commy in de wagen zou terechtkomen.
Dus waar maakt men zich eigenlijk druk over?

zie : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230507_96929994

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #750 Gepost op: 8-05-2023, 08:49:23 »
Girls wanna have fun! Dat zal ze zeker gehad hebben.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #751 Gepost op: 8-05-2023, 08:50:41 »
Ik heb me er nooit druk om gemaakt als in dat het niet zou mogen maar ik vond het wel een gedurfde en wat rare move om een subtiele onder-de-radar-Mol zo in de spotlights te zetten. Ze acteerde heel goed maar toch zijn kandidaten haar er extra door gaan verdenken. Al zal het omgekeerde vast ook gebeurd zijn, bij Thomas denk ik. En als nog meer kandidaten haar besloten te helpen was geld wegspelen nog lastiger geworden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #752 Gepost op: 8-05-2023, 08:54:51 »
Ik heb me er nooit druk om gemaakt als in dat het niet zou mogen maar ik vond het wel een gedurfde en wat rare move om een subtiele onder-de-radar-Mol zo in de spotlights te zetten. Ze acteerde heel goed maar toch zijn kandidaten haar er extra door gaan verdenken. Al zal het omgekeerde vast ook gebeurd zijn, bij Thomas denk ik. En als nog meer kandidaten haar besloten te helpen was geld wegspelen nog lastiger geworden.
Het omgekeerde is juist gebeurd, denk ik, bij Lieselot en Laila, die haar afschreven nadat ze rood had gekregen. Terwijl Lieselot haar als enige doorhad bij het faken. De vrouwen hebben te braaf gedacht dat de mol geen rood kon krijgen.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 08:59:03 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #753 Gepost op: 8-05-2023, 08:56:01 »
We zullen het wel te weten komen volgende week. :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #754 Gepost op: 8-05-2023, 09:01:32 »
We zullen het wel te weten komen volgende week. :)
Dat kun je logisch afleiden uit het feit dat Lieselot en Laila er een voor een uitgingen nadat Comfort rood had gekregen en ze haar hadden geholpen in de auto, dus ze geloofden de acteerprestaties. Misschien heeft dat een grotere rol gespeeld dan dat ze dachten dat de mol geen rood kon krijgen.

Ik geloofde haar acteerprestaties ook, maar vooral een eitje stukgooien zag ik haar niet doen. Hopelijk zien we volgende week wat er met dat ei van Lancelot is gebeurd.
De hints lagen er in elk geval héél dik bovenop.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 09:15:33 door Run »

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #755 Gepost op: 8-05-2023, 09:15:18 »
Extreem risicovol, hed was bijna mislukt. Waarom zo een risico als iedereen je toch al afleveringen lang doorheeft.

Ja, juist de beste molacties zijn risicovol. Ik hoop dat je dat snapt. Jij hebt liever een mol die geen risico loopt? Als het lukt moeten we haar de credits geven. Fantastisch staaltje reversed psychology. Hoe kun je dit in hemelsnaam als argument gebruiken dat Comfort geen goede mol is. Absurd.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #756 Gepost op: 8-05-2023, 09:17:01 »
Ja, juist de beste molacties zijn risicovol. Ik hoop dat je dat snapt. Jij hebt liever een mol die geen risico loopt? Als het lukt moeten we haar de credits geven. Fantastisch staaltje reversed psychology. Hoe kun je dit in hemelsnaam als argument gebruiken dat Comfort geen goede mol is. Absurd.
Ze liet zich zogenaamd overrulen door Ruben. Is knap gedaan.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #757 Gepost op: 8-05-2023, 09:19:42 »
Toos' reactie (die tunnelde al) op Comforts rode scherm was veelzeggend. Bleef met een smirk naar Gilles kijken. Ik zag meer spanning bij GdC dan anders. Als Comfort de Mol niet was was dat onlogisch ...want bijna een vrijstelling.

Twee van de dingetjes waardoor ik uiteindelijk (na half 8 ::bloos:: ) toch voor Commy ben gegaan. En ze viel (met de kennis van nu) toch wel door de mand met haar reactie daar.


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #758 Gepost op: 8-05-2023, 09:25:23 »
Geweldige mol  ::bravo::   Slackline -€3000 je moet maar durven. Je door een rood scherm acteren, topprestatie. Live mollen met alle kandidatenogen op je gericht, superspannend. Top!
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 11:00:17 door Mollem »

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #759 Gepost op: 8-05-2023, 09:27:21 »
Ik verdenk mensen die dachten dat Comfort daar acteerde wel een beetje van een tunnelanalyse ;D

Dit postte ik zaterdag:

Ik heb dit stuk net even opnieuw gekeken, en ik blijf wel bij mijn eerste gevoel: als ze de mol is dan is dit wel echt ongeëvenaard acteerwerk. Ze overdrijft geen moment, maar de stress spat er aan alle kanten vanaf. Ze zit heel hoog in haar ademhaling, haar stem breekt soms lichtjes, maar ze probeert toch koel te blijven en dit niet te laten merken. Daarna tranen in haar ogen van de spanning vlak voor het goede scherm. Veel realistischer krijg je het toch niet.

En ik sta hier nog steeds achter. Ik vind het echt een hoogtepunt qua acteerwerk in alle molseizoenen die ik heb gezien. Ik ben er destijds volledig ingetrapt. Uiteindelijk zat ik wel op Comfort, maar dit zeurde nog wel steeds in m'n achterhoofd.