Vooral benieuwd naar
1.3 Zie Comfort weinig verdachts doen
2.1 zie geen verschil .. gooien beiden fout van de trein.. of gooide C uberhaupt wel iets? Vergeten.
4.2 Comfort gaat alleen maar mee met goede antwoorden in de zoo? Zie ook weinig verdacht bij Lance
Mijn motivatie erbij:
1.1 L (Lancelot doet de opdracht mislukken, Commy zou als Mol vooral krediet opbouwen)
1.2 C (Prachtige molactie Commy, zelf op de positie terechtgekomen maar doet alsof het tegen haar zin is)
1.3 C (Vooral omdat Lancelot hier een anti-molactie heeft: hij blijft rustig zeggen dat Lieselot bevrijden een keuze is voor geld en dat ze daarna wel zien of ze haar info geven of niet)
2.1 C (Weer een anti-molactie van Lancelot wanneer Commy (e.a.) voor een fout object willen kiezen en hij voor het juiste)
2.2 -
2.3 - (Commy combineert weer goede en molse acties wat ik heel verdacht vind. Maar als Lancelot de Mol is kiest hij voor het gestrekte been. Het is maar welke molstrategie je verwacht hier, dus gelijkspel voor mij)
3.1 - (Hiervoor geldt hetzelfde. Ik vind na het molwerk jezelf laten pakken prima bij Mol Commy passen. Mol Lancelot kiest ervoor nog wat extra te mollen)
3.2 L (Ei kwijtraken, niet in de rietjesopdracht slagen, toch met best wat eieren nog aankomen, met veel drama)
3.3 C (Commy zet het spel in werking, Lancelot is degene die vaak drukt, wat de Mol niet per se wil)
4.1 C (Typisch Mol Commy om goed mee te werken op het moment dat al duidelijk is dat de lift niet gestopt gaat worden. Mol Lancelot had niet op die positie moeten komen of nu ie er toch was wel gewoon met gestrekt been mollend een pasvraag kunnen pakken)
4.2 C (Betere positie om te mollen voor Commy. Wat ze ook doet want ze is bij meerdere foute antwoorden betrokken. Bij het goede gaat ze maar aarzelend mee)
4.3 - (Hier had ik makkelijk een punt aan Commy kunnen geven omdat ze alles fout gokt. Maar tegelijkertijd is een rood scherm voor de Mol wel iets dat me erg onwaarschijnlijk lijkt, vandaar gelijkspel)
5.1 L (Lancelot duidelijk weer met gestrekt been mollend terwijl Commy geld binnenbrengt. Had Mol Commy van mij niet hoeven doen, ze is soms te voorzichtig)
5.2 - (Commy liegt maar net overtuigend genoeg, daarom geen molpunt voor haar. Lancelot doet zowel dingen goed als fout. Gelijkspel)
6.1 - (Ideale positie voor Mol Commy om veel verwarrende en foute informatie te geven en er toch mee weg te komen. De aandacht gaat naar Lancelot die natuurlijk in de laatste seconden van het spel ook heel verdacht is. Gelijkspel)
6.2 C (Toch wel erg verdacht die reeks zonder hoog bedrag)
6.3 - (Commy zou goed gebruik maken van eventuele verdenkingen die op haar liggen. Lancelot kiest de verkeerde persoon en zou eventueel verwacht kunnen hebben dat Toos Ruben zou volgen)
7.1 L (Commy molt hier maar één foto van de drie. Lancelot zegt tongbrekers verkeerd voor aan Ruben en faalt zelf ook, duidelijk punt voor Lancelot)
7.2 - (Vergelijkbaar hoe ze hier 1000 euro in plaats van 3000 in de pot brengen)
Comfort wint met 7-4