Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 34867 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #260 Gepost op: 21-04-2024, 13:57:43 »
Ik blijf bij Michaël.
Hoe hij Philippe bij de kapper wegdraait in een pirouette met die look op zn gezicht kan ik niet loslaten.

Ik denk ook dat Senne en Stéphanie de andere finalisten zullen zijn.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #261 Gepost op: 21-04-2024, 15:19:02 »
Een van de drie

Ja die foto zag ik ook net in een krantenartikel van De Morgen.. Schrok meteen, ze zouden toch niet de finalisten.. Maar goed, dit zijn ook de 3 aannemelijkste molopties.

Blijf bij Michaël, de dood of de gladiolen. Maar kwam te verdacht in beeld in afl. 4, dus houd m'n hart vast.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #262 Gepost op: 21-04-2024, 15:32:24 »
2 van de outfits zitten in de promo voor vanavond dus laten we hopen dat het daar gewoon uit komt!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #263 Gepost op: 21-04-2024, 16:04:58 »
Ik blijf bij Charlotte.

Het gedrag van Stéphanie (Coco aanwijzen op een moment dat er nog geen consensus lijkt te zijn) bij de speciale eliminatie van Coco is wel raar voor een Mol maar het zou kunnen dat ze aanvoelde dat het toch wel duidelijk was dat Coco de meeste stemmen zou krijgen.

Hetzelfde kan gezegd worden van Charlotte, maar ik geef haar de voorkeur omdat ze bij die eliminatie in mijn ogen de optie Michaël nog open hield door de te zeggen 'ik verdenk Coco of Michaël'. Misschien had ze met de keuze voor maar liefst 4 verbetervragen de groep wel willen verleiden haar als afvaller aan te duiden maar lukte dat niet.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2024, 16:07:52 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #264 Gepost op: 21-04-2024, 16:22:33 »
Opdracht 1.3 nog eens teruggekeken. Denk dat Gillian er wel eens uitgevlogen kan zijn op Senne (doordat Senne niet meer wist wat hij aan had). Gillian had niet door dat iedereen, ook degene die gelijk al drukte, dit had kunnen zien. Zoals het foxhunter was opgevallen missen we 30 seconden bij deze opdracht. Ik verwacht dat Lynn die wel eens kan hebben gezien waardoor zij wellicht op het spoor is gezet van de juiste mol.

Charlotte, Lynn en Senne bungelen onderaan mijn lijstje. Michaël twijfel ik over, wordt zo verdacht ge-edit. Bernard en Stephanie bovenaan. Bernard geen logische keuze, lijkt het meest verdiend te hebben. Maar die rare opmerking over een hint die gedecodeerd moet worden als hij zich verdedigt bij opdracht 1.3 laat me niet los.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #265 Gepost op: 21-04-2024, 17:08:57 »

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #266 Gepost op: 21-04-2024, 19:29:07 »
Ik blijf bij Michael  ::jaja::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #267 Gepost op: 21-04-2024, 20:00:03 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #268 Gepost op: 21-04-2024, 21:14:35 »
Blijf bij Michaël  ::jaja::

Senne ook nog steeds redelijk verdacht.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #269 Gepost op: 21-04-2024, 21:15:34 »
Senne en Michaël lijken n wedstrijdje mol te doen inmiddels  :-\\

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #270 Gepost op: 21-04-2024, 21:16:47 »
Lynn wilde dus echt niet de mol zijn, knap hoe ze het heeft gespeeld. Michaël en Senne waren wel heel verdacht in deze aflevering. Zij deden echt alles fout wat er maar fout kon gaan, met als toppunt Senne die de 3600 euro en de verdubbelaar wegspeelt.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #271 Gepost op: 21-04-2024, 21:17:38 »
Nog geen reden om van Michaël af te stappen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #272 Gepost op: 21-04-2024, 21:43:20 »
Stéphanie, vooral op basis van de eerste proef.
De mol wist goed hoeveel er vertraagd moest worden om iemand anders de fout te laten maken.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #273 Gepost op: 21-04-2024, 21:46:13 »
Stéphanie

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #274 Gepost op: 21-04-2024, 22:17:43 »
Michaël

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #275 Gepost op: 21-04-2024, 22:28:24 »
Senne en Michaël, het ligt er zó dik bovenop, dan toch maar Stephanie met haar " 'ben ik de mol? 'Si' "
En toch, als Senne is ontmaskerd door Michaël is dat reden voor Michaël opzichtig te gaan mollen.
En toch, als Michaël is ontmaskerd door Senne is dat reden voor Senne opzichtig te gaan mollen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #276 Gepost op: 21-04-2024, 22:41:05 »
Charlotte  ::jaja::


Nogal een bombshell dat Stéphanie vol op haar roomie Charlotte lijkt te tunnelen.

Stéphanie het meest onmols bij de spaghetti. Charlotte daar op de ideale molpositie, Bernard maakt de fout...

Ik kan het eigenlijk niet geloven. Wat acteert ze dan ge-wel-dig goed! Maar... dat wisten we eigenlijk al. Coco was er na de opdracht met de Ape's zelfs even niet goed van, maar zat niet op haar.

Nog een dingetje: Charlotte's moeder geloofde haar niet. Maar echt niet.

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #277 Gepost op: 21-04-2024, 23:26:04 »
Charlotte  ::jaja::


Nogal een bombshell dat Stéphanie vol op haar roomie Charlotte lijkt te tunnelen.

Stéphanie het meest onmols bij de spaghetti. Charlotte daar op de ideale molpositie, Bernard maakt de fout...

Ik kan het eigenlijk niet geloven. Wat acteert ze dan ge-wel-dig goed! Maar... dat wisten we eigenlijk al. Coco was er na de opdracht met de Ape's zelfs even niet goed van, maar zat niet op haar.

Nog een dingetje: Charlotte's moeder geloofde haar niet. Maar echt niet.

Voor die ene keer dat Charlotte goed zat. Voor de rest van de reeks zit ze consequent op de zwakste posities en ontbreek ze altijd op het toneel op het moment van de waarheid. En als ze dan al eens een moment de gloire heeft, komt er geld in de pot. Ware het niet van haar familienaam, dan zou ik het niet durven om Charlotte en mol in 1 zin te noemen. Nee, zij is het absoluut niet.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #278 Gepost op: 21-04-2024, 23:50:47 »
Ik blijf bij Michaël.
Ma how, zeg!

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #279 Gepost op: 21-04-2024, 23:51:05 »
Tenzij we een mol hebben als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zijn Senne en Michaël me te veel opzichtelijk aan het mollen. Stephanie en Charlotte zaten voor mijn gevoel te vaak op niet molse plekken. Voor nu toch maar terug naar Bernard (eigenlijk ook niet logisch, heeft schijnbaar veel binnengehaald). Al met al: heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen ben  ::rofl::