ik zal het ff uitleggen, al is george mijn mol (helaas) niet meer. als hij de mol is kan hij zover mogelijk waterskië® zodat dick, die hij niet erg snel ingeschat had wat ik begrijp, erg ver moest gaan. ik heb et es uitgerekend, en het maakt niet erg veel uit of je ver of niet ver zou gaan. het enige wat goed zou zijn voor de pot zou een negatief aantal meters afleggen, iig het negatief aantal meters dat jantien aflegde. daarom denk ik niet dat jantien de mol is, maar ik zou op basis van deze george actie hem niet als mol afschrijven, eerder om andere acties
Natuurlijk ging er geld af doordat Dick heel de weg nog terug moest, maar feit blijft dat hoe meer meters hoe meer geld. Ik weet de precieze beloning niet meer en hoeveel er per minuut weer afging bij Dick maar stel dat de beloning 100 was dan gaat er door Dick 40 af per saldo blijft er 60 per meter over. Dus er komt zeker minder geld bij doordat de afgelegde meters geen netto resultaat opleveren maar elke meter levert meer op dan hij kost.
ik wist dat die vraag zou komen, maar ik weet het niet psies... het is een gevoel, maar het is ook wel vanwege bepaalde feiten al kan ik die me nu niet ff herinneren, maar ik heb iets met me heup en dat doet pijn, dus ik kan ook gewoon niet zo goed nadenken... sorry maar misschien dat je zelf iets kan verzinnen?
Sterkte met je heup Doris, ik weet waarover je praat ik heb momenteel ook last van mijn heup en dat is een erg vervelende plek om pijn te hebben.
Ik moet ook ergens een lijstje hebben met onmolse acties van George maar heb het niet bij de hand, maar even wat ik me herinner in oplopende sterkte qua argument:
-Bij de geldwagen opdracht heeft hij geld en niet 50 euro zoals Ellen maar hij heeft samen met Harry de hoogste opbrengst namelijk 1000 euro. Dit was een goede kans om geen of nauwelijks geld te bemachtigen met niemand in de buurt om dit te zien
-George kiest vaak voor kleine groepjes niet erg mols ( maar ook niet handig bij het zoeken naar de mol)
-Bij de foto-opdracht in het kerkje vindt hij nog 1 van de laatste foto's ik geloof John terwijl ze al een alternatief hadden (dit argument is echter niet echt sterk omdat ik het niet zeker weet en omdat hij als mol wis dat de foto van Ellen al niet klopte dus die andere foto kon hij makkelijk nog even (vinden))
Daarnaast nog het waterskie argument, zijn hulp bij de zangopdracht en zijn spontane optreden. Toch kan ik mij niemand anders voorstellen die de mol kan zijn. 3 vallen voor mijn om naar mijn mening nog sterkere argumenten dan George af en John is wel een heel goede acteur als hij de mol is (hij is voor mij nog een optie)