Na lang discussieren is de discussie over de gelijke kansen een beetje doodgebloed. Maar er is nog een andere denkmethode waar ik wel wat aandacht aan wil besteden en graag meningen over wil horen:
sabotagekansenAl in de eerste post van RR over de gelijke kansen stond:
Als we zo alle afleveringen analyseren, kunnen we dan geen poersoon vinden die steeds bij der grootste groep met de meest belangrijke acties werd ingedeeld (dromen vind ik geen sterke mol-actie). Indien we een persoon vinden die niet teveel wordt afgezonderd, dan zou dat ook wel eens de Mol kunnen zijn.
lees geciteerd bericht
Sindsdien hebben we ons louter gefocused op het tweede aspect. Wat hier even tussen neus en lippen door ter sprake kwam, namelijk indeling bij de meest belangrijke actie, is verder onbesproken gebleven. Ik denk dat een mol + regie er goed aan doen om de mol regelmatig op een sleutelpositie te plaatsen. Op sommige plaatsen valt namelijk veel beter en onzichtbaarder te saboteren.
Ik ben bezig met een overzicht van de goede molposities voor alle kandidaten. Ook wil ik trachten daar een cijfermatige waardering aan te geven (dat vergelijkt namelijk makkelijk), maar hoor ook graag wat iedereen er van denkt.
Alhoewel je zou kunnen zeggen dat dit mooi aansluit bij de gelijke kansen, dank ik toch dat de twee discussie daar erg door elkaar heen gaat lopen als we dit topic daarheen verplaatsen. Mocht er een andere betere plaats zijn, dan vind ik dat prima.