Auteur Topic: [ VM2 ] KANDIDAAT Ycaris  (gelezen 20787 keer)

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] KANDIDAAT Ycaris
« Reactie #100 Gepost op: 6-02-2011, 00:44:08 »
Ik had iedereen aangemoedigd om zijn of haar weekopdracht (bij niet winnen van jokers) in zijn of haar eigen topic te plaatsen. En ja, dan ik zelf natuurlijk niet achterblijven. Ook al blijkt dat voor iedereen overduidelijk dat ik de opdracht niet goed gelezen heb  ::schaam::

Dit is wat er stond:
Ook is er een weekopdracht en die luidt als volgt.
Twee weken geleden hadden we een soundtrack, maar wat ook helemaal hip is een eigen magazine. Bedenk een tijdschrift over de Virtual Mole. Ik wil graag een pakkende titel en graag een inhoudsopgave. Het magazine mag maximaal 10 pagina’s zijn, dus beschrijf wat je we op die pagina’s zou willen hebben. Bedenk tevens wie of wat je op de cover van het tijdschrift wilt hebben. Let op, dit wordt geen knip en plak opdracht. Ik wil deze week geen worddocument met leuke plaatjes ontvangen, het gaat om de omschrijving van de inhoud. Omschrijf het zo helder mogelijk, dat ik het gewoon voor me zie. Er is geen maximum aantal woorden.

Dit is wat ik las:
Ook is er een weekopdracht en die luidt als volgt.
Twee weken geleden hadden we een soundtrack, maar wat ook helemaal hip is een eigen magazine. Bedenk een tijdschrift over Op zoek naar de Mol. Ik wil graag een pakkende titel en graag een inhoudsopgave. Het magazine mag maximaal 10 pagina’s zijn, dus beschrijf wat je we op die pagina’s zou willen hebben. Bedenk tevens wie of wat je op de cover van het tijdschrift wilt hebben. Let op, dit wordt geen knip en plak opdracht. Ik wil deze week geen worddocument met leuke plaatjes ontvangen, het gaat om de omschrijving van de inhoud. Omschrijf het zo helder mogelijk, dat ik het gewoon voor me zie. Er is geen maximum aantal woorden.

Vind het verschil en begrijp waarom mijn inzending toch best mooi is  ;D

Ik breng hier een nieuw magazine op de markt dat 4 maal per jaar zal verschijnen.
-   Op het moment dat nog druk gespeculeerd wordt over bestemming, kandidaten etcetera (rond september)
-   Als alle kandidaten bekend zijn. (vlak voor de kerstdagen: prachtcadeau!)
-   Vlak na afloop van de serie (release op de MFD)
-   Vlak voor de zomervakantie (om de lange periode tussen twee molreeksen te overbruggen)

Het spreekt voor zich dat de inhoud van elk nummer aangepast zal zijn op welke release het is. Voor de beschrijving ga ik even uit van het eerste nummer, dat gepresenteerd zal worden op de MFD.

Het magazine heeft een eenvoudige vormgeving, een groot formaat (iets groter dan A4) en is lekker ‘volgepropt’. Er zitten allerlei (lay-out)-grapjes in, zoals een gespiegeld bladzijdenummer en opvallende anagrammen in een tekst. Deze bevatten hints voor de prijsvraag op pagina 10.

Titel: IK MOL
Cover: Centraal het mollogo (vingerafdruk). Rechts van boven naar onder: IK MOL
Diverse kleine foto’s met korte prikkelende citaten uit het nummer.

Inhoudsopgave

1 (achterkant van cover): reclame van een evenementenbureau. Organiseert o.a. molreizen.

2: Column van de hoofdredacteur en de inhoudsopgave zelf

3, 4, 5 en 6: korte interviews (standaardvragen) met een naaste van alle kandidaten van afgelopen seizoen*

7 en 8: (deels gesponsorde) pagina’s met allemaal mollotenhebbedingetjes: van een mollenwekker tot de beste apparatuur om beelden vertraagd af te spelen, van molkoekbakvormpjes (geproduceerd door -ELISE-) tot boekentips voor de echte molloot.

9 Interview (met foto’s) van twee molloten die elkaar hebben leren kennen via Wieisdemol.com of de MolFanDag en nu getrouwd zijn. Natuurlijk ook aandacht voor de molbaby die daar uit is voortgekomen.
Interview met lekstagiair Sietse

10 Quiz: wat voor mol ben jij? Aan de hand van meerkeuzevragen kun je bepalen of je een heldenmol, onhandige mol of onopvallende mol zou zijn
Prijsvraag: Een flink moeilijke puzzel over WIDM, waarbij prijzen te winnen zijn. Dit keer onder andere: 10 mokken   met op elke mok de handtekeningen van álle kandidaten van afgelopen seizoen én van JP én van PJ. Collectorsitem!!!!

Achterkant: een strip met een molavontuur. Wie de strip goed analyseert kan de mol er in ontmaskeren (naar voorbeeld van Mickey’s mysterie (ofzo) in de Donald Duck).

* Voorbeeldvragen:
- Wat heeft hij/zij je vóór de uitzendingen wel verteld en wat niet over het molavontuur
- Wat viel je op/verraste je aan hem/haar bij het zien van de uitzendingen (Was hij/zij anders dan in het echt)?
- Is hij/zij veranderd als gevolg van het molavontuur?

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #101 Gepost op: 6-02-2011, 00:54:20 »
vind hem nog best goed gelukt ::ok::.
maar volgende opdracht moeten wel wat jokers opleveren toch?!
een typische TS opdracht, daar hebben we voor getraind :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 6-02-2011, 01:07:32 »
Toch ook leuk dat we allebei dezelfde quiz er in hebben!!!  :D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #103 Gepost op: 6-02-2011, 01:25:27 »
Toch ook leuk dat we allebei dezelfde quiz er in hebben!!!  :D
ja dat dacht ik ook toen ik jou opdracht zag :P

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 6-02-2011, 12:30:22 »
Ah, dus we kunnen jou terug naar Groningen sturen om op je zusje te passen? Leuk, dan kan Bubbles weer terug komen!

Bubbles zal dat zeker niet erg vinden!

::rofl:: Ik vind dit een geniaal idee!! ::rofl::
***Bubbles zegt "sorry" tegen D*N*** ;)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2011, 12:33:26 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #105 Gepost op: 6-02-2011, 16:16:52 »
Ook jij had toch wel een interessant magazine!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 7-02-2011, 21:58:55 »
Dankje  ::hug::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #107 Gepost op: 19-02-2011, 16:15:24 »
Goed gedaan met je 2 verdiende jokers! ::hug::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-02-2011, 18:01:23 »
Hee top 2 jokers erbij ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #109 Gepost op: 19-02-2011, 21:37:37 »
Gefeliciteerd met je 2 jokers! Super! Vooral leuk dat je mij vernoemde!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #110 Gepost op: 20-02-2011, 18:56:13 »
Heel veel succes verder!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 26-02-2011, 22:13:16 »
Nadat ik door de man zonder hoofd uit het spel werd gehaald, heb ik nog even een babbelte met hem gehad. Best een goeie gozer eigenlijk. Hij zou alleen moeten stoppen met roken.....

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #112 Gepost op: 27-02-2011, 13:59:15 »
Ycaris ::oink:: wat is er gebeurt?
Ik dacht echt toen wij daar nog met zn tweeen zaten, ik ga naar huis :o.

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 27-02-2011, 14:14:12 »
 ::oink:: Ycaris, nu ben ik echt verbaasd! Ik dacht écht dat jij de finale zou halen en 'm misschien wel nog zou winnen ook!
Jou exit verbaasd me echt! Echt heel erg jammer voor je! Maar toch goed gespeeld! ::ok::
 ::hug::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 27-02-2011, 14:17:06 »
 :o Ik had je echt in de finale gezien Ycaris...jammer dat ik nu m'n maatje kwijt ben :(

Maar leuk het spel met je gespeeld te hebben..je was toppie ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #115 Gepost op: 27-02-2011, 14:20:15 »
Balen ycaris! Ik zag je echt als mijn grootste concurrent !
You'll never walk alone

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 27-02-2011, 16:50:48 »
::oink:: Ycaris, nu ben ik echt verbaasd! Ik dacht écht dat jij de finale zou halen en 'm misschien wel nog zou winnen ook!
Ach ja, ik ben eerder vlak voor de finale het spel uitgewerkt afgevallen  :\'( Als het maar niet de story of my life wordt  ::rofl::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #117 Gepost op: 27-02-2011, 16:58:45 »
;D ::zwaai::  kom je weer eens spieken in de relaxhoek nu ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #118 Gepost op: 27-02-2011, 17:02:23 »
Ach ja, ik ben eerder vlak voor de finale het spel uitgewerkt afgevallen  :\'( Als het maar niet de story of my life wordt  ::rofl::
kijk naar Regina Romeijn, zij werd altijd tweede, maar uiteindelijk is het haar ook gelukt iets te winnen ::jaja::.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #119 Gepost op: 27-02-2011, 20:08:02 »
Balen dat je eruit ligt. En je had met mijn lijstjes nog wel 2 personen (+ jezelf) definitief kunnen afschrijven...

Misschien kunnen we volgend jaar weer meedoen? (al zou ik best zelf wel een serie willen schrijven...)
Ich bin ein Bärliner!