Gewoon voor de leuk post ik hier toch ook nog maar even mijn laatste weekopdrachtinzending:
Beste Daisy,
Ik was een tijdje uit de running en vanavond lag de site er weer lang uit, dus weer een beetje laat, maar gelukkig toch op tijd.
Ik heb getwijfeld over de naam van het vliegtuig. Wilde eerst wel iets met het woord mol, of anders dan toch minstens virtueel en dan graag ook een verwijzing naar jouw naam. Maar ik ben bang dat ik daar weinig origineel mee zou zijn.
Bij dat nadenken over ‘mol’ kwam ik op ‘vliegende mol’. Dat is niks natuurlijk. Maar gelukkig is er een diersoort dat eigenlijk gewoon een vliegende mol is en wel: de vleermuis! Ook dit dier houdt van kleine beestjes (hoewel men meestal aan wormen denkt als eten van de mol, is het officieel een insecteneter), houdt zich op in het donker en is vrijwel blind. Even heb ik nog overwogen om er iets internationaals van te maken en dan kwam je bijvoorbeeld uit op iets als Batman, maar dat vond ik afdoen aan het kneuterige gevoel dat toch ook wel bij dit online spel hoort.
En dat is het dus gebleven:
De VleermuisMocht ik hiermee de weekopdracht winnen en er vervolgens jammerlijk uitvliegen, dan is de prijs voor Niekypsv.
Gegroet,
Ycaris
P.s.: Niet helemaal relevant, maar te leuk om weg te laten