Auteur Topic: [ VM2 ] KANDIDAAT Ycaris  (gelezen 20785 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] KANDIDAAT Ycaris
« Reactie #120 Gepost op: 27-02-2011, 21:20:18 »
Balen dat je eruit ligt. En je had met mijn lijstjes nog wel 2 personen (+ jezelf) definitief kunnen afschrijven...

Misschien kunnen we volgend jaar weer meedoen? (al zou ik best zelf wel een serie willen schrijven...)
maak er dan gelijk een reünie serie van want dan schrijf ik me ook in ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 27-02-2011, 21:34:52 »
;D ::zwaai::  kom je weer eens spieken in de relaxhoek nu ?
Ach ja, wie weet. Morgen de kinderen weer naar school, dus dan heb ik weer alle tijd! (of moest ik nou ook nog aan de studie  :-X ?)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 27-02-2011, 21:36:05 »
kijk naar Regina Romeijn, zij werd altijd tweede, maar uiteindelijk is het haar ook gelukt iets te winnen ::jaja::.

Dat geeft een mens moed  ::ok:: Dank je D*N  ::hug:: Ik versla je ooit nog wel eens   ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 27-02-2011, 21:38:29 »
Balen dat je eruit ligt. En je had met mijn lijstjes nog wel 2 personen (+ jezelf) definitief kunnen afschrijven...
Ik vrees dat het al te laat was. Als je achter elkaar 3 van je mollen ziet verdwijnen, kun je nooit veel punten gespaard hebben  :\'(

Misschien kunnen we volgend jaar weer meedoen? (al zou ik best zelf wel een serie willen schrijven...)
Leuk, moet je doen! Ik zie mezelf eerder een TS schrijven. Of misschien nog iets anders wat ik nog moet verzinnen  :-\\

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 27-02-2011, 21:42:16 »
Gewoon voor de leuk post ik hier toch ook nog maar even mijn laatste weekopdrachtinzending:

Beste Daisy,

Ik was een tijdje uit de running en vanavond lag de site er weer lang uit, dus weer een beetje laat, maar gelukkig toch op tijd.

Ik heb getwijfeld over de naam van het vliegtuig. Wilde eerst wel iets met het woord mol, of anders dan toch minstens virtueel en dan graag ook een verwijzing naar jouw naam. Maar ik ben bang dat ik daar weinig origineel mee zou zijn.

Bij dat nadenken over ‘mol’ kwam ik op ‘vliegende mol’. Dat is niks natuurlijk. Maar gelukkig is er een diersoort dat eigenlijk gewoon een vliegende mol is en wel: de vleermuis! Ook dit dier houdt van kleine beestjes (hoewel men meestal aan wormen denkt als eten van de mol, is het officieel een insecteneter), houdt zich op in het donker en is vrijwel blind. Even heb ik nog overwogen om er iets internationaals van te maken en dan kwam je bijvoorbeeld uit op iets als Batman, maar dat vond ik afdoen aan het kneuterige gevoel dat toch ook wel bij dit online spel hoort.

En dat is het dus gebleven:

De Vleermuis

Mocht ik hiermee de weekopdracht winnen en er vervolgens jammerlijk uitvliegen, dan is de prijs voor Niekypsv.

Gegroet,
Ycaris

P.s.: Niet helemaal relevant, maar te leuk om weg te laten  :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 27-02-2011, 21:48:17 »
Ik vond 'm leuk hoor, het zat héél dicht bij elkaar deze week  ::jaja::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 27-02-2011, 21:51:47 »
Dank je  ::hug:: Maar met 'dicht bij elkaar', bedoel je dan wel op D*N na, toch?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 27-02-2011, 21:53:53 »
Mmm ... die klopte helaas niet zo idd. ;D

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #128 Gepost op: 27-02-2011, 21:54:16 »
wat had D*N dan ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 27-02-2011, 21:59:56 »
Dat durft ie niet te zeggen  ::ohno::, maar hij had in ieder geval Daisy haar naam verkeerd geschreven  ::rofl::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 27-02-2011, 22:02:14 »
Mijn naam had plots 6 letters, inclusief de letter R. D*n mag 'm zelf posten. :P

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #131 Gepost op: 27-02-2011, 22:02:51 »
* Lukie4 kijkt daisy lief aan ::love::

plaats jij hem ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #132 Gepost op: 27-02-2011, 22:30:28 »
* Lukie4 kijkt daisy lief aan ::love::

plaats jij hem ?
::ohno:: ::schaam::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #133 Gepost op: 27-02-2011, 22:30:44 »
die R was een uitschietertje ::)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #134 Gepost op: 28-02-2011, 11:33:17 »
Had het niet verwacht jammer een hele fijne terug reis naar huis. ::bravo:: ::hug::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 28-02-2011, 13:07:03 »
Had het niet verwacht jammer een hele fijne terug reis naar huis. ::bravo:: ::hug::
Dank je. Ik zie je nog wel in de bar  ::zwaai::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #136 Gepost op: 28-02-2011, 18:21:13 »
Originele naam voor dat vliegtuig!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 28-02-2011, 23:32:58 »
Wel origineel, maar blijkbaar toch niet flitsend genoeg. Jammer ...... voor M@ri@nne, want ik had er toch niets meer aan gehad  ::rofl::

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 1-03-2011, 15:33:45 »
Citaat van: Ycaris
Ach ja, ik ben eerder vlak voor de finale het spel uitgewerkt afgevallen   Als het maar niet de story of my life wordt

kijk naar Regina Romeijn, zij werd altijd tweede, maar uiteindelijk is het haar ook gelukt iets te winnen ::jaja::.

Als dat je 'story of life' wordt dan heb je wel het voordeel dat je sowieso ver komt in spelletjes. ::rofl::
Je wint dan wel niet, maar dat wordt sowieso wel is verbroken, kijk idd naar Regina :D
Dus zo'n slechte story zou ik dat nog niet vinden :P ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2011, 15:35:39 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 1-03-2011, 23:21:47 »
Hé Bubbles, je leeft nog  :)
En je hebt gelijk natuurlijk. Beter elke keer vlak voor de finale eruit, dan bijvoorbeeld als eerste het spel moeten verlaten (sorry Kevintuut  ::sorry::). Hoewel ik bij TS dus wel eerst heel wat ontberingen heb moeten doorstaan om uiteindelijk met lege handen naar huis (via Paradise Swifty ::dans::) te gaan.