Hij zei dacht ik zoiets, dat mischien als hij harder fietste de straal feller werd. Maar de link fietsen-laserstraal was dacht ik wel duidelijk.
De kandi's hadden bij de uitgang toch ook zicht op 'n fietsende Rene? Dus ook al heeft Angela ze niks verteld over 't feit dat Rene die laserstraal moest 'opwekken' dan nog zouden ze die conclusie makkelijk kunnen trekken door logisch na te denken.
Blijft 't wel nog steeds vreemd dat Rene 't zelf niet helemaal door had.... :-\
Als kandidaat is het inderdaad niet zo slim om je gelijk bij de tweede opdracht te laten afzonderen. Maar ja, aan de andere kant wist hij natuurlijk ook niet wat het precies inhield. Voor hetzelfde geld was het een opdracht geweest waar hij de hele groep juist had kunnen observeren en/of sturen.
Hier zat ik idd ook aan te denken. Volgens mij heb je als kandi soms ook wel 'ns zin om effe buiten de groep te opereren. Rene wilde gewoon snel z'n kans grijpen, want hij wist natuurlijk niet of er nog veel individuele opdrachten te wachten stonden. En aangezien ze al op George Island waren, dat niet zo groot was, had hij op zich wel kunnen verwachten dat 't 'n opdracht zou worden die ook te maken zou hebben met de opdracht van de rest van de groep.
Er zijn denk ik gewoon altijd kandi's die graag 'n speciale individuele opdracht uitvoeren. Gewoon om 't gevoel te krijgen dat je zelf verantwoordelijk bent voor iets belangrijks denk ik. Ik kan me herinneren dat Dick vorig jaar ook stond te springen voor 'n 'belangrijk klusje' zoals Angela 't zo mooi noemde bij de Regatta.
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)