Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 96168 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #140 Gepost op: 18-02-2011, 09:56:35 »
Shit ik begin langzaam toch in Anna als mol te geloven. En dat terwijl ik zo zeker ben van Patrick... :/ Maarja. Die 33:33 hint met de joker is wel een hele mooie! :D

Ik vind het wel apart dat Patrick en Pepijn allebei op Karin stemmen en alleen Pepijn vliegt er uit. ::vergroot::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #141 Gepost op: 18-02-2011, 10:00:17 »
Goed.

Ik heb besloten voorlopig neutraal te blijven.
Patrick lijkt het meest plausibel gezien wat er nog over is aan molsacties (mager maar ja..).
Maar ik kom niet over het feit heen dat hij Art op deze manier bevoordeeld heeft (2 jokers bij afl 4, 'inside info' over mogelijk mollen in afl 5  en nu weer 3 jokers zijn kant uitgeschoven).

Geen van de andere kandidaten overtuigen me. Als iemand me een goede optie kan geven, onderbouwd en wel aangaande wie wel de mol zou moeten zijn dan hoor ik dat graag. Vooralsnog zie ik het echt niet.

Als het Patrick blijkt te zijn wil ik graag een plausibele verklaring voor zijn hang naar Art want vooralsnog vind ik die -als mol- persoonlijk volstrekt onacceptabel.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 10:03:00 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 7
« Reactie #142 Gepost op: 18-02-2011, 10:00:46 »
Dat Karin met het jokerspel niet naar Pepijn seinde kan ook een prima kandidatenactie zijn. Karin verdacht Pepijn. Door hem geen jokers te gunnen wordt het voor Pepijn lastiger om door de test te komen. Als Pepijn ondanks jokergebrek toch een groen scherm had gekregen, was dit voor Karin een bevestiging geweest dat hij de mol was. Nu Pepijn er uit is, heeft Karin een hoofdverdachte weg kunnen strepen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #143 Gepost op: 18-02-2011, 10:11:12 »
Wat mij opviel (om even terug te komen op de groene duimdruk van Kim vorig jaar) is dat Art een Groene achtergrond heeft toen hij de test maakte..

En hij was de enige (volgens mij) die die groene achterkant heeft.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #144 Gepost op: 18-02-2011, 10:23:47 »
Wat mij opviel (om even terug te komen op de groene duimdruk van Kim vorig jaar) is dat Art een Groene achtergrond heeft toen hij de test maakte..

En hij was de enige (volgens mij) die die groene achterkant heeft.

Leuk, maar hoe verklaar je dan Jan?
Ik persoonlijk ben niet bereid verder te speculeren over Art tot daar een aannemelijke verklaring voor komt en die zie ik (vooralsnog) niet. Jan was dermate op hem gefocussed afleveringen lang- ondanks wat voor leuke suggestie we nu onze kant uit krijgen - dat Art als mol zeer zeer vreemd zou zijn.

Sws mensen wat wordt dit een vreemd verhaal onderhand..  :-\\
Ik kan er (met Anna sprekende) geen chocola van maken.. Het slaat allemaal nergens op.

Art -> is het niet wegens Jan (aannemelijke verklaring nog niet gehoord).
Karin -> is het niet wegens Miryanna, Horace en Pepijn (met name de laatste die al sinds afl 4 'dood of de gladiolen', 'met vuur spelen') volledig voor haar ging..kennelijk.
Soundos -> doet weinig tot niks verdachts, doet 2x niet mee aan opdrachten draagt bij tot winst van 2500 euri (na analyse aantoonbaar even constructief als niet constructief..) en helpt bijna singlehandedly 1600 euri in kas. Weinig tot geen molsacties of anders noemenswaardigs in hele serie.
Anna -> uitermate kandidaats, nauwelijks iets wat als mols aangemerkt kan worden
Patrick -> wel een paar overduidelijke 'in your face' molse acties, maar af en aan, ongestructureerd,all over the place (lijkt het) en daarnaast een pact waarin jokers en kennis toegeschoven wordt aan 1 kandidaat...Hoe zouden de andere kandidaten zich daarover achteraf voelen, dit ziende van de mol..??

Wie is hier in 's hemelsnaam nog de mol.. ?  :-\\
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 10:28:15 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 7
« Reactie #145 Gepost op: 18-02-2011, 10:25:47 »
Ik vind het wel apart dat Patrick en Pepijn allebei op Karin stemmen en alleen Pepijn vliegt er uit. ::vergroot::

Wat ik heel raar vind is dat Karin er nog steeds in zit terwijl zij al een paar keer de afvaller als mol had. Dat kan alleen als je zelf de mol bent...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #146 Gepost op: 18-02-2011, 10:30:51 »
Leuk, maar hoe verklaar je dan Jan?
Ik persoonlijk ben niet bereid verder te speculeren over Art tot daar een aannemelijke verklaring voor komt en die zie ik (vooralsnog) niet. Jan was dermate op hem gefocussed afleveringen lang- ondanks wat voor leuke suggestie we nu onze kant uit krijgen - dat Art als mol zeer zeer vreemd zou zijn.

Ik kijk nooit naar de testen.. Zoals je weet wordt er veel express verkeerd gemonteerd.. Denk aan Jan dan. Die zegt in de Aflevering Soundos.. Terwijl hij dan (om te geloven dat jan echt de waarheid spreekt) op Art heeft gestemd..

De test is niet altijd een aanleiding om iemand weg te strepen.. In Seizoen 6.. Peggy had nooit op Milouska gestemd.. Maar ze haalde wel Afl 8..  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #147 Gepost op: 18-02-2011, 10:32:30 »
Ik heb in jaren niet zo'n kater gehad na een executie (hai Toine ::zwaai::).

Ik moet nu echt even slikken en weer op zoek naar molacties. Kan er niet iemand met een echt goede theorie komen? Dat zou enorm helpen  ;D.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #148 Gepost op: 18-02-2011, 10:34:53 »
Wat ik heel raar vind is dat Karin er nog steeds in zit terwijl zij al een paar keer de afvaller als mol had. Dat kan alleen als je zelf de mol bent...

Goed prima. Laten we daarin meegaan.  ;D

Vertel eens hoe het kan dat er drie mensen, die volgens eigen zeggen (Roodshow en Pep noemt alleen haar..) vrijwel volledig voor haar gegaan zijn, eruit liggen - sinds afl 3..?

En waarom Soundos (die heel stellig verklaarde dat het Karin niet was, en duidelijk niet op haar gestemd zou hebben afleveringen lang) er nog inzit - en Jan (consequent volledig op Art stemmend sinds afl 2) er eerder uitlag dan Pepijn (die vanaf afl 3 of 4 zei volledig voor 1 persoon te gaan , met vuur spelen blabla..??).

Zelfs al zou het op een vraag of wat gehangen hebben (wat op zijn minst vragen oproept aangaande hoe onderscheidend zo'n test is..) - dan zou dus iedereen eigenlijk vanaf afl 3 alleen op Karin hebben gezeten en het een kwestie van tijd en net een meer of minder fout antwoord zijn...??
(Gesteld dat dat waar is, hoeveel triester is dan de joker-episode in deze aflevering zelfs...).

Dan heeft de edit ons dus vanaf dag 1 verteld het is Karin, iedereen stemt op haar, en ja dit is het dan ook wel...???

Al die jaren van de zaken netjes verhullen en iets te raden overlaten, een verrassingsfactor, iets moois.. en dan is de nieuwe look van de mol..ach we gooien het allemaal vanaf dag 1 gewoon naar buiten zowel naar de 'gewone' kijker, de molfan als de kandidaten..?  :D

Tja..
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 10:40:59 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #149 Gepost op: 18-02-2011, 10:36:48 »
Ik heb in jaren niet zo'n kater gehad na een executie (hai Toine ::zwaai::).

Ik moet nu echt even slikken en weer op zoek naar molacties. Kan er niet iemand met een echt goede theorie komen? Dat zou enorm helpen  ;D.

Hahaha..  ;D

Ahww.. Ik ken het gevoel jonne..

Ik ben equally lost als jij vrees ik, momenteel.  ;) *high five* (laten-we-er-dan-dat-maar-van-maken-dat-klinkt-tenminste-positief..  ;D )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #150 Gepost op: 18-02-2011, 10:40:42 »
De vulkaanopdracht was mooi, :) de opdracht in de branding was leuk (alleen wel apart dat er niet één bom werd gevonden, zoals hier ook al eerder werd opgemerkt), de jokeropdracht vond ik daarentegen knap waardeloos.

Met dat gesein van Karin en in íets mindere mate ook Art hadden ze net zo goed hardop aanwijzingen kunnen geven. In feite was het nu onzin dat er niet mocht worden gesproken. Vreemd trouwens dat iedereen in zijn commentaar deed alsof hij de keuze voor de jokers volledig zelf had gemaakt, terwijl ondertussen duidelijk te zien was dat iedereen afging op de gezichtsuitdrukkingen van de mede-kandidaten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Kittekat

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #151 Gepost op: 18-02-2011, 10:48:43 »
Als dit blijkt te kloppen is dit wel de meest reprehensive mol ooit imho...
Er heeft zich nog nooit een mol mee bemoeid om iemand actief het spel uit te krijgen die op hem of haar zit. De bedoeling is: deal with it... En probeer verdenking van je af te werpen.

M.a.w. : doe het zelf. Je hebt het zelf immers 'verkloot' door die verdenking op je te krijgen..
Als jokers op die manier als manipulatiemiddel worden gebruikt door de mol (en ik ben daar persoonlijk op tegen ook zoals Patrick dat gedaan zou hebben for the record) wordt het een puur machtsspel....

Wie wil de mol wel in the game en wie niet.. de kansen zijn al zo ongelijk, en dan krijgt de mol ook nog eens een machtspositie...????
Dan wordt het een kwestie van je inslijmen en vind ik je wel leuk of niet - niet meer of de identiteit van de mol ontrafeld wordt...

Als het spel tot dat verzandt stop ik echt met kijken.  :-\\
Ik draag het programma een zeer warm hart toe maar ik zou het oprecht triest vinden als we die kant uitgaan.  ::ohno::

Ik snap je redenering, maar ik ben t niet met je eens. Naar mijn mening mogen zowel de mol als de kandidaten gebruik maken van alle middelen die bij het spel horen. En jokers zijn nu eenmaal onderdeel van widm. Ik ben er ook geen fan van (al kun je er wel mooie psychologische spelletjes mee spelen). Maar het zijn 'tools' die ingezet kunnen worden, ook door de mol. Waarom zou hij/zij ze niet gebruiken om gevaarlijke kandidaten net iets minder kans te geven door te gaan? Moeten de kandidaten op hun beurt voorzichtiger worden met uitspreken wie hun mol is....

Ik geloof niet in de vriendjespolitiek die daar door zou (kunnen) ontstaan: als Patrick als mol jokers aan Art heeft gegeven, heeft hij daar vast een uit molstandpunt logische beredenering voor...


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7
« Reactie #152 Gepost op: 18-02-2011, 10:56:54 »


Ik geloof niet in de vriendjespolitiek die daar door zou (kunnen) ontstaan: als Patrick als mol jokers aan Art heeft gegeven, heeft hij daar vast een uit molstandpunt logische beredenering voor...


Ik denk dat de logische redenering hierachter het gestuntel van Art is, die weinig geld in de pot brengt. Doordat Art als verdacht wordt gezien in de groep omdat hij bijna geen euro in de pot heeft gebracht kan Patrick ongezien zijn mollenacties uithalen. Het beste voorbeeld hiervan is misschien nog wel de twijfel tussen de kist met 1200 en 600 euro. Art probeert de groep te overtuigen en Patrick gaat daar rustig in mee. Maar ik denk ook dat Pat en Art elkaar gewoon graag mogen (zoals Kim en Sanne vorig jaar en Frits en Erik)
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 10:58:41 door mollenvanger20 »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #153 Gepost op: 18-02-2011, 10:59:05 »
Ik snap je redenering, maar ik ben t niet met je eens. Naar mijn mening mogen zowel de mol als de kandidaten gebruik maken van alle middelen die bij het spel horen. En jokers zijn nu eenmaal onderdeel van widm.
Ok dan zijn we het idd oneens..
Want de mol en de kandidaten hebben een andere rol in het spel.
De mol dient niet ontdekt te worden en toch te saboteren. Dat is zijn of haar taak.
Door de mol jokers/ een machtsmiddel te geven geef je de mol een excuus om gewoon te doen wat hij of zij wil, en iemand uit het spel te helpen naar believen.

In dat geval wordt het dus zaak om vooral bij iedereen te gaan slijmen (want je weet niet wie de mol is, maar in een goed blaadje staan en niet gezien worden als degene die de mol verdenkt wordt dan primair gesteld). De mol kan dan dus even bepalen wie wel of niet blijft, en hoeft niet meer primair te stellen dat hij of zij ongemerkt en subtiel de zaken moet saboteren..

Vanaf nu kunnen we dan dus verwachten dat kandidaten niet op zoek gaan naar de mol maar zich lekker inslijmen bij deze en gene van wie ze verwachten dat dat de mol is..
Ok enigszins gechargeerd maar om aan te geven welke kant zoiets uit zou gaan..

Mijns inziens moet de mol zich buiten dat soort spel-elementen houden als het gaat om kans-beinvloeding van de kandidaten. Anders is de kans meer dan aanwezig dat een persoonlijke mening of wel-of-niet mogen een veel te grote rol gaat spelen, met allerlei ongewenste effecten van dien..

Citaat
als Patrick als mol jokers aan Art heeft gegeven, heeft hij daar vast een uit molstandpunt logische beredenering voor...

Oh? Dan weet je meer dan ik...  ;D

Ik ben heel benieuwd naar zijn logische beredenering ervoor..
Wat zou die kunnen zijn volgens jou?  :)
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 11:25:14 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #154 Gepost op: 18-02-2011, 11:01:50 »
Ik denk dat de logische redenering hierachter het gestuntel van Art is, die weinig geld in de pot brengt. Doordat Art als verdacht wordt gezien in de groep omdat hij bijna geen euro in de pot heeft gebracht kan Patrick ongezien zijn mollenacties uithalen. Het beste voorbeeld hiervan is misschien nog wel de twijfel tussen de kist met 1200 en 600 euro. Art probeert de groep te overtuigen en Patrick gaat daar rustig in mee. Maar ik denk ook dat Pat en Art elkaar gewoon graag mogen (zoals Kim en Sanne vorig jaar en Frits en Erik)

Goed dan komen we dus uit op:
- Houd de bliksemafleider dichtbij je.
- Patrick vindt Art gewoon wel aardig en vindt het ook leuk hem bij zich te houden daarom.


Komen we wederom op: is dit de rol van de mol, om dat op deze manier te beslissen..?? Door het geven van 3 jokers aan Art geeft Patrick mede) indirect Pepijn de doodssteek in het spel ahw. Ik vind dat voor de mol een nogal dubieuze rol.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 11:08:29 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7
« Reactie #155 Gepost op: 18-02-2011, 11:07:48 »
Goed dan komen we dus uit op:
- Houd de bliksemafleider dichtbij je.
- Patrick vindt Art gewoon wel aardig en vindt het ook leuk hem bij zich te houden daarom.


Komen we wederom op: is dit de rol van de mol, om dat op deze manier te beslissen..?? Door het geven van 3 jokers aan Art geeft Patrick Mede) indirect Pepijn de doodssteek in het spel ahw. Ik vind dat voor de mol een nogal dubieuze rol.  :-\\

In principe heeft de mol een vrije rol om te doen wat hij wil. Echter is het zijn hoofdtaak om geld uit de pot te houden. Nu heeft Patrick dat ook voldoende gedaan met allerlei acties, MAAR houdt hij idd zijn grote vriend Art erbij als een soort marionet/bliksemleider. Als bliksemafleider kan ik nog wel begrijpen, zoals ik zei kan Patrick dan zijn acties uitvoeren. Maar als marionet die het vuile werk opknapt en nog meer geld uit de pot houdt dan de mol niet. Dat is toch nog altijd de hoofdtaak van de mol. Mocht Patrick de mol zijn zullen we in afl 11 waarschijnlijk vanzelf zijn strategie horen en zien welke acties hij heeft gedaan.
p.s Als pat of art niet de mol zijn is deze hele speculatie zinloos  :P

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #156 Gepost op: 18-02-2011, 11:14:18 »
Mooi om alle reacties te lezen. Ik ben net zo LOST na de executie van Pepijn als velen. Ik zat eerst op Patrick omdat hij in het begin best veel verdachte acties had.  Ik vond hem na afl. 3 wat minder een mol. Toen ik in bed lag ging ik-dat gebeurde gewoon- nog even alle verdachte acties van Karin en Soundos (de angsthaasjes?)na en dacht nee het kan toch niet waar zijn?  Laat staan Art met zijn mega-mollerige acties..Ik zal nieuwe statistieken moeten gaan maken :-\\.

Ik vroeg me nog af waarom dat jokerspel nog even aan het eind? Maar vooral waarom werden de kandidaten+mol? zo in de gelegenheid gebracht om elkaar te helpen? Als ze ergens anders hadden gestaan was deze sabotage niet mogelijk geweest. Ik denk misschien dat de mol(Patrick,Karin, Art?) hier toch geholpen heeft zodat hij bij ons kijkers/molloten minder verdacht werd.. ::vergroot::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #157 Gepost op: 18-02-2011, 11:15:15 »
In principe heeft de mol een vrije rol om te doen wat hij wil.

Met veel van wat je zegt kan ik het eens zijn maar niet met bovenstaande.
Ik vind niet dat de mol een vrije rol heeft om te doen wat hij wil. Dat is in het verleden ook niet zo geweest. Jokers zijn nooit voor dit soort doeleinden ingezet.
Winst van een joker is meestal een toevalskans of het komt in spelen zoals in de veiling of jokerspelletjes zoals deze.

Maar de mol heeft daar nooit een directe invloed gehad.De enige precendent die ik me voor de geest haal is dus Milouska die 1x 1 joker gaf aan twee kandidaten die 3 afl lang uit het spel waren. Zelfs dat vond ik wat dubieus maar daar viel nog iets voor te zeggen.

Als je zegt dat de mol vrij spel heeft en vrij ter beschikking heeft hoe hij of zij jokers 'weggeeft' in dit soort spellen, gaat het dus niet langer meer om het spel. Dan is het maar net ofwel dat de mol bang is dat je op zijn haar spoor bent (jokers wegnemen of geven aan anderen) ofwel of hij/zij je mag. Dan heeft het zoeken naar de mol dus geen zin meer en wordt het een zaak van je inslijmen of vooral niet laten weten dat je de mol op t spoor bent.. Het tegenovergestelde dus van wat we aan het doen zijn in dit spel, en mijns inziens ook de doodssteek ervan...

Vandaar mijn protesten bij Patrick's acties.. wie zegt waar een volgende mol stopt als we eenmaal dit accepteren..?  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kittekat

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #158 Gepost op: 18-02-2011, 11:45:14 »

Als je zegt dat de mol vrij spel heeft en vrij ter beschikking heeft hoe hij of zij jokers 'weggeeft' in dit soort spellen, gaat het dus niet langer meer om het spel. Dan is het maar net ofwel dat de mol bang is dat je op zijn haar spoor bent (jokers wegnemen of geven aan anderen) ofwel of hij/zij je mag. Dan heeft het zoeken naar de mol dus geen zin meer en wordt het een zaak van je inslijmen of vooral niet laten weten dat je de mol op t spoor bent.. Het tegenovergestelde dus van wat we aan het doen zijn in dit spel, en mijns inziens ook de doodssteek ervan...


Toch denk ik dat het wel mee zal vallen: De jokers zijn een extra element, maar zullen de rol en noodzakelijkheid van goed en subtiel mollen of speuren naar de mol niet vervangen. En pacten sluiten en de daaruit voortvloeiende kennis en hulp inzetten bij het mol-zijn is natuurlijk wel heel gebruikelijk. Er ontstaan voortdurend verbonden die, indien het de mol betreft handig, maar onoprecht zijn.

En Patrick kan die jokers best aan Art gegeven kunnen hebben om later een gunst terug te kunnen vragen oid... Ik heb allang opgegeven om in het hoofd van de mol proberen te kijken  :P Theorieën genoeg, maar het blijkt in de laatste aflevering toch allemaal weer anders dan je dacht....

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #159 Gepost op: 18-02-2011, 12:02:27 »
Toch denk ik dat het wel mee zal vallen

Waar baseer je dat op als ik vragen mag?  ???
Art leek iig sws wel heel snel bereid om mee te gaan in de spelletjes en mogelijkheden die (mol?) Patrick bood toen hij dat voorstelde..
Waarom zouden toekomstige kandidaten niet even gretig zijn? Sterker nog waarom zouden ze niet proactief daarnaar op zoek gaan, even gretig als ze op zoek gaan naar jokers en vrijstellingen als ze eenmaal weten dat deze weg 'open' ligt voor hen??

Waarom zouden ze nog hun best doen om de mol te ontmaskeren als het ze verder brengt in het spel de mol te vriend te houden en vooral niet te ontmaskeren...?

Edit:

Een pact met de mol is iets heel anders. Dat doet de mol om zijn of haar camouflage te bewaren maar niet om een kandidaat te bevoor- of benadelen.

Zodra duidelijk wordt dat je bij de mol in een goed blaadje moet komen om in aanmerking te komen voor jokers, wordt het een heel andere zaak. Zeker als de mol daarbij een belang heeft om niet ontdekt te worden want dan wordt dat een 'onderhandelbare' zaak. ('tit for tat', I scratch your back if you scratch mine').
Dan wordt het voor de kandidaat zaak zich in te slijmen en vooral low profile te zijn en de mol vooral niet (openlijk) te ontdekken (omdat de mol je dan wel eens kon 'straffen' cq niet belonen..). A direct conflict of interest(belangenverstrengeling) dus, voor zover het concept van het programma.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 12:21:15 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)