Het was zeker een leuke aflevering, heb genoten.
Had het opgenomen want wou voetbal ook niet missen.
Ben ervan overtuigd dat de mol zich bevondt onder de kandi's die meededen aan de lintjesopdracht.
Patricia en René hebben die boel niet zo erg kunnen saboteren. Als 1 van hun de mol is dan kunnen ze niet echt saboteren omdat er nog iemand anders bijstaat die op zijn/haar handen kijkt.
Wat wel verdacht was dat Patricia erg traag deed. Bij het 1e lintjes liep ze helemaal terug om te kijken of het lintje wel zichbaar was.
Dan blijven Elise, Ron, Ferdi en Chandrika over. Ferdi begon als 1e (dat werd ook gezegd) en hij neemt te veel lintjes mee ->
verdacht?. Ook legt hij aanwijzingen neer op de weg die nou niet echt fantastisch zijn.
Elise heb ik niet veel gezien. Volgens mij vertrok zij als 3e of 4e omdat het bij haar al dacht ik een beetje donker was toen ze vertrok. Dit geldt ook voor Chandrika.
Dus Ron moet als 2e zijn vertrokken, maar is nooit aangekomen. Hij loopt het huisje voorbij. Misschien neemt hij ondertussen een aantal lintjes mee zodat Elise/Chandrika de weg niet meer kunnen volgen.
Elise komt nog net op tijd binnen om misschien de verdenkingen op haar te laten verdwijnen.
Ron en Chandrika zijn de meeste verdachten in deze opdracht vind ik.
------------------------------------------------------
De boodschappenopdracht kan ik weinig mee.
Wel verdacht is dat de koers fout wordt uitgerekend wat toch de opdracht kost.
Maar geen echte andere molacties gezien.
-------------------------------------------------------
Dan de springopdracht. Lijkt mij duidelijk dat de mol zich bevindt onder de springers omdat de mol dan misschien 1 iemand kunnen laten vertrekken als een andere kandi de meeste fouten heeft in de test.
De springers waren Chandrika/Ron/Astrid en René.
Als ik kijk naar de verdachten uit opdracht 1 zitten hier weer Ron en Chandrika bij. En Astrid was bij mij al een beetje verdacht. Ik kan dus niet zoveel met deze opdracht.
Wat me nog meer opviel was dat Ron in bed lag tijdens dat filmpje in dat huisje. Als ik de mol zou zijn en ik moet me eigen filmpje zien dan zou ik het heel moeilijk vinden om het niet op te laten vallen. Ik zou een brok in me keel krijgen en zenuwachtig zijn.
Misschien heeft Ron dit proberen te voorkomen en is in bed gaan liggen.