Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208258 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #220 Gepost op: 26-01-2012, 21:52:59 »
Het valt me op dat Liesbeth heel vaak haar medekandidaten bij voor- EN achternaam noemt.

Een gewoonte om BN'ers zo te benoemen? Of toch een rodedraadhint door dit seizoen heen?

Ze doet het voornamelijk bij Frits. In serie 10 déden ze niet anders. Zal wel iets uit dat wereldje zijn ja.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #221 Gepost op: 26-01-2012, 22:27:02 »
dit was gewoon overduidelijk Liesbeth haar werk ::jaja::. Liesbeth heeft verwarring geschopt door tegen de eerste persoon te zeggen groen en de tweede rood omdat ze zich zogenaamd toen pas besefte dat unanimiteit met een mol niet gaat lukken. Toen heeft ze dus uiteindelijk zelf toch groen gestemd zodat er een meerderheid groen zou worden.
Dit vraag ik me af. Iedereen weet inmiddels dat Frits en Tim alles delen. Die twee vertrouwen elkaar. Anne-marie en Hadewych stemden allebei groen, dat kon men niet meer vermijden.. Liesbeth komt zelf met het idee dus als zij zelf toch groen heeft gestemd en ze is de mol dan zouden Frits en Tim (bijna) zeker weten dat zij de mol is en samen door kunnen naar de finale...

Of mis ik iets?

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #222 Gepost op: 26-01-2012, 22:43:49 »
Liesbeth is heel vaak het eerste en stuurt daarmee het spel. Soms ook in positieve richting, maar dan draait het uiteindelijk om geld verliezen.

afl 2:bij de trap. sleutelpositie met portofoon. lijkt goed haar best te doen, maar de mol hoefde hier volgens mij niet te mollen.
Bij de rooksignalen. Ze doet hier erg goed haar best en zet de toon, laat zien hoe het goed moet en vergroot hiermee de kans dat het wél lukt. De kans dat Maarten zou gokken op niet lukken was vrij groot. 
afl 3:bij de jokers. Door als eerste een joker te pakken zet ze een toon om niet voor de enveloppe te gaan.
afl 4: als eerste op de fiets en bij de goede plek achterblijven. Goede start, eerlijk over dat zij zelf het palindroom moet zijn. Goede kandidaat, maar vlak voor de onderhandelingen. En daar verdenk ik haar heel sterk:

Ik denk dat de mol bij de onderhandelaars zat. Dé plek om dit jaar als mol de pot te legen. Enorm veel eer van je werk. De mol wil hier niet aan de zijlijn zitten. De mol wil de pot leeg dus de meesten groen. Dit kan o.a. via allemaal groen en dan zelf rood stemmen of  zoals het hier is gegaan, er waren al twee roden dus zelf groen stemmen zodat groen de meerderheid heeft. Liesbeth heeft hier weer een eerste positie en stuurt richting groen. Ze hoeft daarna als mol niet naar rood, maar gaat wel met Frits mee als hij dat goed onderbouwt. Hadewych en Anne-marie hebben waarschijnlijk groen gestemd. Liesbeth, Frits en Tim zouden rood stemmen. Een van hen heeft toch groen gestemd. Ik denk Liesbeth, maar Tim heeft ook aan het begin over groen onderhandeld (mol wil meerderheid groen, dus niet allemaal rood en in zijn eentje krijgt hij geen meerderheid groen). Frits wilde helemaal geen groen.

Dus hallo Liesbeth-tunnel  ::zwaai::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #223 Gepost op: 26-01-2012, 22:46:31 »
Hallo ishtara! ::zwaai::

Ik blijf nog even op Liesbeth hangen hoor :) Ze doet nog steeds niets goed.
Tell me what your telescope says

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #224 Gepost op: 26-01-2012, 22:49:52 »
De naam van Liesbeth komt als enige van een andere kant bij de intro.
Dit kan ik wel linken aan de palindroom eigenschap van vandaag.
Ik ga sowieso op omdraaiingen/palindromen letten komende afleveringen.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #225 Gepost op: 26-01-2012, 22:56:15 »
Mijn vlak-na-de-aflevering-Mol.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #226 Gepost op: 26-01-2012, 22:57:37 »
jep Liesbeth blijft verdacht ook zij zat in een ideale positie bij het onderhandelen en kan stiekem toch groen gestemd hebben (net zoals andere verdachte Tim)
en ze zaten ook nog eens bij elkaar onder water, dus kunnen beide  foto 4 zoek hebben gemaakt door dat ze niet constant samen waren...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #227 Gepost op: 26-01-2012, 22:59:34 »
en ze zaten ook nog eens bij elkaar onder water, dus kunnen beide  foto 4 zoek hebben gemaakt door dat ze niet constant samen waren...

En beslagen brillenglazen. Mol = blind. Verder weet iedereen dat je in een duikbril moet spugen om te voorkomen dat je duikbril beslaat. #mollenactie

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #228 Gepost op: 26-01-2012, 23:01:05 »
En beslagen brillenglazen. Mol = blind. Verder weet iedereen dat je in een duikbril moet spugen om te voorkomen dat je duikbril beslaat. #mollenactie

Nou iedereen..... Ik wist dit niet hoor ::)
You'll never walk alone

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #229 Gepost op: 26-01-2012, 23:01:55 »
Nou iedereen..... Ik wist dit niet hoor ::)

Haha, ok bijna iedereen dan.


Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #230 Gepost op: 26-01-2012, 23:06:00 »
Mijn grote probleem met Liesbeth is nog steeds (en misschien steeds meer) dat als wordt bekend gemaakt in de laatste aflevering dat ze de mol is, ik dan denk 'nou, ook niet verrassend, volgend seizoen'. Ze is vanaf begin af aan al zo verdacht, zowel in het programma als op de .nl site en hier...  :-\\ Ik zie wel waarom, maar zo'n duidelijk mol, zou zonde zijn imo.
No Milk today???

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #231 Gepost op: 26-01-2012, 23:19:14 »
En beslagen brillenglazen. Mol = blind. Verder weet iedereen dat je in een duikbril moet spugen om te voorkomen dat je duikbril beslaat. #mollenactie
jak, moet je er echt in spugen? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #232 Gepost op: 26-01-2012, 23:22:42 »
"Liesbeth is een kandidaat met mollenacties, en Tim is een mol met kandidatenacties" aldus Anne-Marie.

Zou het niet net zo goed andersom kunnen zijn?
Tell me what your telescope says

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #233 Gepost op: 26-01-2012, 23:33:58 »
wat me wel opvalt is dat Liesbeth vaak nog ergsn iets tussen of achter plakt.. dan zegt ze iets in de biecht en dan zegt ze er nog snel denk ik achter aan... of ze stopt halverwege de zin om er iets van.. naar mijn idee..aan toe te voegen en dan gaat ze weer verder..
daar begint het mollendagboek ook mee nu..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #234 Gepost op: 26-01-2012, 23:36:48 »
hoi vveerraak  ::zwaai::

Mijn grote probleem met Liesbeth is nog steeds (en misschien steeds meer) dat als wordt bekend gemaakt in de laatste aflevering dat ze de mol is, ik dan denk 'nou, ook niet verrassend, volgend seizoen'. Ze is vanaf begin af aan al zo verdacht, zowel in het programma als op de .nl site en hier...  :-\\ Ik zie wel waarom, maar zo'n duidelijk mol, zou zonde zijn imo.

Nou, heb wel weer genoeg van die verrassende mollen die nauwelijks hebben gemold de afgelopen jaren. Doe mij maar een iets duidelijker mol die je met echte mollenacties kan vinden. Maar ja, de afgelopen jaren is de beste mol de mol niet geweest, dus dat pleit weer niet voor Liesbeth, maar ik blijf hopen. Als het is gegaan zoals wij denken, Liesbeth heeft toch expres groen gestemd tegen de afspraak in, vind ik dat een hele mooie mollenstreek.  
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #235 Gepost op: 26-01-2012, 23:38:26 »
"Liesbeth is een kandidaat met mollenacties, en Tim is een mol met kandidatenacties" aldus Anne-Marie.

Zou het niet net zo goed andersom kunnen zijn?

Dat lijkt me wel!  ;)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #236 Gepost op: 26-01-2012, 23:56:31 »
Mijn grote probleem met Liesbeth is nog steeds (en misschien steeds meer) dat als wordt bekend gemaakt in de laatste aflevering dat ze de mol is, ik dan denk 'nou, ook niet verrassend, volgend seizoen'. Ze is vanaf begin af aan al zo verdacht, zowel in het programma als op de .nl site en hier...  :-\\ Ik zie wel waarom, maar zo'n duidelijk mol, zou zonde zijn imo.

mee eens..maar kan er nu niet meer omheen. Het is zo 'in your face' allemaal.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #237 Gepost op: 27-01-2012, 00:49:42 »
jak, moet je er echt in spugen? ::rofl::
Ja, of je gebruikt een speciaal tubetje met spul en dat smeer je er dan in.

Bron: ik ben Divemaster.

Verder, Liesbeth of Marit. Marit is steeds mijn mol, maar die mol moest toch wel bij die onderhandelingen zijn, anders is het zo laf, 10,800 euro door kandidaten uit de pot laten halen. En Liesbeth lijkt hier wel erg verdacht. Ga maar weer eens afl 3 en 4 terugkijken...
Molloot sinds seizoen 4

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #238 Gepost op: 27-01-2012, 01:35:09 »
Overigens, ik weet niet of het al gezegd is, maar als iemand zich afvraagt wat Liesbeth op haar groene trui heeft staan: ég tala ekki íslensku

Dat betekent net zoveel als: 'ik spreek geen IJslands' :P

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #239 Gepost op: 27-01-2012, 01:48:02 »
Het valt me op dat Liesbeth heel vaak haar medekandidaten bij voor- EN achternaam noemt.

Een gewoonte om BN'ers zo te benoemen? Of toch een rodedraadhint door dit seizoen heen?

Niets te maken met BN-ers denk ik.
Óf er zit iets achter...of het is een gewoonte ...
Ken meer mesne die dat doen.
Omnia vincit amor