Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208246 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #260 Gepost op: 27-01-2012, 16:40:16 »
zag deze net op de avro site.. lijkt net alsof Liesbeth's reactie eerder komt dan bij de rest.. wellicht omdat ze de uitkomst al weet... en haar handen voor dr gezicht plaatst om haar reactie te verbergen...

(Anne-Marie doet als eerste haar hand voor haar gezicht, nog voor het laatste briefje getrokken wordt.)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #261 Gepost op: 27-01-2012, 17:31:14 »
Haha, van dit soort posts vraag ik me altijd af of ze van een man of van een vrouw komen  :P .
Wel een goede opmerking, is Liesbeth "meisje-meisje" genoeg om hier rekening mee te houden ?

Haha, wat denk je dat ik ben dan :p Ik denk dat Liesbeth "meisje-meisje" genoeg is :p Ik ben zelf niet echt een meisjes-meisje, en ik denk toch niet dat ik 't echt leuk zou vinden om met kei uitgelopen ogen op tv te moeten :p Of met een witte broek die zeiknat is XD Dus je moet wel echt een halve kerel zijn als vrouw, wil je je d'r niks van aantrekken :p

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #262 Gepost op: 27-01-2012, 17:33:49 »
Alle vrouwen die make-up dragen denken zodra het regent of ze het water in moeten ''mn mascara!!''.

Ja, dat vrees ik dus ook. Maar ja, ik hoop dat Liesbeth de Mol is, dus ik wil het niet weten.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #263 Gepost op: 27-01-2012, 18:02:44 »
Haha, wat denk je dat ik ben dan :p Ik denk dat Liesbeth "meisje-meisje" genoeg is :p Ik ben zelf niet echt een meisjes-meisje, en ik denk toch niet dat ik 't echt leuk zou vinden om met kei uitgelopen ogen op tv te moeten :p Of met een witte broek die zeiknat is XD Dus je moet wel echt een halve kerel zijn als vrouw, wil je je d'r niks van aantrekken :p

Vind het inderdaad wel een goede gedachte. De witte broek was voor mij destijds de reden die mij over de streep trok om Anniek af te schrijven. En inderdaad, ik ben ook meisje-meisje genoeg om de juiste mascara te dragen bij zwemmen/regen(/of een gigantische huilbui in het verschiet ::rofl::)
Denk niet dat Liesbeth zo op tv wil om zich als mol minder verdacht te maken. :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #264 Gepost op: 27-01-2012, 18:03:38 »
Het is trouwens wel een leuke subliminal message om, wanneer je wilt dat andere mensen groen stemmen, een knalgroene trui aan te trekken

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #265 Gepost op: 27-01-2012, 18:09:55 »
Hadewych had ook groen aan :P En niemand had rood.. Stiekem hoopte iedereen op die groene kaartjes :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #266 Gepost op: 27-01-2012, 18:28:06 »
hint naar Liesbeth?

Liesbeth Staats
 en we hebben ook nog liesbeth list..
« Laatst bewerkt op: 27-01-2012, 18:35:14 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #267 Gepost op: 27-01-2012, 18:46:05 »
hint naar Liesbeth?

Liesbeth Staats
 en we hebben ook nog liesbeth list..


LIesbeth STaats.. goede aanvulling op mijn vorige post in dit topic  ::ok:: ::vergroot::
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #268 Gepost op: 27-01-2012, 18:50:15 »
haha niet eens gezien.. had hem gister ook al gezien maar moest even wachten tot ik uitzending op youtube stond op screenshot te maken (mac is 64bit wil de avro uitzendingen niet) en kwam er gister ook amper doorheen op het forum..

Maar william zou idd ook nog kunnen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #269 Gepost op: 27-01-2012, 20:02:28 »
Als ik Liesbeth hoor praten lijkt het net of iemand een woordenboek aan het voorlezen is.
Als ze de mol is (Wat er vrij dik bovenop ligt en wat ik zelf ook denk) ben ik zwaar telleurgesteld in WIDM 2012.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #270 Gepost op: 27-01-2012, 20:39:36 »
Als ik Liesbeth hoor praten lijkt het net of iemand een woordenboek aan het voorlezen is.
Als ze de mol is (Wat er vrij dik bovenop ligt en wat ik zelf ook denk) ben ik zwaar telleurgesteld in WIDM 2012.

Mee eens. Het zou echt totaal niet leuk zijn als Liesbeth de mol zou zijn..  ::ohno:: Hoewel ik haar wel al 4 aflevering lang als mol heb in de pool..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #271 Gepost op: 27-01-2012, 22:58:59 »
Ik vind het maar vreemd dat Liesbeth zo vaak in de biecht mensen met hun voornaam en achternaam aanspreekt. of het nou verdacht is, dat weet ik niet, maargoed:
- "Frits Hufnagel en ik bleven achter in een bunker"
- "En toen was daar de hand van Tim Kamps die mij vastgreep"
- "Het een sluit het ander niet uit, maar ik durf Frits Huffnagel nog niet uit te sluiten"

En er zijn er nog veel meer.
Let maar op, ze doet het opvallend vaak  ;D

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #272 Gepost op: 27-01-2012, 23:03:48 »
Ik vind het maar vreemd dat Liesbeth zo vaak in de biecht mensen met hun voornaam en achternaam aanspreekt. of het nou verdacht is, dat weet ik niet, maargoed:
- "Frits Hufnagel en ik bleven achter in een bunker"
- "En toen was daar de hand van Tim Kamps die mij vastgreep"
- "Het een sluit het ander niet uit, maar ik durf Frits Huffnagel nog niet uit te sluiten"

En er zijn er nog veel meer.
Let maar op, ze doet het opvallend vaak  ;D

Doet ze niet alleen in de biecht. Ze spreekt wel vaker over mensen met hun volledige naam. (bv bij het indelen van de groepen voor de Reykjavic-opdracht)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #273 Gepost op: 27-01-2012, 23:09:27 »
Ik volg jou posts met interesse lightman en ben het regelmatig met je eens.Misschien moet je er een "antenne" voor hebben of (levens)ervaring. Voor mij geld dat ik al wat ouder ben en beroepsmatig met mensen en hun emoties heb gewerkt.

Let bijvoorbeeld eens op de reacties van alle kandidaten als ze van Art horen dat de executie al na de 2e opdracht plaatsvind. Dat spreekt boekdelen.

Ik volg jouw posts ook met interesse, dus dat is wederzijds. "antenne".. misschien wel, moeilijk om dat zelf aan te geven. Ik vermoed dat je beroepsmatige ervaring een grotere rol speelt dan leeftijd per se. Zelf ben ik ook geen 20 meer, maar de gemiddelde midlife crisis is gelukkig nog een eindje weg.  ::tandpastasmiley::

Ik vond de reacties op de vervroegde test deze keer een beetje tegenvallen. Het waren weer dezelfde kandidaten die zich 'weggaven', dus daar werd ik niet zoveel wijzer van. In tegenstelling tot vorig jaar, op het strand in aflevering 6, toen ik eindelijk Karin de Groot ergens op kon betrappen waarmee ik haar definitief kon doorstrepen.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #274 Gepost op: 27-01-2012, 23:14:42 »
Doet ze niet alleen in de biecht. Ze spreekt wel vaker over mensen met hun volledige naam. (bv bij het indelen van de groepen voor de Reykjavic-opdracht)

Klopt maar wat voor verdachts moet je daar nou achter zoeken? ???

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #275 Gepost op: 28-01-2012, 00:14:25 »
Als ik Liesbeth hoor praten lijkt het net of iemand een woordenboek aan het voorlezen is.
Als ze de mol is (Wat er vrij dik bovenop ligt en wat ik zelf ook denk) ben ik zwaar telleurgesteld in WIDM 2012.

Niks raars aan. Journalisten hebben vaker een bredere vocabulair

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #276 Gepost op: 28-01-2012, 00:22:26 »
Op dit moment in aflevering 3 zegt Liesbeth trouwens letterlijk:

ik ben de mol  :D

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #277 Gepost op: 28-01-2012, 00:22:43 »
Klopt maar wat voor verdachts moet je daar nou achter zoeken? ???

Niets dus .... is gewoon de manier waarop zij spreekt ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #278 Gepost op: 28-01-2012, 12:50:54 »
nee maar moet hem nog terugkijken.. heb het begin gemist omdat gtst blijkbaar nogal uitliep..

zag deze net op de avro site.. lijkt net alsof Liesbeth's reactie eerder komt dan bij de rest.. wellicht omdat ze de uitkomst al weet... en haar handen voor dr gezicht plaatst om haar reactie te verbergen...




Het is niet de juiste topic maar het valt me wel op dat Hadewijch hier heel relaxed achterover leunt, had de Mol dat niet getweet?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #279 Gepost op: 28-01-2012, 12:55:42 »
Als ik Liesbeth hoor praten lijkt het net of iemand een woordenboek aan het voorlezen is.
Als ze de mol is (Wat er vrij dik bovenop ligt en wat ik zelf ook denk) ben ik zwaar telleurgesteld in WIDM 2012.

Alles wat zij zegt komt geacteerd over inderdaad, kunnen we haar normale manier van praten niet vergelijken met een interview o.i.d. wat ze ooit eerder heeft gegeven want ik kende haar eerlijk gezegd helemaal niet voor de serie begon.