Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208242 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #280 Gepost op: 28-01-2012, 13:06:35 »
het valt me wel op dat Hadewijch hier heel relaxed achterover leunt, had de Mol dat niet getweet?



Hand(en) bij het gezicht lijkt mij niet relaxt. Ook niet met de handen in elkaar. Ook niet een hand tussen de benen. Benen over elkaar overigens ook niet. Iedereen heeft het hier ongemakkelijk!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #281 Gepost op: 28-01-2012, 13:23:36 »
 ::rofl::

Prachtig beeld eigenlijk als het even bezinkt - veel verschillende emoties, afhankelijk van interpretatie en perspectief uiteraard.  ::tandpastasmiley::

Het mooist vind ik misschien wel Frits die ondanks dat hij de oudste is en gerespecteerd politicus, met zijn ene voet op de andere steunt alsof hij een jochie van een jaar of 8 is.  ;D

Tim's houding lijkt eerder defensief (armen over elkaar, slunked in the couch),
Hadewych lijkt toch veelal oprechte verbazing en shock.

Anne-Marie giechelt, kan ook door verbazing zijn, en Liesbeth lijkt te trachten blanco te blijven vooral als Anne-Marie haar aankijkt ('groene cirkel').
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vogel24

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #282 Gepost op: 28-01-2012, 14:58:06 »
Vast een 'spuit elf', maar ik kwam er net achter dat de 12e letter van het alfabet de 'L' is!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #283 Gepost op: 28-01-2012, 16:33:21 »
Zeker wel.  ::tandpastasmiley::  Daar zijn hele studies over. Er wordt ook speciaal software voor ontwikkeld om emoties in het gezicht nog beter waar te nemen.

Maar bij een groepje acteurs dat hierop geoefend heeft is het natuurlijk niet zo duidelijk. En bij een getraind journalist als Liesbeth mag je er ook wel van uit gaan dat je alleen maar aan haar ziet wat zij wil dat je aan haar ziet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #284 Gepost op: 28-01-2012, 16:45:46 »

zag deze net op de avro site.. lijkt net alsof Liesbeth's reactie eerder komt dan bij de rest.. wellicht omdat ze de uitkomst al weet... en haar handen voor dr gezicht plaatst om haar reactie te verbergen...



Nee, de eerste reacties zijn dan al geweest.
De teller is zojuist teruggelopen van € 10.800 naar € 00.000
« Laatst bewerkt op: 28-01-2012, 16:47:34 door Pierre1946 »
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #285 Gepost op: 28-01-2012, 20:54:40 »
Vast een 'spuit elf', maar ik kwam er net achter dat de 12e letter van het alfabet de 'L' is!

Volgens mij geen spuit elf (ik heb 'm nog niet eerder gelezen), maar het scenario dat Anton Jongstra Dio's tijdmachine even leent om terug te gaan naar de Romein die het alfabet verzon om te vragen of de L aub op plekje 12 mag lijkt me niet aannemelijk  ;D
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #286 Gepost op: 28-01-2012, 22:08:07 »
Grappig trouwens dta zowel Liesbeth als Hadewych een knalgroene outfit aanhadden. Probeerde iemand hier subtiel een boodschap door te geven? :-)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #287 Gepost op: 28-01-2012, 22:16:01 »
Ik denk dat Liesbeth altijd zo praat. Denk niet dat ze toneel speelt en dus ook de mol niet is.
-In de onderhandelingen overlegt ze met Hadewych en laat haar ook even het papier lezen waarop de uitleg staat. Hadewych vroeg hier niet om. Ze komen overeen voor het niet doorgaan van de test te kiezen. Als Liesbeth de mol was had ze hier meteen al verwarring kunnen stichten. Zij had de uitleg in haar handen en had hier misschien best al een beetje kunnen mollen..
-Dat Liesbeth verandert in het overleg met Frits kan ik me best voorstellen. Alleen unaniem stemmen is gevaarlijk want de mol kan alles verpesten met één stem.Ik geloof dat Liesbeth daar bij het overleg met Hadewych nog niet aan dacht.
-Bij opdr. 1 met de loodsen kijkt Liesbeth oprecht verwonderd als Art met zijn fiets komt aanzetten. Liesbeth is journaliste geen actrice.
- Dat Liesbeth vaak als eerste is met dingen zie ik niet als molacties, misschien heeft ze zich dat voorgenomen als tactiek.. Ze komt op mij over als een kandidaat. En ik hoop ook dat ze dat is. ::zwaai::

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #288 Gepost op: 28-01-2012, 23:28:39 »
Ik moet eerlijk toegeven dat alhoewel ik Liesbeth zwaar verdenk als mol......Ik dan het moment waarop bij haar het kwartje valt (m.b.t dat de mol er dus altijd voor kan zorgen dat unaniem stemmen al niet kan)  in de onderhandeling met Frits...echt briljant geacteerd vind.... maar dat komt wellicht ook nog eens omdat het beaccentueerd wordt met een geluidsfragment...


43.05 op youtube

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K5EqStKS4XI[/youtube]


« Laatst bewerkt op: 28-01-2012, 23:31:32 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #289 Gepost op: 29-01-2012, 04:46:15 »
Daarnaast lijkt ook Frits zeer serieus zich in te lezen en mee te denken...

Bliksem! Zat de Mol toch op de bank, en zo ja; toch niet onderuitgezakt?  ;)
Omnia vincit amor

Offline Widm?fan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #290 Gepost op: 29-01-2012, 20:35:59 »
Is het iemand al opgevallen dat vlak voor de kandidaten te horen krijgen dat ze een test moeten maken er een kruis in beeld komt met het woord 'list' erop? Staat list voor LIesbeth STaats? En betekend het dan dat ze wel of juist niet de mol is? Een kruis is in de muziek het tegenovergestelde van een mol.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #291 Gepost op: 29-01-2012, 20:51:07 »
hint naar Liesbeth?

Liesbeth Staats
 en we hebben ook nog liesbeth list..


zie 1 pagina terug compleet met screenshot uitvergroting en al.....
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #292 Gepost op: 29-01-2012, 21:00:02 »
Volgens mij geen spuit elf (ik heb 'm nog niet eerder gelezen), maar het scenario dat Anton Jongstra Dio's tijdmachine even leent om terug te gaan naar de Romein die het alfabet verzon om te vragen of de L aub op plekje 12 mag lijkt me niet aannemelijk  ;D

Plus dat Dio ondanks dat hij dit graag wil rapt dat hij juist geen tijdmachine heeft :P

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #293 Gepost op: 29-01-2012, 21:02:07 »
Bij PimPamPet heeft Liesbeth:
Europese Steden met een M

Het volgende land is Spanje.
De hoodstad van Spanje is Madrid.

Voorkennis?

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #294 Gepost op: 29-01-2012, 21:16:34 »
zou kunnen maar dit had je volgens mij met elk willekeurig land kunnen doen toch?
In bijna elk land zit wel een stad met een M..
Marbella ligt ook dichtbij waar ze heengaan.. dikke kans zelfs dat ze daar heen gaan..

En ook meerdere hoofdsteden met een M
Als ze naar Monaco waren gegaan had het Monaco kunnen zijn..
Mexico >> Mexico stad..
Rusland>> Moskou

etc etc..


Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #295 Gepost op: 29-01-2012, 21:56:46 »
Tuurlijk maar er zijn niet zo heel veel Europese Steden waarmee ook nog de hoofdstad begint met de letter M.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #296 Gepost op: 29-01-2012, 22:05:44 »
Een paar jaar geleden had'k het ook al bij Anniek die een witte broek aantrok bij een opdracht waarbij ze heel erg nat werden (en de broek dus ook) waardoor d'r ondergoed zichtbaar was.. Toen opperde ik al dat de mol voorkennis heeft en hier wellicht rekening mee zou houden XD Dus dat Anniek wss de mol niet was toen..

Haha, inderdaad, dat was ook het moment waarop ik Anniek definitief afschreef. Vrouwen denken daarover na. Of dat voor de mascasa ook geldt weet ik niet.. daar heb je immers maar één exemplaar van bij je meestal. Als ik mee zou doen met de mol zou ik sowieso voor waterproof gaan, mol of niet...

Hetzelfde overigens voor Victoria in serie 5. Die kroop toen met een goede spijkerbroek door de grotten. Niet praktisch en funest voor je broek. Die schreef ik toen ook af om die reden.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #297 Gepost op: 29-01-2012, 22:08:59 »
Tuurlijk maar er zijn niet zo heel veel Europese Steden waarmee ook nog de hoofdstad begint met de letter M.

Nee dat klopt idd.. die zijn er maar 4..
maar de opdracht was ook niet hoofdsteden toch.. maar gewoon europese steden met een M.. en die zijn er natuurlijk wel in elk land wel meerdere...

maar wie weet.. Zou idd hint naar Liesbeth kunnen zijn..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #298 Gepost op: 29-01-2012, 22:16:33 »
ach, die hoofdsteden versterken wat mij betreft alleen maar een eventuele hint. Wie weet, misschien eindigt dit seizoen inderdaad wel in Madrid.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #299 Gepost op: 29-01-2012, 22:42:15 »
zou idd zomaar kunnen..
Liesbeth blijft iig zeer verdacht.. (ookal hoop ik stiekem dat ze niet de mol is, want het ligt er zo dik bovenop)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William