Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208193 keer)

Offline papiertjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #480 Gepost op: 18-02-2012, 13:53:21 »
Ik blijf het raar vinden dat Liesbeth duidelijk door Frits genoemd wordt voor zijn executie.. Waarom zou de regie iemand die voor velen hier hoofdverdachte is uitsluiten door het te laten noemen bij de executie, terwijl meestal niet door de afvaller genoemd word wie hij verdenkt...

Is Liesbeth dan juist tocht de mol??

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #481 Gepost op: 18-02-2012, 14:29:44 »
Ik blijf het raar vinden dat Liesbeth duidelijk door Frits genoemd wordt voor zijn executie.. Waarom zou de regie iemand die voor velen hier hoofdverdachte is uitsluiten door het te laten noemen bij de executie, terwijl meestal niet door de afvaller genoemd word wie hij verdenkt...

Is Liesbeth dan juist tocht de mol??


Moet een niet mol dan 10 afleveringen lang verdacht gemaakt worden en de echte mol 10 afleveringen niet? dan is het ook niet meer leuk speuren natuurlijk..

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #482 Gepost op: 18-02-2012, 15:10:52 »

Moet een niet mol dan 10 afleveringen lang verdacht gemaakt worden en de echte mol 10 afleveringen niet? dan is het ook niet meer leuk speuren natuurlijk..
citeer: dan is het ook niet meer leuk speuren natuurlijk..

Juist wel! dat is nou precies WIDM afleiden tot en met en dan blijkt t toch iemand anders

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #483 Gepost op: 18-02-2012, 15:13:35 »
citeer: dan is het ook niet meer leuk speuren natuurlijk..

Juist wel! dat is nou precies WIDM afleiden tot en met en dan blijkt t toch iemand anders

Tot op zekere hoogte ben ik het met je eens, maar je moet toch ook wel een kans maken :D kandidaten mollen al als de ziekte (zie art vorig jaar en nu liesbeth) als dan ook nog een de productie 10 afleveringen lang je gaat tegenwerken is de lol er toch wel af vind ik.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #484 Gepost op: 18-02-2012, 15:16:06 »
Ik blijf het raar vinden dat Liesbeth duidelijk door Frits genoemd wordt voor zijn executie.. Waarom zou de regie iemand die voor velen hier hoofdverdachte is uitsluiten door het te laten noemen bij de executie, terwijl meestal niet door de afvaller genoemd word wie hij verdenkt...

Is Liesbeth dan juist tocht de mol??

Ik herinner me dat dat bij Lottie (serie 5) op een gegeven moment ook gebeurde. Vrijwel alle kandidaten verdachten Lottie, maar ze vielen toch af. Ik wilde toen nog wel geloven dat ze misschien toch de mol was en dat iedereen gewoon al op haar zat  ::) Maar ze was het toch niet... :-\\

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #485 Gepost op: 18-02-2012, 15:18:08 »
Ze schudt inderdaad wel met haar hoofd terwijl ze zegt dat ze het fantastisch vindt om mee te doen. Maar ook Tim schudt een keer met zijn hoofd. Zit dus deze keer niets in.

Wat ik dus bedoel is dat er de eerste keer ook al niets in zat (toen zei ze nee en knikte ze ja), omdat het wrsch. gewoon een afwijking is van Liesbeth.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #486 Gepost op: 18-02-2012, 16:00:48 »
Wat ik dus bedoel is dat er de eerste keer ook al niets in zat (toen zei ze nee en knikte ze ja), omdat het wrsch. gewoon een afwijking is van Liesbeth.

De eerste keer waas het antwoord op de vraag rechtstreeks een ontkenning. Deze keer was het gewoon een zin zonder bevestiging of ontkenning en dus ook niet te koppelen aan de beweging van het hoofd.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #487 Gepost op: 19-02-2012, 12:19:03 »
art zei in het begin let op de eerste minuten bij aflevering 1
wat mij op valt is dat je als eerste liesbeth ziet en dan tim en als derde zie je anne- marie daarna gaat art praten. misschien is dit wel de finale.   

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #488 Gepost op: 19-02-2012, 12:57:30 »
Tot op zekere hoogte ben ik het met je eens, maar je moet toch ook wel een kans maken :D kandidaten mollen al als de ziekte (zie art vorig jaar en nu liesbeth) als dan ook nog een de productie 10 afleveringen lang je gaat tegenwerken is de lol er toch wel af vind ik.
Das nou juist de clou! Er is/zijn vast al een paar die het bij het juiste eind heeft/hebben. En het is nu de bedoeling alles te filteren. En dat is een heidens karwei en het leuke aan #widm. Ik heb al een paar x geopperd dat het dit jaar compleet anders is. Tim gebruikt  m o l , Oh M y L ord en zo zijn er nog een paar kandidaten die dit soort zinnen gebruiken. Deze kandidaten hebben zich nog beter voorbereid dan alle voorgaande seizoenen bij elkaar. Ook kun je van TIM Tim Is Mol maken net zoals seizoen KIM máár je kan er ook
T im I mmiteert M ol van maken. Anne-Marie I AM, ik Anne-Marie. Liesbeth op het strand loopt te klooien met 2 flessen, flessen ander woord voor oplichten, en ook in de laaste afl jongst leden stonden er wéér 2 flessen op tafel en ook in de kast achter Anne laggen 2 flessen. Lagen die er al of hebben ze die expres zo neergelegd. Hadewych heeft wel heel toevallig een rode strik in het haar en op het schilderij was ook een rode strik te zien.

sorry was ff OFF-Topic


ON_TOPIC  again

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #489 Gepost op: 19-02-2012, 15:46:00 »
Das nou juist de clou! Er is/zijn vast al een paar die het bij het juiste eind heeft/hebben. En het is nu de bedoeling alles te filteren. En dat is een heidens karwei en het leuke aan #widm. Ik heb al een paar x geopperd dat het dit jaar compleet anders is. Tim gebruikt  m o l , Oh M y L ord en zo zijn er nog een paar kandidaten die dit soort zinnen gebruiken. Deze kandidaten hebben zich nog beter voorbereid dan alle voorgaande seizoenen bij elkaar. Ook kun je van TIM Tim Is Mol maken net zoals seizoen KIM máár je kan er ook
T im I mmiteert M ol van maken. Anne-Marie I AM, ik Anne-Marie. Liesbeth op het strand loopt te klooien met 2 flessen, flessen ander woord voor oplichten, en ook in de laaste afl jongst leden stonden er wéér 2 flessen op tafel en ook in de kast achter Anne laggen 2 flessen. Lagen die er al of hebben ze die expres zo neergelegd. Hadewych heeft wel heel toevallig een rode strik in het haar en op het schilderij was ook een rode strik te zien.

sorry was ff OFF-Topic


ON_TOPIC  again

Geweldig, ik heb me dat in de topic van afl. 1 al afgevraagd, hoe er in hemelsnaam 2 lege flessen in "the middle of f*cking nowhere" zijn komen te liggen (er vanuit gaande dat natuurliefhebbers dat soort zaken niet achterlaten  ::) ) maar kon er geen enkele plausibele verklaring voor vinden wat de hint dan zou moeten zijn, goeie vondst!  ::ok::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #490 Gepost op: 19-02-2012, 16:10:16 »
Geweldig, ik heb me dat in de topic van afl. 1 al afgevraagd, hoe er in hemelsnaam 2 lege flessen in "the middle of f*cking nowhere" zijn komen te liggen (er vanuit gaande dat natuurliefhebbers dat soort zaken niet achterlaten  ::) ) maar kon er geen enkele plausibele verklaring voor vinden wat de hint dan zou moeten zijn, goeie vondst!  ::ok::


Kunnen die niet zijn komen aanspoelen?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #491 Gepost op: 19-02-2012, 16:37:27 »
Kunnen die niet zijn komen aanspoelen?
Dat lijkt me inderdaad verreweg het meest plausibel.
IJsland ligt op een breukvlak - er zijn verschillende stromingen naar verschillende delen van het land.
Reykjavik ligt op een punt waar de warmere Atlantische stroming zijn invloed doet gelden, hetgeen ervoor zorgt dat het een aangenamer klimaat heeft dan elders in het land.

Citaat
Temperatures very rarely drop below −15 °C (5 °F) in the winter. This is because the Icelandic coastal weather in winter is moderated by the warm waters of the Gulf Stream. The climate is subpolar oceanic (Koppen Cfc), and the city is on the northern edge of the temperate zone.

Dat hier dingen aanspoelen en op het strand achterblijven is niet verwonderlijk imo.
Dat Liesbeth dat zo demonstratief met 'Nee!' weggooit is wel opvallend.

Misschien is haar gevraagd die fles demonstratief weg te werpen voor de camera? (zoals eerder gesteld zij is een programmamaakster, dus op zich zou me dat niet zeer verbazen. Het zou me meer verbazen dat de mol in afl 1 zo in het oog loopt door een heel verhaal op te hangen over beekjes etc - Wie weet heeft Tim dit ook gedaan en hebben we het nooit gezien maar het feit is dat Liesbeth vanaf dag 1 mede daardoor hoog op de verdachtenlijst van de kandidaten staat).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #492 Gepost op: 19-02-2012, 16:48:34 »
Kunnen die niet zijn komen aanspoelen?

Zou kunnen, waar het mij om gaat is dat ik bevestigd wil worden dat ik goed zit in de Liesbeth tunnel.   ;)

(in tegenstelling tot zo ongeveer de rest vh forum ben ik nl. van mening dat zij zelf helemaal niet opvallend molt maar juist subtiel en weliswaar in de eerste paar afl. door de regie als mol is neergezet maar ook dat zie ik in de laatste 3 afl. vrijwel niet meer gebeuren)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #493 Gepost op: 19-02-2012, 18:44:36 »
Zou kunnen, waar het mij om gaat is dat ik bevestigd wil worden dat ik goed zit in de Liesbeth tunnel.   ;)

(in tegenstelling tot zo ongeveer de rest vh forum ben ik nl. van mening dat zij zelf helemaal niet opvallend molt maar juist subtiel en weliswaar in de eerste paar afl. door de regie als mol is neergezet maar ook dat zie ik in de laatste 3 afl. vrijwel niet meer gebeuren)

Toch vreemd dat die 2 flessen op het strand precies de zelfde soort flessen zijn die op tafel staan!!!!

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #494 Gepost op: 20-02-2012, 12:49:33 »
Toch vreemd dat die 2 flessen op het strand precies de zelfde soort flessen zijn die op tafel staan!!!!
Screenshot!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #495 Gepost op: 20-02-2012, 13:31:00 »
Screenshot!

De flessen zijn iets groter, maar ze zien er te schoon voor aangespoelde flessen. Mijns inzien.


Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #496 Gepost op: 20-02-2012, 13:48:58 »
Mijn theorie is dat de regie van het programma dit jaar dubbel doorgedacht heeft (met dank aan William voor deze kreet natuurlijk).
Volgens mij hebben ze in de eerste paar afleveringen Liesbeth een beetje extra verdacht gemaakt, waardoor de doorgewinterde molloot zou denken dat dit door de regie zo in beeld gebracht wordt om haar juist verdacht te maken.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #497 Gepost op: 20-02-2012, 14:01:55 »
Mijn theorie is dat de regie van het programma dit jaar dubbel doorgedacht heeft (met dank aan William voor deze kreet natuurlijk).
Volgens mij hebben ze in de eerste paar afleveringen Liesbeth een beetje extra verdacht gemaakt, waardoor de doorgewinterde molloot zou denken dat dit door de regie zo in beeld gebracht wordt om haar juist verdacht te maken.

@Grabmill kijk now we talking!

Das nou precies wat ik ook al een tijdje roep. De kandidaten hebben msschien wel de opdracht gekregen om zich extra verdacht te maken! Want voor iedere kandidaat is er nu wel een plausibele theorie te vinden. 3-1=2 tim, flessen Liesbeth, i am anne, visopdracht de letter H ie steeds zichtbaar blijft, Oh My Lord oml=mol Tim, en zo is er nog 1. vliegtuig met de tekst STATES Staat staats Liesbeth, Alleen viel mij nog iets op maar das eigenlijk voor de Anne topic. zie anne topic

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #498 Gepost op: 21-02-2012, 02:07:40 »
Daar zit ik ook wel een beetje mee. Op de Avrosite wordt ze het meest verdacht, terwijl die grafieken gemanipuleerd schijnen te worden zodat het lijkt alsof de mol zeker in het begin niet het meest verdacht wordt.
En het wordt ook best duidelijk in beeld gebracht.

Maar de hints richting Liesbeth zijn gewoon het sterkst en ze heeft bijna geen geld in de pot gebracht.

Toch zou ik haar als mol beter vinden dan Kim, want die molde veel te opvallend. Maar op de een of andere manier wordt Liesbeth veel meer en eerder in het spel verdacht.  ???
Terwijl ik het bij Kim véél duidelijk vind.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #499 Gepost op: 21-02-2012, 08:33:04 »
 
 Voor elke overgebleven kandidaat (en misschien ook over de andere die afgevallen zijn)zijn er nu heel veel hints die naar de mol leiden. Behalve over Liesbeth zijn er weinig hints.  :-\\
Alhoewel zij idd veel meer molacties en geld uit de pot heeft gehaald dan de andere 3.
Is dit bewust gedaan door de regie?
Alle andere verdacht maken met hints behalve DE MOL zelf? :P