Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208167 keer)

Offline invmat

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #560 Gepost op: 24-02-2012, 22:41:26 »
Je zal maar bij het jeugdjournaal werken, ik denk dat daar over een tijdje niemand meer te vertrouwen is.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #561 Gepost op: 24-02-2012, 23:08:24 »
Toch Liesbeth dan? Ik was er al bang voor, omdat veel hints in haar richting wezen, maar eigenlijk is het best logisch.
Een mol moet ook gevonden kunnen worden door kijkers die niet 5x de beelden terugkijken en het forum lezen. En eerlijk is eerlijk, ze zou een goede mol zijn. Wel opzichtig, maar wel een goede...

Dus ik blijf nog maar even in deze tunnel...

Wel grappig eigenlijk: Ik zou het jammer vinden als ze de mol is, omdat het in mijn ogen te duidelijk is.
Maar als AM of Hadewych de mol is, zou ik teleurgesteld zijn, omdat ze naar mijn zin teveel geld hebben gepakt, of in ieder geval moeite hebben gedaan om opdrachten succesvol af te ronden...

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #562 Gepost op: 24-02-2012, 23:30:58 »
Je moet niet vergeten dat de kandidaten en de mol 24/7 samen zijn, waar wij, pakweg gemiddeld 59 minuten per week van te zien krijgen. Stel je merkt dat je veel verdacht wordt, wat je lijkt mij, als de mol, zijnde eerder wilt voorkomen. Voor een kandidaat is dat precies andersom. Hoe meer jouw verdenken, hoe meer jij kans maakt om te winnen (Art vorig jaar, althans qua montage van de uitzendingen).

Dus om dan te roepen dat ze teveel geld opleveren... De mol weet immers ook waar de beste kansen liggen om weer te plunderen met alle voorkennis over de opdrachten. Bovendien is het de laagste pot ooit! Knap staaltje werk!

Ik hoop dat Hade het is. AM heb ik nooit verdacht eig, dusdat zou ik fantastisch vinden en Liesbeth tja.... Eerlijk gezegd dacht ik vanaf het begin, nog voor de uitzendingen dacht ik dat zij de mol zou zijn. Ik vond het er meteen in afl 1 ook wel heel er bovenop liggen, althans hoe het op mij over kwam. Leek me altijd leuk om vanaf het begin goed te zitten. Maar niet op deze manier...Daarom heb ik haar van mijn lijstje gehaald. Dus ik zou het niet leuk vinden, maar wel knap van die pot!!! En wat is niet leuk...het is een spel, toch?!


Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #563 Gepost op: 25-02-2012, 07:08:01 »
tim, frits en liesbeth zouden rood stemmen, een van hen heeft gelogen (frits heeft al officieel gezegt van niet) waarom zou tim liegen? het heeft totaal geen zin omdat te doen als je niet de mol bent want niemand weet zeker dat jij het was waardoor je misschien een klein beetje meer verdacht word. liesbeth heeft dus gewoon groen gestemt dus ik zeg: mol gevonden.  ::ok::
ik zou het wel jammer vinden maar ook heeeeel cool omdat toen ik 7 was, de enige bnners die ik kende waren yvon jaspers, milouska meulens en liesbeth staats. dus als sipke jan bouwsma de volgende mol is ben ik al helemaal blij  ::trots::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline KarlijnIsMolFan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #564 Gepost op: 25-02-2012, 13:11:48 »
Ik hoop dat Hade het is. AM heb ik nooit verdacht eig, dusdat zou ik fantastisch vinden en Liesbeth tja.... Eerlijk gezegd dacht ik vanaf het begin, nog voor de uitzendingen dacht ik dat zij de mol zou zijn. Ik vond het er meteen in afl 1 ook wel heel er bovenop liggen, althans hoe het op mij over kwam. Leek me altijd leuk om vanaf het begin goed te zitten.

Eerlijk gezegt vind ik het ook jammer als Liesbeth het zou zijn, omdat het er zó dik boven op ligt dat je bijna niet meer hoeft te speuren....
Ik verdenk Hadewych ook een beetje, ik vind haar op de een of andere manier zo onverdacht dat ze zichzelf verdacht maakt...  ???
haha, lekker logisch. AM heb ik ook nooit verdacht ik denk echt dat zij de winnaar wordt ( dat hoop ik )

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #565 Gepost op: 25-02-2012, 13:31:20 »
Ze had er naar mijn mening al lang uit moeten liggen, dus de reden dat ze toch maar blijft geeft mij de indruk dat zij ook best de mol zou kunnen zijn...
Ok dit is het Liesbeth topic maar goed.
Tim had er volgens mij door zijn nonchalance ook al lang uit moeten liggen, maar bleef ook zo lang.
Dus ofwel hij zat grootdeels toch goed, of iedereen zat behoorlijk fout, lijkt me?  ???

Eta: hij gaf aan nog een 'beetje' te spreiden op twee mensen op het laatst.
Van Hadewych weten we niets (behalve dat ze AM en Liesbeth ondervroeg), en Anne-Marie dat ze spreidde over Liesbeth en Tim in de test van afl 7.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 13:33:07 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #566 Gepost op: 25-02-2012, 14:28:44 »
wat is Liesbeth toch elke keer laat met "Nee" zeggen.
Nu weer als haar kwartet op tafel ligt...

Laat met "Nee" zeggen maar wel steeds haantje de voorste willen zijn..



Omnia vincit amor

Offline Stefaniee

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #567 Gepost op: 25-02-2012, 19:28:24 »
Hint naar Liesbeth;

De mol zegt in zijn/haar dagboek 7 dat hij/zij nooit geloofde dat William de mol was (http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_07.aspx), en als je dan naar een schema gaat kijken (http://mijnzegje.files.wordpress.com/2012/02/a7wieopwie.jpg) zie je dat de enige die William nooit verdacht heeft Liesbeth is...

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #568 Gepost op: 25-02-2012, 20:45:36 »
De mol heeft nooit iemand verdacht, aangezien ze zelf wist dat ze de mol was. De reden dat William niet de mol is, was omdat hij afgevallen was ;)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #569 Gepost op: 25-02-2012, 23:58:33 »
Wou toch nog eventjes mijn mening bijstellen over Liesbeth. Ik geloof dat dit zelfs mijn eerste bericht wordt in haar topic. :o

Ik vond haar eindelijk eens wat leuker in beeld komen. Zou ze eindelijk zijn opgewarmd? Tot deze aflevering vond ik haar nogal koeltjes overkomen.

Blij te zien dat ze dus toch niet zo blijkt te zijn, en dat de trip naar Spanje haar duidelijk goed heeft gedaan. Wat mij betreft is zij dit jaar het spijtige slachtoffer  geweest van ongelukkige beeldvorming, de hapklare prooi voor het welbekende montagemonster. Het lijkt wel alsof ze de sympathie-factor voor Liesbeth hebben opgeofferd ten voordele van Hadewych en Anne-Marie, of zo voel ik het toch aan.

Na al die tijd begin ik de aanwezigheid van Liesbeth zowaar meer en meer te waarderen. :) Jammer dat het al tijd is voor de finale. Qua charme-offensief is dat helaas vreselijk te laat, en tegen Anne-Marie en Hadewych valt op dat gebied zeer moeilijk op te boksen. Misschien is dat wel bij voorbaat een verloren zaak. Hoe dan ook, ze lijkt me wél een perfecte kandidaat voor winnares van 'het spannendste schoolreisje ooit'. ::tandpastasmiley:: En daar heb ik zeker en vast niks op tegen, integendeel! Hoop voor haar dat ze de pot nog kan redden van de ondergang, dat gun ik haar wel. Dan heeft ze toch nog enige troost na heel die mislukte montage rond het koel zakelijk humorloos personage dat ze van haar probeerden neer te zetten. Als ze nu ook nog eens verliezer zou blijken te zijn, wordt het echt een magere uitkomst en staat er straks voor Liesbeth in de arena nog een tragisch einde te wachten. Onterecht lijkt me want er zit echt wel meer in Liesbeth dan we mochten zien. Daar ben ik rotsvast van overtuigd! ;)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 00:24:41 door FenikXII »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #570 Gepost op: 26-02-2012, 00:23:39 »

Ik vond haar eindelijk eens wat leuker in beeld komen.

Wel stom, maar nu zie ik het shot van 11.11 (funstuff) voor me  ::rofl::

(Heb me geen minuut geergerd aan Liesbeth trouwens, lijkt me sympathieke meid)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #571 Gepost op: 26-02-2012, 00:50:30 »
(Heb me geen minuut geergerd aan Liesbeth trouwens, lijkt me sympathieke meid)
Kijk het is sws lastig te beoordelen omdat een deel ook echt de edit is.
Liesbeth lijkt me zeker wel sympathiek, maar ze is iets afstandelijker dan de anderen denk ik, of komt in ieder geval zo over.
Daarnaast speelt denk ik een rol dat mensen niet om haar heen kunnen, maar liever een van de anderen als mol zien, doch een knagend gevoel hebben dat het ('rationeel gezien') Liesbeth kan/zou moeten zijn.

Het 'Het is zo duidelijk dat het een belediging is voor onze intelligentie' - gevoel.
En de edit heeft haar zo veelvuldig in beeld gebracht inclusief voice-over dat mensen continu met dat dilemma zitten.  ::)

Ik 'geloof' er nog steeds niet in en als ze het wel is komt ze zeker bij mijn minst favoriete mollen ooit, niet eens zozeer door haar potentiële molacties maar wel door de manier waarop het in beeld gebracht is. Enfin, ik denk dat het maar deels aan haar ligt, want ze doet wel degelijk hulpmolacties die vrij duidelijk zijn dus wekt in die zin een beetje dezelfde wrevel die andere (overduidelijke) hulpmollen in het verleden deden. Misschien ligt het dit jaar anders, ik hoop zelf van niet. Ik houd wel van actieve mollen maar niet op deze manier nee.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #572 Gepost op: 26-02-2012, 11:22:36 »
Het 'Het is zo duidelijk dat het een belediging is voor onze intelligentie' - gevoel.
En de edit heeft haar zo veelvuldig in beeld gebracht inclusief voice-over dat mensen continu met dat dilemma zitten.  ::)

Dat heb je heel goed onder woorden gebracht, ik merk dat hier geregeld! Toch waren de overduidelijke edits alleen in de eerste 4 afleveringen te zien, daarna is dat tot een normaal niveau teruggebracht dus begrijp ik niet goed waarom mensen daar maar aan vast blijven houden.  ::ohno::

Mooie ode FenikXII  ::bravo::

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #573 Gepost op: 26-02-2012, 19:30:27 »


@Ikbendemol: Nu kijken: ik zet je (niet voor het eerst dit jaar) op een dwaalspoor! En niet alleen omdat we in een labyrint rondhollen. #widm Ned 1.

Liesbeth zegt voor de tweede keer in dit seizoen: Ik ben niet de mol.
Dwaalspoor?

Maar.. maar.. Hadewych is de mol :(
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 20:41:45 door Lukie4, Reden: ongepast taalgebruik »

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #574 Gepost op: 26-02-2012, 20:13:30 »


@Ikbendemol: Nu kijken: ik zet je (niet voor het eerst dit jaar) op een dwaalspoor! En niet alleen omdat we in een labyrint rondhollen. #widm Ned 1.

Liesbeth zegt voor de tweede keer in dit seizoen: Ik ben niet de mol.
Dwaalspoor?

Maar.. maar.. Hadewych is de mol :(

zelfde geld voor anne marie......
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 20:42:21 door Lukie4, Reden: in de quote iets veranderd »
en weer ondergronds......

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #575 Gepost op: 26-02-2012, 20:39:18 »
ik heb net aflevering 4 gekeken. wat me opvalt is dat frits niks zegt tegen tim over de deal met liesbeth. ik denk zelf dat frits eerst met tim sprak en daarna met liesbeth.     

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #576 Gepost op: 26-02-2012, 22:06:01 »
28.58
2e x dat we de roulettetafel zien draait deze eerst tegen de klok in en aaneensluitend met de klok mee, in 1 shot... (360 graden terug en weer vooruit (weet ik niet zeker) =klok 1 uur terug en weer laten lopen?)..heel vreemd.

Aansluitend daarna in een flits Liesbeth te zien. Verwijzing dat Liesbeth de klok een uur terug heeft gezet in vliegtuig, afl.1?


*dubbele plaatsing, (afl.8 topic) excuus, maar ook wellicht handig hier ;)*

Omnia vincit amor

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #577 Gepost op: 26-02-2012, 22:10:46 »
28.58
2e x dat we de roulettetafel zien draait deze eerst tegen de klok in en aaneensluitend met de klok mee, in 1 shot... (360 graden terug en weer vooruit (weet ik niet zeker) =klok 1 uur terug en weer laten lopen?)..heel vreemd.

Aansluitend daarna in een flits Liesbeth te zien. Verwijzing dat Liesbeth de klok een uur terug heeft gezet in vliegtuig, afl.1?


*dubbele plaatsing, (afl.8 topic) excuus, maar ook wellicht handig hier ;)*



Scherp!   ::ok::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #578 Gepost op: 26-02-2012, 22:11:31 »
ik heb net aflevering 4 gekeken. wat me opvalt is dat frits niks zegt tegen tim over de deal met liesbeth. ik denk zelf dat frits eerst met tim sprak en daarna met liesbeth.     
Op het eerste oog klinkt dit plausibel, want je hebt helemaal gelijk dat Frits niet tegen Tim zegt dat hij al met Liesbeth heeft afgesproken om rood te stemmen. Hij houdt het in het midden door te zeggen 'De mol stemt dan ook rood, of dat nu Liesbeth, Anne-Marie of Hadewych is'. Echter, als je naar het gesprek tussen Frits en Liesbeth kijkt, dan is het m.i. wel duidelijk dat Frits daar pas voor het eerst de opties onder ogen krijgt. Liesbeth zit al te babbelen, terwijl Frits het blaadje nog aan het lezen is.
Ik denk al met al toch dat de gesprekken gewoon hebben plaatsgevonden in de volgorde die we gezien hebben. Waarom Frits dan niet tegen Tim zegt dat hij een afspraak heeft met Liesbeth, daar kunnen we op dit moment alleen maar naar raden. Misschien omdat hij Liesbeth sowieso niet vertrouwt? (later blijkt zij z'n mol te zijn)


Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #579 Gepost op: 27-02-2012, 14:38:02 »
Waarom houdt Liesbeth een foto met op het midden de dakota vast? Of is het een luchtspiegeling?
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje