Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208125 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #680 Gepost op: 8-03-2012, 23:32:27 »
Wow, hoor ik nou net op shownieuws dat Liesbeth 22 seconden te langzaam was in de eindtest? Dat is echt een close finish.

 ::zwaai::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #681 Gepost op: 8-03-2012, 23:34:32 »
Wow, hoor ik nou net op shownieuws dat Liesbeth 22 seconden te langzaam was in de eindtest? Dat is echt een close finish.

 ::zwaai::

Zooo dan, 22 sec. maar!! Dank voor het meedelen!  ::bravo::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #682 Gepost op: 8-03-2012, 23:54:06 »
Zooo dan, 22 sec. maar!! Dank voor het meedelen!  ::bravo::
Ik weet het niet 100% zeker. Ik was maar half aan het luisteren... kan ook over een opdracht zijn gegaan, al zou ik niet weten welke opdracht dat dan zou moeten zijn.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #683 Gepost op: 8-03-2012, 23:56:28 »
ja ik heb het ook gehoord. 22 seconden het verschil tussen winnen en verliezen.
Hoeveel cijfers er achter de komma zaten dat weet maarten dan weer wel denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #684 Gepost op: 8-03-2012, 23:58:28 »
ja ik heb het ook gehoord. 22 seconden het verschil tussen winnen en verliezen.
Hoeveel cijfers er achter de komma zaten dat weet maarten dan weer wel denk ik.
::rofl:: ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #685 Gepost op: 9-03-2012, 00:09:40 »
ja ik heb het ook gehoord. 22 seconden het verschil tussen winnen en verliezen.
Hoeveel cijfers er achter de komma zaten dat weet maarten dan weer wel denk ik.

LOL, Maarten zat er echt een beetje beteuterd bij toen hij daarover door Art op de vingers werd getikt.  ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #686 Gepost op: 9-03-2012, 01:08:18 »
LOL, Maarten zat er echt een beetje beteuterd bij toen hij daarover door Art op de vingers werd getikt.  ::rofl::
Ja Art was best wel 'gemeen' naar een paar kandidaten toe.  :P
Hij kreeg ook duidelijk verweer, en de groep pruttelde af en toe ook wat.
Vond eerlijk gezegd dat PJ de ontknopingsaflevering wat beter deed - die stuurde het meer aan op 'men vond zus en zo op de fora' maar dan wat minder persoonlijk / op de man gespeeld. Dat had wel iets subtieler gemogen wat mij betreft.

Ik snap best dat hij ook leuke tv en controverse wilde maar het kwam af en toe wat geforceerd over. Misschien omdat ze bang waren kandidaten teveel aan het woord te laten over de de verdenkingen dit jaar?  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #687 Gepost op: 9-03-2012, 01:10:17 »
Oh en trouwens, Liesbeth: heel goed gedaan!!  ::ok::

Het scheelde echt een haar en je bent een supersportieve runner-up!  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #688 Gepost op: 9-03-2012, 01:14:09 »
En toch blijft ze mijn mol.  :P
Goede nepmol, ook al was het niet (altijd) expres.
Ik had liever gezien dat zij de mol was i.p.v. Anne-Marie ...
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #689 Gepost op: 9-03-2012, 01:18:42 »
Ik snap best dat hij ook leuke tv en controverse wilde maar het kwam af en toe wat geforceerd over. Misschien omdat ze bang waren kandidaten teveel aan het woord te laten over de de verdenkingen dit jaar?  :)

Het was idd opvallend dat de kandi's zich niet mochten uiten over hun verdenkingen. Het zou wellicht te duidelijk zijn dat 80% op de juiste Mol zat. Er keek ook nagenoeg niemand verbaasd toen A-M bekend gemaakt werd als Mol.

Liesbeth je was mss een nepmol, maar dan tenminste toch geen irritante nepmol zoals Nadja Hüpscher. Ik geloof dat de helft van de 'molacties' van Liesbeth effectief te wijten waren aan haar onkunde of door pech tot stand waren gekomen. Ik denk trouwens dat zij wel een degelijke Mol zou kunnen geweest zijn, want ze is duidelijk een intelligente dame. Ik had haar dan ook de overwinning gegund.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 15:51:46 door Sprien, Reden: quotefix. »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #690 Gepost op: 9-03-2012, 01:31:23 »
Liesbeth je was mss een nepmol, maar dan tenminste toch geen irritante nepmol zoals Nadja Hüpscher. Ik geloof dat de helft van de 'molacties' van Liesbeth effectief te wijten waren aan haar onkunde of door pech tot stand waren gekomen. Ik denk trouwens dat zij wel een degelijke Mol zou kunnen geweest zijn, want ze is duidelijk een intelligente dame. Ik had haar dan ook de overwinning gegund.
Ja mee eens, ze had het zeker kunnen zijn. Het was de edit met name die haar 'onaantrekkelijk' maakte, en ook waardoor mensen hoopten dat zij het niet was volgens mij.
Qua acties had ze het zonder meer kunnen zijn zonder dat het ooit te raar was.
Er waren een paar dingen waardoor ze het volgens mij, los van de edit, niet was omdat daaruit bleek dat ze geen voorkennis had in tegenstelling tot Anne-Marie. Bovendien elk klein ding dat ze deed overdreven belichten is gewoon onnodig voor de mol. En onwaarschijnlijk.

Maar qua acties was ze zeker niet zo 'storend' als bepaalde nepmollen in het verleden, en ik denk dat haar verontwaardiging over Art die haar een beetje op die manier labelde ook wel oprecht en terecht was. Het was voornamelijk de edit, de keuze haar in de spotlight te zetten in de edit ook. Liesbeth kijkt sws vrij stoïcijns en reageerde soms eerde onderkoeld althans zo leek het tov de overige kandidaten - zo is ze gewoon, net als Tim die ook niet veel emotie verried in dat opzicht. Dat werd onmiddellijk tegen haar gebruikt zoals AM ook al zei.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #691 Gepost op: 9-03-2012, 09:38:16 »
Eens met de woorden van Supernova. Achteraf bezien is Liesbeth een prima kandidaat. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #692 Gepost op: 9-03-2012, 11:52:49 »
Liesbeth, je bent dan wel niet de mol, maar toch, je was super !!!
 ::love::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #693 Gepost op: 9-03-2012, 15:17:20 »
Ja Art was best wel 'gemeen' naar een paar kandidaten toe.  :P
Hij kreeg ook duidelijk verweer, en de groep pruttelde af en toe ook wat.
Vond eerlijk gezegd dat PJ de ontknopingsaflevering wat beter deed - die stuurde het meer aan op 'men vond zus en zo op de fora' maar dan wat minder persoonlijk / op de man gespeeld. Dat had wel iets subtieler gemogen wat mij betreft.

Ik snap best dat hij ook leuke tv en controverse wilde maar het kwam af en toe wat geforceerd over. Misschien omdat ze bang waren kandidaten teveel aan het woord te laten over de de verdenkingen dit jaar?  :)

Mee eens :)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #694 Gepost op: 9-03-2012, 18:24:57 »
Maar toch was ze wel heel verdacht.
Het leek alsof ze haar blijheid niet kon verbergen als er een opdracht mislukte en niet goed verbaasd kon spelen als ze een groen scherm kreeg.
Maar dat waren dus waarschijnlijk zenuwtrekjes.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #695 Gepost op: 9-03-2012, 18:49:27 »
Liesbet had gewoon echt iets mysterieus en daardoor zijn we op het verkeerde been gezet....

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #696 Gepost op: 9-03-2012, 21:45:11 »
Volgens mij was dat de laatste jaren steeds zo,
Er was ook een close finish tussen Frits Sissing en Sanne Vogel en Soundos en Art.
Misschien moeten ze dan als tweede criterium in de finale eerst gaan voor hoeveel testvragen ze over het hele seizoen goed hebben gehad en daarna pas de tijd. Als de verschillen in tijd zo klein zijn, vind ik dat de kandidaat die de mol eerder in de smiezen had (en meer risico nam in de test) de overwinning meer verdiend.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #697 Gepost op: 9-03-2012, 22:15:59 »
Wow, hoor ik nou net op shownieuws dat Liesbeth 22 seconden te langzaam was in de eindtest? Dat is echt een close finish.

Stomme vraag misschien, maar waarop wordt die tijd eigenlijk gebaseerd? Er zijn 40 eindtestvragen, waarvan enkele vragen (hoeveel precies??) tijdens een wandeltocht worden gesteld. Ik mag aannemen dat ze die wandeltochtvragen niet meenemen bij de tijd, toch? Anders zou ik als vrouwelijke kandidaat mijn hoge hakken direct uitdoen en als een gek gaan rennen...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #698 Gepost op: 9-03-2012, 22:20:43 »
Volgens mij was dat de laatste jaren steeds zo,
Er was ook een close finish tussen [knip] Soundos en Art.
Naar mijn herinnering was er tussen Soundos en Art zes vragen verschil.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer
« Reactie #699 Gepost op: 9-03-2012, 22:58:09 »
Liesbeth is geen verliezer. Liesbeth is 2e geworden. Dat zei ze dus in de Rood-show.

Het is wel een verschil tussen 12600 euro en 0 euro, en 22 seconden, maar ze is tweede geworden.......